MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Met racisme wordt toch eigenlijk (white) supremacy bedoelt? Niet het kunnen zien van huidskleur of anderzijds onderscheid maken in eigenschappen en karakteristieken, waarbij ook nog eens in acht genomen kan worden dat generalisaties en statistiek dat kunnen bevestigen maar niet bepalend zijn voor individuen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.804
Met racisme wordt toch eigenlijk (white) supremacy bedoelt? Niet het kunnen zien van huidskleur of anderzijds onderscheid maken in eigenschappen en karakteristieken, waarbij ook nog eens in acht genomen kan worden dat generalisaties en statistiek dat kunnen bevestigen maar niet bepalend zijn voor individuen.
Er zijn verschillende definities. Volgens mij gaat het erom dat je verschillende eigenschappen toedicht aan rassen onderling en dan het ene ras boven het andere plaatst. Maar ik weet niet precies of dat klopt, ik denk dat het zoiets is.

Toevallig laatst een aantal artikelen gelezen over IQ enzo, die kan ik nog niet terugvinden, tot ik dit bericht aanvul vast deze:

..

Laatst bewerkt:
Toevallig laatst een aantal artikelen gelezen over IQ enzo, die kan ik nog niet terugvinden, tot ik dit bericht aanvul vast deze:

The view, put forward by a number of British and American academics at that time, that black people’s IQs were genetically inferior to those of whites and Asians was finally discredited. So was the idea that African countries were poor because their inhabitants were stupid. IQs in developing countries also rise as they modernise and will eventually catch up those in developed countries.
CavernousGreedyAfghanhound-max-1mb.gif

Wat een verschrikkelinke deugkrant is the Guardian. Dit is de grootste onzin die ik sinds tijden heb gehoord.

Dat zijn dezelfde mensen die denken dat Wukanda echt bestaan zou hebben als er geen slavernij was geweest.

Ironisch dat Wakanda bedacht is door een blanke.

Laatst bewerkt:
Vanavond bij Jinek: Kees van der Staaij vs Pia Dijkstra (uitvliegend Engel des Doods van D66) over abortus en de 5 dagen termijn.

Emma Wortelboer is gewoon een irritant wijf en de opzet is lomp, maar dat weet je toch voordat je op dat bankje gaat zitten.

Er zijn verschillende definities. Volgens mij gaat het erom dat je verschillende eigenschappen toedicht aan rassen onderling en dan het ene ras boven het andere plaatst. Maar ik weet niet precies of dat klopt, ik denk dat het zoiets is.
Het hangt er vanaf of het ten koste gaat van een minderheid. Als je blank en hetro bent, is het altijd goed om jezelf eens af te vragen wanneer iets in je nadeel is. En ja, ik zeg bewust blank en hetro, en niet blanke man, omdat ik absoluut niet het idee heb dat mijn geslacht mij beperkingen oplegt. Terwijl uit de kast komen en voetbal nog altijd ingewikkeld is

Emma Wortelboer is gewoon een irritant wijf en de opzet is lomp, maar dat weet je toch voordat je op dat bankje gaat zitten.

True, maar hij heeft toch weer een persmomentje te pakken door de ontstane ophef. Zou mij niets verbazen als hij dit gewoon al van plan was. Zoals je zegt, dit wist hij van te voren ook wel. Het verstevigd ook zijn punt over de publieke omroep.

True, maar hij heeft toch weer een persmomentje te pakken door de ontstane ophef. Zou mij niets verbazen als hij dit gewoon al van plan was. Zoals je zegt, dit wist hij van te voren ook wel. Het verstevigd ook zijn punt over de publieke omroep.
Aan de andere kant zal Emma er ook niet met een open blik van TB beter willen leren kennen in zijn gegaan.

Ze was leuk bij De Slimste Mens, maar dit soort programma's rond de verkiezingen heb je ongeveer evenveel aan als de partijprogramma's lezen.

Na Wopke Hoekstra nu ook die kwal van een Rob Jetten. Geeft maar weer aan hoe ver zulke partijen van de bevolking af staan.
Screenshot_20210220-235119_Facebook.jpg

Terug
Naar boven