XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Lijkt mij niet waarschijnlijk dat die lonen evenredig zullen stijgen. Zie je het al voor je, een stijging van 30% voor loonkosten in zorg, politie, leger etc.
Maar wel weglopen voor een debat voor meer loon voor zorgpersoneel.
Als de lonen omhoog gaan zegt dat niet dat de loonkosten (evenredig) stijgen.

Hoe denk je dat toeslagen e.d. betaald worden? Die kunnen dan mogelijk (deels) vervallen.

Dat zei ik eerder ook al, maar het lukt me maar niet je daarvan te doordringen.

Laatst bewerkt:
Staatsrechtelijk is het toch wel een bijzonder interessante situatie.

Er is geen kabinet. Rutte is op het moment Kamerlid en kan als zodanig niet weggestemd worden met een motie. Hij is eerder al afgetreden, hij kan niet nog een keer aftreden. Er is een demissionair kabinet dat verantwoordelijk is voor het dagelijks bestuur van het land en voor het coronabeleid en dat moet hoe dan ook door blijven gaan. Mocht die motie dadelijk aangenomen worden dan is er toch nog steeds een demissionair kabinet met waarschijnlijk nog steeds Rutte aan kop. Waar gaat die motie dan precies over? Dat hij aftreedt als lid van een kabinet dat nog niet eens geformeerd is?

Toch wel heerlijk hoe Kaag op zo'n nette en fatsoenlijke manier iemand (Rutte) helemaal kan affakkelen.

Toch een paar maatjes groter dan handpop Jesse.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.246
Kaag gooit Rutte voor de bus. Deed ze met stijl.

Edit Mentat was mij voor.

Ja dat doet ze heel goed. Ze lijkt zelf ook eervol gehandeld te hebben tijdens die verkennende gesprekken. Iemand die 39 bijlages al helemaal gelezen?

Laat Ollongren en de moeder van Jorrit de boel maar eens uitleggen

Iemand aan het turven hoevaak Rutte in dit debat heeft gelogen? Ik kan niet meer bijhouden hoe vaak hij heeft gezegd 'ik spreek de waarheid'

Oei. Baudet is wel scherp op dat via-via punt... Het wordt nog beter.

:roflol:

Wat een vertoning dit, mooi

Ff tijd voor een 3 uurtje.

Die van der Plas vind ik tot nu toe ook echt overkomen als een boer(in) :roflol:

WAT EEN FUCKING POPPENKAST. Ik stel voor dat we Rutte gaan blootstellen aan een fucking leugendetector.

poppenkast.jpg

Zo, klaar. Heerlijk 1-2tje tussen Klaver en Baudet.

Hulde ook aan Wilders.

Exit Mark.

Allemaal leuk voor de bühne dit. Even het plebs laten weten dat we dit echt niet accepteren. Straks gewoon weer het kruisje zetten waar nodig. Een regering zonder VVD? Sure.

Wie wordt demissionair MP als Rutte opstapt? Hugo? Die is denk ik te druk. Kajsa? Onmogelijk vanwege betrokkenheid? Carola Schouten?:roflol:

Terug
Naar boven