Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

En wat als de regio dat niet wil of kan?
Sorry, twee onderwerpen lopen door elkaar. En op dit forum sowieso een verwarrende naam... Cuttingseason is de periode wanneer er in Somalië massaal aan vrouwenbesnijdenis wordt gedaan. En dat in tentjes in de woestijn.

Groenlinks dus 7 zetels. Ha! Dat betekent dus dat die groene jihadi die op plaats nr 9 staat nu niet in de kamer komt.

Mooi

De tocht an sich is vaak het grootste gevaar hé.

Wat denk je van al die Somaliërs. Allemaal gevlucht vanwege de omstandigheden. Maar ondertussen wel 6 weken terug voor cutting season. Want in zandtentjes de klitjes bij meisjes verwijderden, moet allemaal naar kunnen. En zelfs in Nederland wordt zoiets niet gedaan.

Wanneer gaan we het erover hebben dat Kaag daar vast wel voorstander van is?
Somaliërs, dat is toch wel het slechtste dat de mensheid ooit heeft voortgebracht.

Overigens vind ik het jammer dat het harde werken en presteren van Femke Merel van Kooten-Arissen niet beloond wordt.

Somaliërs, dat is toch wel het slechtste dat de mensheid ooit heeft voortgebracht.
En waar de vrouw ongeveer het laagst staat. Geen clit, want ze willen niet dat ze nat worden. Dat is niet gewenst. Nu neem ik voor het gemak maar even aan dat een besnijdenis voor mannen wel voor meer gevoel zorgt, want dan is het dubbelop

• Like
Waarderingen: BB_
Juist daarom had het westen zich niet moeten bemoeien met Assad ipv proberen om hem ook af te zetten. Hij bestreed ook IS.
Stukkie terug:
Steunen van de Afghanen tegen USSR
Jarenlang steunen en handeldrijven met Saddam Hoessein en Kadafhi, deze zelf (laten) afzetten zonder goed plan voor een vervolg.

Jarenlang hebben wij al die repressieve regimes in stand gehouden, de bevolking mocht niets dan en/of werd afgekocht met religie.

Foto's uit Afghanistan, Iran en Egypte lieten een heel ander beeld zien dan tenten met kiertjes om te kijken.

En waar de vrouw ongeveer het laagst staat. Geen clit, want ze willen niet dat ze nat worden. Dat is niet gewenst. Nu neem ik voor het gemak maar even aan dat een besnijdenis voor mannen wel voor meer gevoel zorgt, want dan is het dubbelop
Juist niet, naar het schijnt, de eikel wordt juist iets minder gevoelig, iirc.

Bovendien is voor het besnijden van jongens in een dergelijk klimaat met beperkte sanitaire voorzieningen juist wel iets te zeggen, dacht ik.

• Like
Waarderingen: BB_
...er groeit eelt op..(volgens mijn buurman)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.755
Er zijn partijen die nog verder van de VVD afstaan en die zijn niet uitgesloten.
Klopt.

Die ‘racistische’ appjes zijn natuurlijk dikke onzin. Alsof Rutte zelf ik zijn leven nog nooit een grapje over een n*ger gemaakt heeft.
Iedereen wel een keer of om moeten lachen. Maar het is een optelsom, het is vaker gedoe en Baudet is niet alleen lid van de TK maar ook partijleider etc. Daarbij komt nog dat politiek gezien Rutte dit heeft kunnen aangrijpen om zijn voordeel ermee te kunnen doen . Zo werkt het ook. Het politieke ambacht, dat Rutte en Wilders zo beheersen, is iets dat Baudet echt nog eigen moet maken. Toegegeven, hij heeft door als enige zich zo met corona te bemoeien (absoluut niet mijn straatje) zoals hij dat heeft gedaan toch extra zetels weten te bemachtigen terwijl het natuurlijk complete chaos was nog niet zo lang terug (overigens door eigen toedoen). Als de corona achter ons ligt moet ik nog zien of die extra zetels blijven maar goed hij kan zichzelf laten zien. Heel opportunistische korte termijn politiek, maar goed om te kunnen overleven is het slim gespeeld.

Laatst bewerkt:
Neen.

maar heb niet één keer gehoord dat ze ook echt VVD stemmen vanwege het programma oid.

Exact hetzelfde hoor ik van mensen om me heen die op D66 gestemd hebben.
Ze vinden de rest sowieso maar niks en stemmen daarom maar op D66 hoewel ze eigenlijk niet weten waar ze nou precies op stemmen qua programma.
Ik kan en zal dit nooit goed kunnen begrijpen.

Dit is ook precies de reden waarom ik pleit voor een systeem waar je eerst een kennis/inzicht toets moet doen voor je mag stemmen op een bepaalde partij.
Slaag je voor de toets, dan is het redelijkerwijs aan te nemen dat je ook echt weet op wie en wat je precies stemt.

Terug
Naar boven