- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind zelf Martin Bosma altijd goed.
Het probleem is hier in Nederland dat wie dan ook de lul is als je zoiets zegt. Ik vind het wel erg dat je bij zulke grapjes meteen wordt weggezet als een racist. Je mag tegenwoordig niks meer over een minderheid zeggen en vooral helemaal voor inclusiviteit en diversiteit zijn. En met D66 zo groot gaat dat alleen nog maar erger worden helaas.
😂
Op wie heb jij eigenlijk gestemd?Ja slaat de spijker op zijn kop!
T is allemaal wat groter dan alleen de politiek😂
FvD, van Haga
Wat hoor je kiezers van ander partijen dan zeggen over hun beweegredenen?Jup ik hoorde er ook niemand over tot dus gister op de dag van de verkiezingen.
Toen kwamen ze ineens als paddestoelen uit de grond.
Maar wat ik voornamelijk hoor van de VVD kiezer is: ik vind eigenlijk geen enkele partij iets dus ik stem maar weer VVD.
Hier en daar hoor ik nog wel eens dat ze Rutte dan een goede leider vinden maar heb niet één keer gehoord dat ze ook echt VVD stemmen vanwege het programma oid.
En een stem op een andere rechtse partij zorgt voor een kleinere VVD en dus meer zeggenschap voor een partij als D66.Blijft idd over wat je zegt stem op VVD is samenwerking met partijen die niet PVV zijn. Dat kan een overweging zijn om anders te stemmen. Al bijt de VVD qua een aantal zaken enorm met de PVV (economisch/ euro/ Eu/ europa) dus ik zie dat sowieso niet echt als zaligmakend.
Heb er niet veel gehoord maar een aantal D66 stemmers voornamelijk vanwege de visie op klimaat en het gelijktrekken van ongelijkheid op onder andere de arbeidsmarkt.Wat hoor je kiezers van ander partijen dan zeggen over hun beweegredenen?
Dat zijn ook maar vlagen van hun standpunten en partijprogramma.Heb er niet veel gehoord maar een aantal D66 stemmers voornamelijk vanwege de visie op klimaat en het gelijktrekken van ongelijkheid op onder andere de arbeidsmarkt.
Forum stemmers voornamelijk vanwege corona standpunten en vooral anti klimaat/immigratie/EU
Groenlinks stemmers ken ik niet, ken wel 2 Volt stemmers en zeiden heel erg pro EU te zijn en dat volt erg technisch revolutionair ofzo zou zijn. Ken volt zelf overigens niet.
Klopt, maar ken ook maar weinig die van partijen alle standpunten weten.Dat zijn ook maar vlagen van hun standpunten en partijprogramma.
als ik dit allemaal zo lees begrijp ik persoonlijk niet waarom iemand níét zou stemmen, maar dat moet verder iedereen voor zichzelf weten.Als ik dit allemaal zo lees begrijp ik niet waarom er nog iemand stemt. Maar ik begrijp het wel, mensen willen graag bedrogen worden door mooie praatjes.