Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.121
Screenshot_20210328-160056_Chrome.jpg

Was ook nog iets met een (verkiezings)poster dat hij op eigen houtje had gemaakt o.i.d. Dat wat geschreven wordt schijnt hij zonder overleg allemaal te doen. Hier vinden allerlei mensen uit het CDA ook iets van.

Screenshot_20210328-160202_Chrome.jpg
Screenshot_20210328-160229_Chrome.jpg

een mars voor Pieter Omtzigt :roflol:

kom op nou he
overdrijven is ook een kunst
Komkommertijd door de lockdown?
Wel saai nieuws, geen geweld tegen journalisten, geen confrontaties met de politie.

Uit artikel blijkt dat het ook gaat om de dingen waar Omtzigt voor strijd en die nu alweer naar de achtergrond worden geschoven.

Laatst bewerkt:
  • #9.126
Ze is iemand als zovelen uit die hoek, welke worstelen met dit onderwerp. Toen ze daar een boek over schreef waarbij ze met gestrekt been het e.e.a. aanhaalde kreeg ze vanuit die hoek veel bagger over zich heen. Er zijn tegelijkertijd een hoop mensen die haar ook steunen, vanuit allerlei hoeken. Als ik haar was zou ik me daar op richten en van de idioterie niks proberen aan te trekken. Wellicht de band met ouders enigszins aanhalen. Is allemaal heftig nu maar dat zal ook overwaaien.

• #9.128
Wat zou er allemaal zijn gezegd en geschreven op twitter door de "usual suspects" als wat gisteren gebeurde in Urk en Krimpen, bij een moskee was voorgevallen? Het is daar zo oorverdovend stil bij Baudet en Wilders. Ik snap er niks van.

Lees wel dit:

Wat is het toch ook een halve gare.

Wat zou er allemaal zijn gezegd en geschreven door de "usual suspects" als wat gisteren gebeurde in Urk en Krimpen, bij een moskee was voorgevallen? Het is zo oorverdovend stil bij Baudet en Wilders. Ik snap er niks van.
Reformatorisch kan net zo goed orthodox en in mijn ogen niet-Nederlands zijn. Al weet ik niet of dat ook voor Urk geldt. Die zijn wel vaker een beetje recalcitrant als het op de overheid aankomt. Vanwege de zondagsrust lag alles daar ook stil, en kon er nog geen proces verbaal opgemaakt worden. Sterker, menig website ligt er op zondag uit.

• #9.130
Reformatorisch kan net zo goed orthodox en in mijn ogen niet-Nederlands zijn. Al weet ik niet of dat ook voor Urk geldt. Die zijn wel vaker een beetje recalcitrant als het op de overheid aankomt. Vanwege de zondagsrust lag alles daar ook stil, en kon er nog geen proces verbaal opgemaakt worden. Sterker, menig website ligt er op zondag uit.
Toevallig net iets over beluisterd.

• #9.131

Gebruik zowel spotify als google podcasts app. Ben nog niet zo verschrikkelijk lang luisteraar maar ik begin het te waarderen. Tijdens een stukje rijden of op de achtergrond als je thuis met iets anders bezig bent. Talkshows in NL zijn vrijwel zonder uitzondering een verschrikking, in veel podcasts wordt wat dieper ingegaan op een onderwerp en belangrijk, niet 8 mensen die hun plasje willen doen en de ander niet uit laten praten.

BNR heeft iedere week een zgn. top 20 van best beluisterde.

Laatst bewerkt:
Dat is nog maar het topje. Maar het is meer achter gesloten deuren

Dat stuk heb ik ook gelezen, ook verre van fraai.

Het is verschil is wel dat dan wel heel progressief Nederland voor je klaarstaat en dat hier gewoon kritiek op kan worden gegeven en grappen worden gemaakt, dit helpt weinig tegen persoonlijke trauma's.

Als die jongedame over welke godsdienst dan ook en welke (stroming van een) subcultuur waar zij uit voortkomt wil schrijven moet dit gewoon kunnen.

Dit gaat verder dan een beetje kritiek, dit gaat over doodsbedreigingen! Niet dat ze naar de hel gaat, maar dat mensen dat actief willen faciliteren.

• #9.134
Als die jongedame over welke godsdienst dan ook en welke (stroming van een) subcultuur waar zij uit voortkomt wil schrijven moet dit gewoon kunnen.
Kan toch gewoon. Uitgever, publiek, mensen die het lezen. Er is slechts een minderheid die behoorlijk idioot is qua reageren en een deel van deze groep vindt het kennelijk nodig om bedreigingen te sturen. Deze groep staat en is niet symbool voor heel progressief o.i.d. maar het bekt zo lekker op GS (die er nog een schepje bovenop gooien).

• #9.136
Kijk anders dat Buitenhof-interview, of in ieder geval dat fragment dat ik postte.
Gister gezien op de beeldbuis. Ik vind het ook schandelijk, maar snap je hele punt niet over progressief NL en klaarstaan. Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.

Gister gezien op de beeldbuis. Ik vind het ook schandelijk, maar snap je hele punt niet over progressief NL en klaarstaan. Sluit zelf niet uit dat de uitgever en misschien ook de schrijfster met het oog op maximaal effect hier alleen maar van hadden kunnen dromen.
Ophef verkoopt, maar de dood of leven met doodsbedreigingen: zie Theo, AHA, Geert Wilders, Salman Rushdie is een hoge prijs.

Wat ik over de zogenaamd 'progressieven' en 'feministen' schreef is precies dat. Toen dat van Gül in de media kwam was er een interview met een Franse feministe die ook zoiets zei, men is als de dood om allerlei imperialistische of neokoloniale verwijten te krijgen of rechts in de kaart te spelen en waarschijnlijk even bang en verstandig als caberetiers, maar zal het nooit toegeven.

De minderheden binnen de minderheden laat men keihard in de kou staan!

Dat iemand zichzelf kan zijn, ongeacht religie, geaardheid, of wat dan ook, vind ik een prachtig iets. Volgens mij mogen we daar als Nederland trots op zijn. Tegelijkertijd vind ik het wel kwalijk als zoiets botst.

En dat is nu precies het verschil tussen dat we allemaal gelijk zijn of dat we allemaal gelijkwaardig zijn. In tegenstelling tot wat Sigrid Kaag roept, ben ik van mening dat je het eerste niet eens moet willen. We zijn gelijkwaardig, en dat is in dit soort gevallen totaal iets anders dan dat we allemaal gelijk zijn.

Terug
Naar boven