Hoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?Minder immigratie = meer geld voor de zorg, minder belasting voor het milieu.
Laat je mensen dan aan hun lot over? Nee. Want hulp op afstand is humaner dan een immigratiestroom creëren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?Minder immigratie = meer geld voor de zorg, minder belasting voor het milieu.
Laat je mensen dan aan hun lot over? Nee. Want hulp op afstand is humaner dan een immigratiestroom creëren
Zonder twijfelEn ik maar denken dat ik het slecht getroffen had met mijn vrouw, het kan dus nog erger.

Minder immigratie ben ik het mee eens. Mensen met een dubbele paspoort geen stemrecht etc gaat me wel een beetje te ver.Minder immigratie = meer geld voor de zorg, minder belasting voor het milieu.
Door ze op te vangen in de regio, zodat je voorkomt dat ze de hele reis gaan maken. Dat wordt nu al gedaanHoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?
En wat als de regio dat niet wil of kan?Door ze op te vangen in de regio, zodat je voorkomt dat ze de hele reis gaan maken. Dat wordt nu al gedaan
Hulp in de regio, wat voor de grote meerderheid ook gebeurt, is efficiënter, goedkoper en vergroot de kans op wederopbouw.Hoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?
Met een langeafstandsraket.Hoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?
Nee, oppleuren.Vind trouwens best dat je hier wel een aantal kan opvangen maar dan wel echt tijdelijk en een quotum van een paar duizend per jaar.
Ook alleen als ze echt gevaar lopen en is het onduidelijk of ze dat lopen gewoon weigeren.

You don't have to go home, but you can't stay here
Ja eens. Ik vond het meer een VVD-opgelegde regel, want die hebben wel vaker geen nut.Minder immigratie ben ik het mee eens. Mensen met een dubbele paspoort geen stemrecht etc gaat me wel een beetje te ver.
Een VN macht in Syrie toen het gezeik begon was een stuk goedkoper geweest dan miljoenen vluchtelingen naar Europa halen.Hoe wil je de Syrische vluchteling op afstand helpen?
Die was er nooit gekomen, veto's van Rusland en China voor je het hebt uitgesproken.Een VN macht in Syrie toen het gezeik begon was een stuk goedkoper geweest dan miljoenen vluchtelingen naar Europa halen.
Of gewoon die Landen het zelf laten uitzoeken ipv een oorlog te voeren op hun grondgebied.Een VN macht in Syrie toen het gezeik begon was een stuk goedkoper geweest dan miljoenen vluchtelingen naar Europa halen.
De tocht an sich is vaak het grootste gevaar hé.Vind trouwens best dat je hier wel een aantal kan opvangen maar dan wel echt tijdelijk en een quotum van een paar duizend per jaar.
Ook alleen als ze echt gevaar lopen en is het onduidelijk of ze dat lopen gewoon weigeren.
Beetje laat om daar met Syrië mee te beginnen als het Westen medeverantwoordelijk is voor de opkomst van IS en andere radicale groepen en regimes.Of gewoon die Landen het zelf laten uitzoeken ipv een oorlog te voeren op hun grondgebied.
Dat kan, en dan krijg je dus die stroom vluchtelingen, ik had graag gezien dat het anders opgelost werd.Of gewoon die Landen het zelf laten uitzoeken ipv een oorlog te voeren op hun grondgebied.
Beetje laat om daar met Syrië mee te beginnen als het Westen medeverantwoordelijk is voor de opkomst van IS en andere radicale groepen en regimes.
Juist daarom had het westen zich niet moeten bemoeien met Assad ipv proberen om hem ook af te zetten. Hij bestreed ook IS.Dat kan, en dan krijg je dus die stroom vluchtelingen, ik had graag gezien dat het anders opgelost werd.
Ik weet het niet. Zeg maar...Wanneer gaan we het erover hebben dat Kaag daar vast wel voorstander van is?