AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Emma Wortelboer is gewoon een irritant wijf en de opzet is lomp, maar dat weet je toch voordat je op dat bankje gaat zitten.

wtf is dit, lijkt wel een monty python sketch. Wat een vragen joh
Duidelijk vooropgezet plan van baudet om deze scène te schoppen

Na Wopke Hoekstra nu ook die kwal van een Rob Jetten. Geeft maar weer aan hoe ver zulke partijen van de bevolking af staan.
Screenshot_20210220-235119_Facebook.jpg
man man man will they ever learn?
zou beter zijn als politici op dit moment helemaal geen campagne zouden voeren, op wat debatten hier en daar na

wtf is dit, lijkt wel een monty python sketch. Wat een vragen joh
En dan steeds die minachtende blik van Emma in de camera wanneer Baudet antwoord geeft. Dit is geen interview, ze probeert em gewoon belachelijk te maken.
Ontzettend achterbaks aangezien Baudet met zijn rug naar haar toe zit.

Iemand uitnodigen voor een interview en dan zeer laf letterlijk achter zijn rug om denken ff makkelijk te kunnen scoren. Goed om te zien dat ze zo makkelijk door de mand valt en deze poging flink backfired. Ik ga echt heel slecht op dit soort achterbakse deugtypetjes die populair denken te kunnen doen over de rug van anderen.

Die snol moet het lekker houden bij het als een simpy schreeuwen tijdens de Eurovisies, wanneer weer 1 of andere nietszeggende misfit met een identiteitscrisis de diversiteitsbokaal wint, omdat hij na zijn transformatie tot non-binaire genderfluïde demigirl zo moedig is om een fucking baard te laten staan. Kansloos.

Laatst bewerkt:
Na Wopke Hoekstra nu ook die kwal van een Rob Jetten. Geeft maar weer aan hoe ver zulke partijen van de bevolking af staan.
Screenshot_20210220-235119_Facebook.jpg
Viezerik :roflol: hij is gewoon aan het profiteren van zo'n sympathieke ondernemer. Zo te zien zijn die downies net zo verbaasd.

Eerst Hoekstra die al een slecht voorbeeld gaf... En dan toch denken: misschien werkt dit handig voor mijn campagne. Dan heb je toch echt een flinke plaat voor je kop!

64be5627-5dcf-44cf-a3c1-a4057715bd6e.jpg

Over gemiste kansen, verkeerde keuzes en tussen Europese idealen en Europees falen.
Draadje postte ik al eerder in het nu gesloten avondklok topic, er is voor degene die vandaag hun voorjaarsschoonmaak doen ook een gesproken versie.

Vanmorgen Wilders bij WNL, deed hij goed. Mooie binnenkomer dat hij er altijd enorm naar uitkijkt bij de publieke omroep.

Ploumen doet het ook aardig bij Buitenhof, maar dat is meer een warm bad.

Iedereen wil gemengde klassen, en toch lukt het niet

Vmbo’s apart gezet
Ouders willen kleine, veilige scholen voor hun kinderen, concludeert het SCP. En ze associëren lagere vmbo-niveaus met ongewenst gedrag van ‘bepaalde groepen leerlingen’. Welke groepen dat zijn, laat het SCP onvermeld.
1611425375636.jpg

En dan steeds die minachtende blik van Emma in de camera wanneer Baudet antwoord geeft. Dit is geen interview, ze probeert em gewoon belachelijk te maken.
Ontzettend achterbaks aangezien Baudet met zijn rug naar haar toe zit.

Iemand uitnodigen voor een interview en dan zeer laf letterlijk achter zijn rug om denken ff makkelijk te kunnen scoren. Goed om te zien dat ze zo makkelijk door de mand valt en deze poging flink backfired. Ik ga echt heel slecht op dit soort achterbakse deugtypetjes die populair denken te kunnen doen over de rug van anderen.

Die snol moet het lekker houden bij het als een simpy schreeuwen tijdens de Eurovisies, wanneer weer 1 of andere nietszeggende misfit met een identiteitscrisis de diversiteitsbokaal wint, omdat hij na zijn transformatie tot non-binaire genderfluïde demigirl zo moedig is om een fucking baard te laten staan. Kansloos.
Ik ken heel dat programma niet, schijnbaar is dit een interviewserie?
Het mes snijdt aan twee kanten. Debiele vragen en stijl, maar Baudet zal toch heel goed geweten hebben wat de opzet was van dit interview. Dat soort zaken worden zowat volledig dichtgetimmerd van tevoren. Ik acht de kans zeer groot dat Baudet ook al besloten had hier weer een publiciteitsdingetje van te maken op een bepaalde manier.

Ik ken heel dat programma niet, schijnbaar is dit een interviewserie?
Het mes snijdt aan twee kanten. Debiele vragen en stijl, maar Baudet zal toch heel goed geweten hebben wat de opzet was van dit interview. Dat soort zaken worden zowat volledig dichtgetimmerd van tevoren. Ik acht de kans zeer groot dat Baudet ook al besloten had hier weer een publiciteitsdingetje van te maken op een bepaalde manier.
Tuurlijk, dit versterkt het gevoel bij zijn achterban dat de NPO inderdaad gesaneerd moet worden. Gewoon een slimme zet.

Had wel op een beetje lieve manier tegen d'r mogen zeggen dat ie het niet leuk vond. Arm ding was helemaal onthutst.

Zou de vraagsteller bij de FvD horen? :fluit:
Dan had ie wel een appje gestuurd.

Het is opzich best een onderwerp voor een discussie, want hoe terecht ook, het blijft partijdig overwinnaarsrecht.

Tijdens zo'n verkiezingsrally verdwijnt al snel de nuance.

Dan had ie wel een appje gestuurd.

Het is opzich best een onderwerp voor een discussie, want hoe terecht ook, het blijft partijdig overwinnaarsrecht.

Tijdens zo'n verkiezingsrally verdwijnt al snel de nuance.
Nuance lijkt dan dat hij dit als argument gebruikte om te stellen dat na de verkiezingen de huidige regering veroordelen een raar verhaal is. Niet echt een juist argument overigens.

Het plegen van een genocide is in ieder geval iets waarvan we met zijn allen hebben afgesproken dat het onwenselijk is, dus dat kan je beschouwen als natuurrecht.

Echter, ik moet zeggen dat ik wel enige moeite heb met de veroordeling van 90-jarigen die destijds als secretaresse hebben gewerkt.

Terug
Naar boven