- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even en hij zit in een dwangbuis.
Dan doet/deed Greta Thunberg ook iets goed.Baudet zal toch iets goed doen ,anders zou niemand de moeite nemen om er zo hysterisch over te mierenneuken
Lol dat is van Trump.
Ik volg slechts uw beredenatie.oo geef eens voorbeelden van wat deze autistische trol allemaal goed heeft gedaan behalve haar ouders en management miljonair maken

Hoeveel kinderen zouden er zijn in Nederland 4 miljoen, max 5? Dus dik 20% zou in armoede leven?1 miljoen kinderen leven in Nederland in de armoede?
Dat zijn er bijna net zoveel als de mogelijke corona doden als je je mondkapje niet opdoet
Serieus wie gelooft deze onzin nog?

3.4 miljoen, dus 30%Hoeveel kinderen zouden er zijn in Nederland 4 miljoen, max 5? Dus dik 20% zou in armoede leven?![]()

In Nederland leven 378.000 kinderen in armoede: één op de negenHoeveel kinderen zouden er zijn in Nederland 4 miljoen, max 5? Dus dik 20% zou in armoede leven?![]()
Ik maakte mij redelijk zorgen bij het lezen van 378.000.In Nederland leven 378.000 kinderen in armoede: één op de negen
![]()
Ik maakte mij redelijk zorgen bij het lezen van 378.000.
Totdat ik je grafiek zag.
Ja, zonder welvaart is er ook geen armoede.