- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komkommertijd door de lockdown?![]()
Honderden wandelaars lopen steunmars voor Pieter Omtzigt in Enschede
Om hun steun te betuigen aan het CDA-Kamerlid liepen de deelnemers vanmiddag rondjes om het gemeentehuis.nos.nl
een mars voor Pieter Omtzigt
kom op nou he
overdrijven is ook een kunst
![]()
Honderden wandelaars lopen steunmars voor Pieter Omtzigt in Enschede
Om hun steun te betuigen aan het CDA-Kamerlid liepen de deelnemers vanmiddag rondjes om het gemeentehuis.nos.nl
een mars voor Pieter Omtzigt
kom op nou he
overdrijven is ook een kunst
Wel saai nieuws, geen geweld tegen journalisten, geen confrontaties met de politie.
Pfff, ze schrijft niet meer over islam, want dat risico wil ze niet lopen.
Wat erg dat dit kan.
En alle 'feministen' en 'progressieven' zagen dat het goed was, 'het is niet aan ons om voor die vrouwen de vrijheid te bevechten, dat is aan hen zelf'.
Artikel op GS: https://www.geenstijl.nl/5158387/lale-gul-gestopt-met-schrijven-over-de-islam/
Reformatorisch kan net zo goed orthodox en in mijn ogen niet-Nederlands zijn. Al weet ik niet of dat ook voor Urk geldt. Die zijn wel vaker een beetje recalcitrant als het op de overheid aankomt. Vanwege de zondagsrust lag alles daar ook stil, en kon er nog geen proces verbaal opgemaakt worden. Sterker, menig website ligt er op zondag uit.Wat zou er allemaal zijn gezegd en geschreven door de "usual suspects" als wat gisteren gebeurde in Urk en Krimpen, bij een moskee was voorgevallen? Het is zo oorverdovend stil bij Baudet en Wilders. Ik snap er niks van.
Toevallig net iets over beluisterd.Reformatorisch kan net zo goed orthodox en in mijn ogen niet-Nederlands zijn. Al weet ik niet of dat ook voor Urk geldt. Die zijn wel vaker een beetje recalcitrant als het op de overheid aankomt. Vanwege de zondagsrust lag alles daar ook stil, en kon er nog geen proces verbaal opgemaakt worden. Sterker, menig website ligt er op zondag uit.
Dat is nog maar het topje. Maar het is meer achter gesloten deurenToevallig net iets over beluisterd.
![]()
Homoseksueel zijn op een reformatorische school
Hoe is het om homo te zijn op een reformatorische school? Onderzoeksjournalist Esther Rosenberg sprak met verschillende oud-leerlingen van de Gomarusschool in Gorinchem en luisterde naar hun verhalen. Over afwijzing, taboes en gedwongen coming-outs.Lees ook: School duwt kinderen ongevraagd uit...www.nrc.nl
Dat stuk heb ik ook gelezen, ook verre van fraai.Toevallig net iets over beluisterd.
![]()
Homoseksueel zijn op een reformatorische school
Hoe is het om homo te zijn op een reformatorische school? Onderzoeksjournalist Esther Rosenberg sprak met verschillende oud-leerlingen van de Gomarusschool in Gorinchem en luisterde naar hun verhalen. Over afwijzing, taboes en gedwongen coming-outs.Lees ook: School duwt kinderen ongevraagd uit...www.nrc.nl
Kan toch gewoon. Uitgever, publiek, mensen die het lezen. Er is slechts een minderheid die behoorlijk idioot is qua reageren en een deel van deze groep vindt het kennelijk nodig om bedreigingen te sturen. Deze groep staat en is niet symbool voor heel progressief o.i.d. maar het bekt zo lekker op GS (die er nog een schepje bovenop gooien).Als die jongedame over welke godsdienst dan ook en welke (stroming van een) subcultuur waar zij uit voortkomt wil schrijven moet dit gewoon kunnen.
Kijk anders dat Buitenhof-interview, of in ieder geval dat fragment dat ik postte.Kan toch gewoon. Uitgever, publiek, mensen die het lezen.
Gister gezien op de beeldbuis. Ik vind het ook schandelijk, maar snap je hele punt niet over progressief NL en klaarstaan. Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.Kijk anders dat Buitenhof-interview, of in ieder geval dat fragment dat ik postte.
Het een beetje aandikken danwel er ten minste gebruik van maken voor de publiciteit?Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.
Ophef verkoopt, maar de dood of leven met doodsbedreigingen: zie Theo, AHA, Geert Wilders, Salman Rushdie is een hoge prijs.Gister gezien op de beeldbuis. Ik vind het ook schandelijk, maar snap je hele punt niet over progressief NL en klaarstaan. Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.
Dat iemand zichzelf kan zijn, ongeacht religie, geaardheid, of wat dan ook, vind ik een prachtig iets. Volgens mij mogen we daar als Nederland trots op zijn. Tegelijkertijd vind ik het wel kwalijk als zoiets botst.Gister gezien op de beeldbuis. Ik vind het ook schandelijk, maar snap je hele punt niet over progressief NL en klaarstaan. Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.