- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Haha! Dat is een creatieve manier om Wilders te omschrijven!Rutte als hij wat rechtser zou zijn. Kaag ook wel als ze rechts conservatief zou zijn![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha! Dat is een creatieve manier om Wilders te omschrijven!Rutte als hij wat rechtser zou zijn. Kaag ook wel als ze rechts conservatief zou zijn![]()
Ik heb ik het verleden op Wilders gestemd, maar nu niet.Ja. Maar de reden dat mensen niet op wilders stemmen, is strategisch. Omdat hij niet serieus genomen wordt.
Ik ben ervan overtuigd dat als mensen puur stemmen op waar de partij voor staat, Wilders veruit de grootste zou zijn. Maar aan jouw reactie te zien, denk jij daar anders over?
Of misschien een betere vraag: wie zie je liever als minister president, Wilders, Rutte of Kaag?
Als jij het gevoel had dat Wilders wel serieus genomen zou worden, was je dan wel gaan stemmen?Die partijen krijgen te weinig stemmen om daadwerkelijk het verschil te maken. De grote partijen hebben ook hele mooie programma's en dingen die ze zogenaamd willen aanpakken, maar in de praktijk komt het er niet van.
Ook de VVD heeft hele mooie plannen, maar we weten diep van binnen dat ze het niet waar gaan maken. Naast het feit dat ze vanwege de toeslagenaffaire het niet verdienen om aan de macht te zijn.
Redenen zat om niet te stemmen. Ik heb niet gestemd.
Ja. Maar de reden dat mensen niet op wilders stemmen, is strategisch. Omdat hij niet serieus genomen wordt.
Wat zeggen die dan over niet stemmers?'Als je niet stemt, mag je ook niet klagen' wordt nooit gezegd door mensen die zich in de politiek hebben verdiept.
Ben wel oprecht benieuwd waar voor jou het verschil in zitIk heb ik het verleden op Wilders gestemd, maar nu niet.
Als ik moet kiezen uit die 3, dan Rutte.
Tussen toen en nu? Ik ben volwassener geworden.Ben wel oprecht benieuwd waar voor jou het verschil in zit

Maar nog geen speech of toespraak door Thierry in de media, al is het een video op social media. Dat is toch wel gebruikelijk.Ze hebben op meerdere kanalen een tijdje geleden al gereageerd.
Vind overigens zelf ook dat ze hier erg laat mee waren hoor.
Hoopte al dat ze niet met één of ander huilverhaal zouden komen over fraude oid.
Gelukkig was dat niet het geval
Misschien is hij nog niet aanspreekbaar.Maar nog geen speech of toespraak door Thierry in de media, al is het een video op social media. Dat is toch wel gebruikelijk.

Maar nog geen speech of toespraak door Thierry in de media, al is het een video op social media. Dat is toch wel gebruikelijk.
) te houden. Er is geen enkel staatsrechtelijk argument om vast te houden aan die partijstructuur, er zijn enkel praktische argumenten.Stemmen is een recht, geen verplichting? Je mag stemmen, niets moet? Maar als je stemt dan is het wel handig dat je echt weet waarop je stemt.
Maar ze mogen wel gewoon klagen?Stemmen is een recht, geen verplichting? Je mag stemmen, niets moet? Maar als je stemt dan is het wel handig dat je echt weet waarop je stemt.
Verkiezingsprogramma van de PVV ziet er goed uit. Met name wat ze willen doen aan de zorg, woningen, inkomen, belasting, dier en milieu. Vind alleen sommige dingen in hun anti islam agenda iets te extreem.Als jij het gevoel had dat Wilders wel serieus genomen zou worden, was je dan wel gaan stemmen?
Hallo, ik ben toch een vrouw. Kom maar op met dat gezeik!
En ik maar denken dat ik het slecht getroffen had met mijn vrouw, het kan dus nog erger.Hallo, ik ben toch een vrouw. Kom maar op met dat gezeik!
Of andersom 😘En ik maar denken dat ik het slecht getroffen had met mijn vrouw, het kan dus nog erger.
Dat zeker.

Minder immigratie = meer geld voor de zorg, minder belasting voor het milieu.Verkiezingsprogramma van de PVV ziet er goed uit. Met name wat ze willen doen aan de zorg, woningen, inkomen, belasting, dier en milieu. Vind alleen sommige dingen in hun anti islam agenda iets te extreem.
Maar de vraagt blijft: krijgen ze het voor elkaar? Alle partijen hebben leuke beloftes en programma's, ik heb ze alleen nog nooit daadwerkelijk uit zien komen.