MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.221
Rutte heeft overduidelijk en glashard gelogen. Heeft ie natuurlijk vaker gedaan maar dit is zo overduidelijk en ondubbelzinnig. Dit is wel degelijk een doodzonde.
Zo gek dat die niets heeft laten aanpassen. Had ik wel verwacht gezien de inhoud en zijn eerdere woorden voor de camera. Verwacht iets uit een of andere hoge hoed.

Positie Rutte: doggy style door een paar n*gers.

• #9.223
Het was een vertrouwelijk proces, dat is nu doorgebroken omdat men eigenlijk niet anders kon om juist vertrouwen weer te herstellen. Dat heeft Rutte niet goed ingeschat toen hij zei dat hij niet over Omtzigt had gesproken met verkenners. Die leugen op camera kan hem nog weleens duur komen te staan. Dan positie Kaag, weet niet of ze nog in leven is, maar wat was haar inbreng of was het een gesprek met alleen Rutte en verkenners.

Dit zou wel een goede 1 april grap zijn.

Het was een vertrouwelijk proces, dat is nu doorgebroken omdat men eigenlijk niet anders kon om juist vertrouwen weer te herstellen. Dat heeft Rutte niet goed ingeschat toen hij zei dat hij niet over Omtzigt had gesproken met verkenners.
Niet goed ingeschat, omdat hij toen nog niet kon vermoeden dat de gespreksverslagen openbaar zouden worden gemaakt, zodat hij zich deze leugen wel kon veroorloven? Bijna aandoenlijk om te zien hoe je zijn gedrag nog steeds probeert goed te praten, terwijl hij gewoon glashard heeft gelogen.

• #9.226
Niet goed ingeschat, omdat hij toen nog niet kon vermoeden dat de gespreksverslagen openbaar zouden worden gemaakt, zodat hij zich deze leugen wel kon veroorloven? Bijna aandoenlijk om te zien hoe je zijn gedrag nog steeds probeert goed te praten, terwijl hij gewoon glashard heeft gelogen.
Ik praat niks goed hoor. Mijn post(s) gaan slechts over hoe ik zie wat deze clusterfuck heeft veroorzaakt.

Wilders trapt af :popcorn2:

Drama Popcorn GIF

• #9.231
Als er nieuwe verkiezingen komen en Rutte stelt zich weer verkiesbaar, hoeveel stemmen zou hij dan krijgen?

Wat is Wilders toch een fucking eindbaas als het gaat om voeren van debatten. Heerlijk om te zien/horen hoe hij Rutte aanpakt.

Nou, het is nu wel duidelijk. Rutte heeft Alzheimer.

omzigt for president

• #9.236
Nou, het is nu wel duidelijk. Rutte heeft Alzheimer.
Ik vind dit een beetje schadelijk voor hemzelf. Is er nou niemand die tegen hem zegt, Mark jongen dit is geen verklaring. Je loopt hiermee jezelf verder, onnodig, te beschadigen. Rutte wil dus niet stoppen, met daarbij risico lopend dat de partij zelfs schade wordt toegebracht.

Wat als iemand anders deze notitie er in heeft gezet om Rutte af te maken?:aluhoedje:

Ik heb niet gelogen

Wie zou t anders moeten doen bij de VVD? Dijkhoff is al vertrokken.

Kan het niet zijn dat Omtzigt wel door de verkenner werd genoemd maar Rutte daar op geen enkele manier op in ging?

Terug
Naar boven