- Waardering
- 21.437
Ik neem aan dat dat geschat is? Want het zijn nogal aantallen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem aan dat dat geschat is? Want het zijn nogal aantallen?
Nee, het is echt zo erg.Ik neem aan dat dat geschat is? Want het zijn nogal aantallen?
als kl***zak met kinderen ( mijn vrouw noemt mij kl***zak ) ga ik je gewoon gelijk geven . addendum : misschien is een hond al te hoog gegrepen voor de meeste moderne ouders laten we beginnen met een goudvisIk als niet ouder (schrijf het er maar ff bij) krijg van dat gepamper ontzettende jeuk in mijn nek. En ik zie het weleens van een afstandje. Een kind dat een beetje valt waarbij gelijk de paniek wordt aangewakkerd door de ouder of ze niet naar de 1e hulp moeten. Meer dan een aai over de bol en de aandacht verleggen was niet nodig. Of een kind in een tankstation dat kennelijk een kaasbroodje wilde maar die was er niet meer en dan minutenlang gaan onderhandelen met haar lieverd wat hij dan wel wilt, een frikandelbroodje? Een saucijzenbroodje? Nee want dat kent ie niet. Nou dan legt mama dat toch even uit aan haar kanjer? Ondertussen wordt de rij langer en verbijt ik mij enorm om daar niet een oerkreet te laten horen dat ze gewoon iets in die klauwen moet stoppen, afrekenen en de weg vervolgen. Dan nog het walhalla: de supermarkt. Dat is gewoon pedagogische pr0n. Ik zie gelijkenissen met mensen die een hond nemen en daar ook niet consequent in kunnen zijn, geen leiding geven enzvoorts. Een hond opvoeden zou je tot op zekere hoogte kunnen vergelijken met het opvoeden van een baby/peuter. Neem eerst een hond maar goed dat mag je dan niet zeggen. Nee dan ben je een ongevoelige kl***zak. Zonder kinderen.

Een beetje schokkend voor sommige in deze veganistische tijden, maar begin maar met een plant.als kl***zak met kinderen ( mijn vrouw noemt mij kl***zak ) ga ik je gewoon gelijk geven . addendum : misschien is een hond al te hoog gegrepen voor de meeste moderne ouders laten we beginnen met een goudvis![]()
Een goudvis overlijdt zo goed als nooit aan ouderdom, dus of dat nou zo’n goed idee is.als kl***zak met kinderen ( mijn vrouw noemt mij kl***zak ) ga ik je gewoon gelijk geven . addendum : misschien is een hond al te hoog gegrepen voor de meeste moderne ouders laten we beginnen met een goudvis![]()
Konijnen worden als huisdier vaak ook maar een jaar of vijf, door eenzaamheid 😟Een goudvis overlijdt zo goed als nooit aan ouderdom, dus of dat nou zo’n goed idee is.
🖕Wie denkt dat Rutte/VVD straks weer de meeste stemmen krijgt steekt zijn vinger op.
![]()
Ja ja, en zeker de toppen als graadmeter?Een beetje schokkend voor sommige in deze veganistische tijden, maar begin maar met een plant.
Voor u allemaal, maar vooral voor @De Gezonde Roker, een kwartier verhoogde hartslag.
hier halen ze de kerst meestal niet ! RIP flappieKonijnen worden als huisdier vaak ook maar een jaar of vijf, door eenzaamheid 😟
Nou, lekker toch?

Kan ik inkomen.Donner wordt ook nog genoemd als iemand die vind dat openheid het bestuur maar in de weg staat
Tot op zekere hoogte ik ook wel, maar een Donner (en Rutte in het kwadraat) trekken dat wel heel ver door.
Volgens mij nog niet. Maar, verrassing en nog eentjeEn is het geld nu al eens over gemaakt naar die gedupeerden?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het zonder Rutte ineens een wereld van verschil zou zijn, mbt voorbeelden zoals de toeslagenaffaire. Het is gewoon een zelfbeschermend en ziek systeem, wat snel ten koste gaat van de mensen die echt kwetsbaar zijn.Toch mooi dat je hier niemand hoort roepen dat hij/zij Rutte wil, maar iedereen weet dat hij het wordt.
Hij is ook op afstand de beste en de meest ervaren politicus.
Zonder Toeslagenaffaire ook een stabiele keuze voor een land in crisis.
Als ik premier wordt, dan wil ik jou als Carolien! (Of visa versa, mij ook goed)Volgens mij nog niet. Maar, verrassing en nog eentje
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het zonder Rutte ineens een wereld van verschil zou zijn, mbt voorbeelden zoals de toeslagenaffaire. Het is gewoon een zelfbeschermend en ziek systeem, wat snel ten koste gaat van de mensen die echt kwetsbaar zijn.
Maar even verplaatst, ipv in het "wat maakte jouw dag goed" topuc5
Hahahaha hoe kom je eropAls ik premier wordt, dan wil ik jou als Carolien! (Of visa versa, mij ook goed)
Er zijn twee dingen: de rot in het hele systeem en de Rutte-doctrine waardoor het allemaal nog langer heeft geduurd.
Natuurlijk verandert er niets met de val van dit kabinet, maar ik denk dat het een heel belangrijk symbool is. Echte verandering gaat jaren duren.
Of gewoon geen black-out's