AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.702
Hangt dat niet ook van het totale percentage af, anders heb je misschien wel heel weinig overlap (zoals mijn uitslag)?
66 en 68% (hoogste).
Zakt daarna af naar 61 en 58 (VVD).

Dan Het Parool:
Screenshot_20210211-191650_Gallery.jpg

• #7.705
Tot mijn grote vreugde komt Kaag er niet echt aan te pas. :D

Het lijkt me een heel intelligente en beschaafde vrouw hoor, daar niet van.
Geweldige vrouw denk ik in persoonlijke sfeer. Hoeft niet gelijk je vriendin te wezen of de polonaise gaan lopen, maar o.a. dat eloquente vind ik aansprekend. Ga er niet op stemmen nee.

• #7.707
Ik heb haar veel hoger zitten dan Olongren, maar dat maakt haar nog niet een beter politicus.
Ik denk dat ze een betere bestuurder of iets van dien aard is. Dat gooien met oneliners, de kuiten bijten bij collega's is eigenlijk niet wat bij haar past. Die van de SP doet dat beter, maar vind ik afstotelijk. Heb vaker op CDA gestemd, maakt goede kans.

Ik denk dat ze een betere bestuurder of iets van dien aard is. Dat gooien met oneliners, de kuiten bijten bij collega's is eigenlijk niet wat bij haar past. Die van de SP doet dat beter, maar vind ik afstotelijk.
"Een goed ruiter maakt nog geen goed paard", of zoiets.

• #7.711
Daar had Margeret Thatcher ook een mooie welsprekendheid over.

(Feiten waren heel anders, maar ze kon het mooi zeggen)

Het is lastig in te vergelijken met vroeger, maar 35 jaar geleden werden mijn sokken gestopt en hadden sommige van mijn spijkerbroeken opgestreken kniestukken en niemand in ons gezin had het idee in armoede te leven.

Ik vulde dit in namens een vriend.
oranje.jpg

Aan de uitslagen te zien krijg ik toch het idee dat het forum denkt dat BBB staat voor Body Building Belangen met als eerste en enige partijpunt: lift things up and put them down; gyms open!

Eigenlijk precies zoals ik er over denk alleen heb ik me nooit verdiept in de koppeling lonen en uikeringen en waarom dit gehandhaaft moet worden. Lijkt me dat het incentive om te werken niet ten goede komt?
Allereerst, welkom bij de CDA-stemmers PowerPOF-girls.

Ten tweede is een bijstandsuitkering voor mensen die (tijdelijk) niet kunnen werken, dan is het raar om daar een incentive aan te koppelen. Een WW-uitkering is een overbrugging, dat je dat koppelt aan de lonen, dan kan er nog steeds een verschil zijn. Als het minimumloon omhoog moet, omdat het eigenlijk te laag is, hoe moeten mensen dan overleven van een uitkering? Kosten voor kinderen, volgende generatie lopen gewoon door.

Laatst bewerkt:
Allereerst, welkom bij de CDA-stemmers de PowerPOF-girls.

Ten tweede is een bijstandsuitkering voor mensen die (tijdelijk) niet kunnen werken, dan is het raar om daar een incentive aan te koppelen. Een WW-uitkering is een overbrugging, dat je dat koppelt aan de lonen, dan kan er nog steeds een verschil zijn. Als het minimumloon omhoog moet, omdat het eigenlijk te laag is, hoe moeten mensen dan overleven van een uitkering? Kosten voor kinderen, volgende generatie lopen gewoon door.
FVD ;) Laatste keer dat ik ga stemmen als er weer niets ten goede veranderd. Dan ga ik voor anarchie.

Heeft een democratie nut als je van te voren weet dat er met bepaalde partijen niet wordt samengewerkt. Ongeacht de hoeveelheid stemmen die ze behalen?

Hoewel Bosma het altijd mooi weet te verwoorden vraag ik me wel af of hij wel kwaliteiten bezit waar je wat mee kunt als de PVV mag meeregeren.

Hoewel Bosma het altijd mooi weet te verwoorden vraag ik me wel af of hij wel kwaliteiten bezit waar je wat mee kunt als de PVV mag meeregeren.
Minister van Volksvoorlichting en Propaganda?

Het is jammer dat hij niet bij een andere partij zit waar hij meer zou kunnen doen, ben daar wel benieuwd naar, of hij iets zou kunnen.

Hij blijft ook de beste Voorzitter die we nooit hebben gehad, al vind ik ook dat Arib het geweldig doet! Hun één-tweetjes geven denk ik ook blijk van goede onderlinge verhoudingen en wederzijds respect.

Terug
Naar boven