MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ook een 'grappig' feitje: op Urk heeft de SGP de absolute meerderheid.

Blijkbaar zint dat asielzoekerscentrum ze daar niet.
En dan te bedenken dat dat vroeger altijd een rood bolwerk was Oost-Groningen en altijd naar de PVDA of SP ging.

Rucphen ook 30 procent PVV. Je weet wel de gemeente van Shirley (powned)

Scherp! Maar je hebt haar hoog zitten omdat zij die misstanden aan het licht brengt. Heb jij al iets van haar boek gelezen?
Onder andere, hoe zij zich omhoog heeft gewerkt vind ik ook indrukwekkend.

Ik heb vooral over haar boek gelezen en ook wat meegekregen van de kritiek erop. Hoe ik de kritiek moet duiden weet ik niet zo goed, want het is ook deels de voorspelbare reflex.

Ze was zelfs in een videoverbinding bij Buitenhof.

Als ik tijd/zin heb dan wil ik nog wat lezingen, discussies of interviews van en/of met haar kijken over het boek.

Eigenlijk zijn ze natuurlijk ook wel geschrokken van die niet-cosmopolitische, niet-neoliberale mensen die door de wonderen van het internet (ironisch, Marietje Schaakte) zo'n middel zomaar kunnen inzetten tegen de voortdenderende trein naar het Europees Rijk, waar D66-ers baantjes hebben en alles door vrijhandel en vrij verkeer lekker goedkoop en makkelijk is voor D66-ers, zonder zich druk te maken om de slachtoffers nvan het globalisme.

Net als weerstand tegen die munt of die 'grondwet', zo ongemakkelijk, dan moet je het weer op een andere manier doen.
Hierop aansluitend:

Volgens mij gaat het daar vooral fout, ook met draagvlak sinds de toename van 'veiligelandiërs'.

Toevallig kwam ik laatst dit weer eens tegen:

Dat mensen niet weten waarop ze stemmen, daar gaat het fout.
'Als je niet stemt, mag je niet meepraten' is een gevaarlijke uitspraak, als mensen denken dat de standpunten waar een partij echt voor staat, echt iets over de partij zeggen. Die standpunten zijn vooral populistische uitspraken waarvan ze denken dat het in het voordeel van de partij is.

En dat de politieke standpunten helemaal niets hoeven te zeggen over wat een partij het afgelopen jaar heeft gedaan. Waar staat een partij nu wel en niet voor? Volgens mij weten ze het zelf niet eens meer. Wat ik wel weet, is dat Wilders in al die tijd opvallend stabiel was. En dat de meeste mensen niet weten hoe betrouwbaar Wilders is, en dat hij op het gebied van buitenlanders een humaner plan heeft.

Wat krijg je als antwoord, als je vraagt wat ze van het liegen van Rutte vinden?

Daar stond Wilders, dat moet natuurlijk Rutte zijn
@Mentat bedankt

Waar nu Rutte staat, stond Wilders.

Rutte liegt alles aan elkaar. Als ik aan mensen vraagt: wat vinden ze van het liegen van Rutte, dan krijg ik als antwoord: Ja, ze liegen toch allemaal? Het probleem zit dus in wat we wel en niet vertrouwen?

Laatst bewerkt:
Ben jaloers op jullie die deze uitslag serieus nemen, ik zou willen dat mijn wereldbeeld zo naief is, dan had ik vaker vrolijk geweest. Sjors kon het gelukkig nog met humor verwoorden:

• Like
Waarderingen: BB_
Eigenlijk zijn ze natuurlijk ook wel geschrokken van die niet-cosmopolitische, niet-neoliberale mensen die door de wonderen van het internet (ironisch, Marietje Schaakte) zo'n middel zomaar kunnen inzetten tegen de voortdenderende trein naar het Europees Rijk, waar D66-ers baantjes hebben en alles door vrijhandel en vrij verkeer lekker goedkoop en makkelijk is voor D66-ers, zonder zich druk te maken om de slachtoffers nvan het globalisme.

Net als weerstand tegen die munt of die 'grondwet', zo ongemakkelijk, dan moet je het weer op een andere manier doen.
Wat betekent dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.800
Sylvana Simons dan toch een zetel. Ze zal wel zo trots zijn als een aapje.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Blijkbaar zint dat asielzoekerscentrum ze daar niet.
Het grootste van NL, 2000 plaatsen. Is daar een overeenkomst gesloten voor een periode van 30 jaar. Dat ze het daar zat zijn, of althans meer dan voorheen is toch treurig want hoelang zit Ter Apel al wel niet opgescheept met vluchtelingen etc. Pas sinds enkele jaren zijn ze het spuugzat, dat is ook een teken aan de wand lijkt mij.

Terug
Naar boven