MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

wat

Maar volgens NRC is op de nu ingeleverde audiofragmenten te horen dat Graus zijn beveiligers aanmoedigt om seks met zijn vrouw te hebben. Dat zou zijn gebeurd in door Graus gehuurde hotelkamers en sauna's en zelfs een keer in zijn kantoor in de Tweede Kamer.

Een van de twee beveiligers bevestigt tegen NRC dat hij meermaals seks met Graus' toenmalige vrouw heeft gehad. De ander ontkent.

Toch wel toevallig dat er altijd een maand voor de verkiezingen een schandaal boven water komt bij de 'foute' partijen.

Toch wel toevallig dat er altijd een maand voor de verkiezingen een schandaal boven water komt bij de 'foute' partijen.
Het is niet eens een schandaal. Het is een verhaal dat thuishoort in de Privé of een soortgelijk roddelblad.

Kansloze krant die NRC, maar dat is niets nieuws onder de zon.

Lekker belangrijk wat hij in de privésfeer doet. Niemand die er last van heeft in tegenstelling tot de giga f**k up bij de belastingdienst onder Marx Rutte.

Briefje van Jan was wel ijzersterk in deze.

Toevallig dit weekend het nieuws dat TB is vergeten de winst van een paar verkochte boekjes te melden.

Bij GS ook een referentie naar hoe ze bij het Handelsblad eerder hebben gepoogd Omtzigt te beschadigen en het lukte hem van het MH-17 Dossier af te halen.

@Mentat
image.jpg

Gesigneerde editie neem ik aan, met een ingelijste baardhaar?

Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Ik snap dat je als groupie alles wil verzamelen, maar ik vraag me af of dit niet te vroeg is voor een boek voor de inhoud, marketingtechnisch en politiek is de timing prima natuurlijk.

Gesigneerde editie neem ik aan, met een ingelijste baardhaar?

Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Haha, mocht het een real live carnaval geweest zijn dit jaar, dan had ik Klaas wel even aan z’n baard getrokken. Ik laat je wel weten wat ik van het boek vind.
In ieder geval ligt Klaas de komende weken op mijn nachtkastje.

Haha, mocht het een real live carnaval geweest zijn dit jaar, dan had ik Klaas wel even aan z’n baard getrokken. Ik laat je wel weten wat ik van het boek vind.
In ieder geval ligt Klaas de komende weken op mijn nachtkastje.
Ik stel me zo voor dat dat boek rechtop staat en dat het laatste wat je doet voor het nachtlampje uitgaat en je je omdraait je Klaas nog even "welterusten" toewenst en 's ochtends een "goedemorgen".

Dan draai je het boek even om, want Klaas blijft een VVDer dus als ie ergens mee weg kan komen dan spiekt ie stiekem tijdens het omkleden.

Ik stel me zo voor dat dat boek rechtop staat en dat het laatste wat je doet voor het nachtlampje uitgaat en je je omdraait je Klaas nog even "welterusten" toewenst en 's ochtends een "goedemorgen".

Dan draai je het boek even om, want Klaas blijft een VVDer dus als ie ergens mee weg kan komen dan spiekt ie stiekem tijdens het omkleden.
Mocht Klaas nog overwegen een bouquetreeks boekje uit te brengen met een redelijke noot aan soft pr0n dan zal ik ‘m naar je doorverwijzen.

Mocht Klaas nog overwegen een bouquetreeks boekje uit te brengen met een redelijke noot aan soft pr0n dan zal ik ‘m naar je doorverwijzen.
Nu probeerde ik het netjes en braaf te houden en al balans zoekend geef je me net dat duwtje.

Inmiddels ben je al verstrengeld geraakt in de formatiegesprekken in:
"Klaas en de Losbandige Medewerkster deel 3; Leer, Formeer en Begeer".

Bij voldoende bekendheid draaien we de rollen een beetje om en wordt het de "Lustvolle Minister: Europees op Top".

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.735
Nu probeerde ik het netjes en braaf te houden en al balans zoekend geef je me net dat duwtje.

Inmiddels ben je al verstrengeld geraakt in de formatiegesprekken in:
"Klaas en de Losbandige Medewerkster deel 3; Leer, Formeer en Begeer".

Bij voldoende bekendheid draaien we de rollen een beetje om en wordt het de "Lustvolle Minister: Europees op Top".
Hadden we het oude karma systeem nog gehad, dan had je vast heel veel punten gepakt ;)

Dat is wel iets kwalijker hoor dan een beetje achteloos vergeten. Gaat om 75k dacht ik en totale lak aan de regels.
Enerzijds is het een behoorlijk bedrag, anderzijds is hier, wat de geest van de wet is, geen belangenverstrengeling.

Sywert heeft al gezegd dat als dit tzt in de jaarrekening komt er eigenlijk niets aan de hand is.

Het ging mij met name om de timing van zaken die nu aan het ligt komen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.739
Enerzijds is het een behoorlijk bedrag, anderzijds is hier, wat de geest van de wet is, geen belangenverstrengeling.

Sywert heeft al gezegd dat als dit tzt in de jaarrekening komt er eigenlijk niets aan de hand is.

Het ging mij met name om de timing van zaken die nu aan het ligt komen.
Nee. Gaat ook om verwachte inkomsten opgeven.

Nee. Gaat ook om verwachte inkomsten opgeven.
Wat ik ervan begrijp moeten er nog kosten worden afgetrokken alvorens inkomsten duidelijk zijn en is het wat prematuur om hier nu al over te vallen.

Het is niet zo dat die 75k allemaal voor TB zijn.

Het lijkt op iedere week een beetje Baudet Bashen tot de verkiezingen.

Terug
Naar boven