Oorspronkelijk wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oorspronkelijk wel.
Ik zag t gister voorbij komen.Te vroeg gejuicht, de Broederschap heeft weer een voet tussen de deur.
GroenLinksers Bouchallikht en Westerveld claimen voorkeurszetel - https://nos.nl/l/2373470
Ah joh waarom niet gewoon tot eind 2021. F it, de mkb is toch al stuk.
Je vergeet sportscholen.Ik ben er persoonlijk onderhand wel aan gewend nu, ik woon gelukkig vlak bij DE waar veel winkels wel open zijn.
Alleen straks nog de terrassen open en ik vind 't wel best.
Daar kom ik niet
Veel Nederlanders vinden het net als jouw wel best.Ik ben er persoonlijk onderhand wel aan gewend nu, ik woon gelukkig vlak bij DE waar veel winkels wel open zijn.
Alleen straks nog de terrassen open en ik vind 't wel best.
Meer dan 80% heeft gestemd, dus maak je niet druk, dit is wat meer dan 50% wil.Veel Nederlanders vinden het net als jouw wel best.
Gezien het aantal zetels van de vvd.
Drom joh lekker jaartjes alles dicht zomer 2022 weer proberen.
Het volk heeft laatst kunnen spreken en dat hebben ze gedaan.
Ondernemers etc ook niet meer huilen aub gross van de Nederlanders heeft toch schijt aan jullie.
Dat zeg ik toch?Meer dan 80% heeft gestemd, dus maak je niet druk, dit is wat meer dan 50% wil.
Volgens mij had iedereen verwacht dat fvd zou gaan mee regeren en dat alle corona regels er af zouden gaan in ruil voor veel belasting voor de komende crisis en het milieu.
Natuurlijk had niemand dat verwacht, want het was allang bekend dat de VVD en bijna alle andere partijen FvD uitsloten. Of had je de illussie dat PVV en FvD samen een absolute meerderheid zouden behalen?Meer dan 80% heeft gestemd, dus maak je niet druk, dit is wat meer dan 50% wil.
Volgens mij had iedereen verwacht dat fvd zou gaan mee regeren en dat alle corona regels er af zouden gaan in ruil voor veel belasting voor de komende crisis en het milieu.
Vergeet die hippies op het museumplein niet. Blijkt dat in die groep er toch ook een aantal voor FvD hebben gestemd, puur vanwege de retoriek over vrijheid teruggeven. Interessante dynamiek wel, die achterban momenteel. Ze "strijden" normaliter tegen elkaars gedachtegoed. Nieuwe boreaal.Los daarvan ken ik ook genoeg allochtonen die op Forum hebben gestemd puur en alleen voor hun anti-corona beleid. Dit zijn dus mensen die bereid zijn hun politieke voorkeur opzij te zetten en vaak van een linkse partij nu op rechts stemmen.
Deze analyse, over de ruk naar populistisch rechts op het 'platteland', van Floor Milikowski is ook wel interessant (vanaf 35:30)Vergeet die hippies op het museumplein niet. Blijkt dat in die groep er toch ook een aantal voor FvD hebben gestemd, puur vanwege de retoriek over vrijheid teruggeven. Interessante dynamiek wel, die achterban momenteel. Ze "strijden" normaliter tegen elkaars gedachtegoed. Nieuwe boreaal.
Ja tuurlijkRutte's voorkeur lijkt uit te gaan naar een rechtse coalitie:
https://nos.nl/artikel/2373632-vvd-...ng-serieus-kijken-naar-coalitie-met-ja21.html
@BB_