Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Wellicht met een knipoog naar de 13 verschillende metingen van de politieke barometer in 2019 door Ipsos, waaruit grofweg een aantal clusters naar voren kwamen waaronder dat op de vvd dubbel zo hoog aantal hoger opgeleide mensen stemmen dan op fvd. De vvd, d66 en groenlinks trekken met name de meeste hoger opgeleiden, d66 en gl zelfs meerderheid van de achterban.

Screenshot_20210316-212754_Chrome.jpg
Dat DENK hier niet bij staat zal ook wel een reden hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.385
Brrr wat is die kaag een eng en lelijk mens
Hoor ik vaker. Heb die weerstand zelf niet, al is haar kledingkeuze van vanavond wel wat dubieus. Marijnissen heeft een mooier pakje aan, oogt vriendelijker. Iets dat Kaag soms een beetje moet gebruiken.

Kooop jij met pricipes een brood bij de bakker, of ga jij met je principes na 21h00 een stukje buiten fietsen of of of
ik neem ze meestal wel met me mee maar of dat veel nut heeft vraag ik me af

Dat vind ik wel triest van de politiek ja, ipv duidelijke standpunten te kiezen en dan af te wachten wie het met hun eens zijn worden de standpunten zo gekozen om zoveel mogelijk stemmen binnen te harken.
is een beetje inherent aan de coalitiepolitiek natuurlijk maar regelmatig slaat het wel door. Bij die debatten vraag je je ook af waar je nou naar zit te kijken. Hoekstra en Rutte bijvoorbeeld die elkaar een beetje vliegen staan af te vangen en zwart te maken terwijl je weet dat dat gewoon twee handen op één buik is en ze vanaf 17 maart vrolijk samen verder gaan.

Hoor ik vaker. Heb die weerstand zelf niet, al is haar kledingkeuze wel wat dubieus. Marijnissen heeft mooier pakje aan, oogt vriendelijker. Iets dat Kaag een beetje moet aandikken.
Die heeft aardig wat aan haar hoofd laten verbouwen in elk geval. Er zijn misschien mensen die dat mooi vinden, maar ik zeker niet. Ik vind Marijnissen wel wat knapper in elk geval. Daarnaast vind ik de meeste plannen van D66 afschuwelijk dus dat helpt ook niet echt.

Hoor ik vaker. Heb die weerstand zelf niet, al is haar kledingkeuze vam vanavond wel wat dubieus. Marijnissen heeft een mooier pakje aan, oogt vriendelijker. Iets dat Kaag soms een beetje moet gebruiken.
Erg elitaire vrouw. Zit in dr ivoren bubbeltje lekker met Claus Swaab en dr Bilderberg vrindjes te brainstormen over wat goed is voor jou en mij. Maar het kan hoor, dat jij je lot in liever in de handen legt van een clubje miljardairs., dan hoef je zelf niet meer na te denken lekker elk jaar braaf je prikje halen zo nu en dan in lockdown voor de griep of klimaat maar dit is niet hoe ik de toekomst van mij en mijn kind zie.

Erg elitaire vrouw. Zit in dr ivoren bubbeltje lekker met Claus Swaab en dr Bilderberg vrindjes te brainstormen over wat goed is voor jou en mij. Maar het kan hoor, dat jij je lot in liever in de handen legt van een clubje miljardairs., dan hoef je zelf niet meer na te denken lekker elk jaar braaf je prikje halen zo nu en dan in lockdown voor de griep of klimaat maar dit is niet hoe ik de toekomst van mij en mijn kind zie.
Als dat echt zo is, wat wil je er tegen doen dan, alle weerstand is dan toch gedoemd te mislukken.

Als dat echt zo is, wat wil je er tegen doen dan, alle weerstand is dan toch gedoemd te mislukken.
Bewustwording is een proces en ons bewustzijn bepaalt de realiteit. In de jaren 30 van de vorige eeuw konden 'we' nog zeggen we wisten het niet, maar als je jezelf nu niet informeerd is dat een keuze.

1615928421611.png

• #8.391
Denk niet dat ons lot per se in de handen worden gelegd van een clubje miljardairs, maar heb je weleens een miljardair ontmoet. Fascinerend hoe zo iemand kan denken en doen, daarbij zitten er doorgaans mensen in zo'n kring die zelf ook een en ander te beslissen hebben of ervaring in de achterzak. Heb ik liever dan een of andere politieke nitwit die met een quasi intellectuele blik zich tot de kijker richt en weer een act opvoert met nul visie c.q. inhoud. Bestuurder of politicus zijn is een vak.

Denk niet dat ons lot per se in de handen worden gelegd van een clubje miljardairs, maar heb je weleens een miljardair ontmoet. Fascinerend hoe zo iemand kan denken en doen, daarbij zitten er doorgaans mensen in zo'n kring die zelf ook een en ander te beslissen hebben of ervaring in de achterzak. Heb ik liever dan een of andere politieke nitwit die met een quasi intellectuele blik zich tot de kijker richt en weer een act opvoert met nul visie c.q. inhoud. Bestuurder of politicus zijn is een vak.
Nee, nooit een Miljardair ontmoet maar ik ken wel mensen die rijk geworden zijn en dat heeft hen geen beter mens gemaakt. Miljardairs zijn in de eerste plaats mens, en die hunkering naar macht en invloed blijft helaas.

Als het je nu met dat vaccinatie paspoort nog niet duidelijk is weet ik niet wat er moet gebeuren voordat je het wel ziet.

De grote truuk van het kwaad was doen alsof het niet bestaat.

• #8.394
Nee, nooit een Miljardair ontmoet maar ik ken wel mensen die rijk geworden zijn en dat heeft hen geen beter mens gemaakt. Miljardairs zijn in de eerste plaats mens, en die hunkering naar macht en invloed blijft helaas.
PHOTO-2019-08-31-00-49-12-1-e1567246928511-480x240.jpg

Geen zorgen trouwens, Fokke is nog geen miljardair en noemde Baudet een leider van een carnavalspartij. Opmerkelijk daar Baudet eerder had verklaard juist steun te krijgen van Fokke, wat uit niets bleek en al helemaal niet uit de reactie.

Alles mag maar ik doe daar niet aan mee, maar ben het met Wovano eens ik vind Kaag ook een eng mens.
We moeten er denk ik ook wel serieus bang voor zijn. Ze heeft op zich wel een imposante carrière bij de VN en ik ben bang dat ze best wat stemmen gaat halen. Als D66 meer stemmen haalt dan CDA (Wopke komt niet lekker uit de verf), mogen ze als eerste aan de onderhandelingtafel schuiven bij de VVD en zullen ze graag een partij als PvdA of GL willen betrekken.

Van Rob Jetten hoefden we minder te vrezen.

Die heeft aardig wat aan haar hoofd laten verbouwen in elk geval. Er zijn misschien mensen die dat mooi vinden, maar ik zeker niet. Ik vind Marijnissen wel wat knapper in elk geval. Daarnaast vind ik de meeste plannen van D66 afschuwelijk dus dat helpt ook niet echt.
Marijnissen vind ik best een lekker wijf inderdaad.

GeenStijl over Kaag:
"Weet u wat nou écht lekker demotiverend werkt op de maandagmorgen? Koffie in je lichaam vaccineren, en dan kijken naar een damesdubbelspel van de dementor Ab Osterhaus en de vreselijke Sigrid Kaag, het uit gekaasschaafde laagjes platitudes opgebouwde eliteconstruct, met gewauwel over 'een eerlijk en groen herstel'." :roflol:

Ik vind het overigens uiterst merkwaardig dat Kaag hier in Nederland een politieke functie mag bekleden.

Screenshot_20210316-223353_Instagram.jpg

Terug
Naar boven