Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sophie?Wie zou t anders moeten doen bij de VVD? Dijkhoff is al vertrokken.

Ze ruikt bloed en ziet een kans om mp te worden. Hyena's.Toch wel heerlijk hoe Kaag op zo'n nette en fatsoenlijke manier iemand (Rutte) helemaal kan affakkelen.
Toch een paar maatjes groter dan handpop Jesse.
Je zou nu willen dat je gedachten kon lezen...Ze ruikt bloed en ziet een kans om mp te worden. Hyena's.
MP van welke coalitie? Partijtje of negen wel nodig denk ik.Ze ruikt bloed en ziet een kans om mp te worden. Hyena's.
Geen idee.MP van welke coalitie? Partijtje of negen wel nodig denk ik.
maar ik zie niet in wie de rol van premier beter zou kunnen vervullen.
Dat denk ik niet, ze zitten er als privépersonen op het moment. Maar ze zitten daar toch ook niet voor jan lul.
Stel hij moet aftreden, zal ie dan gaan huilen net zoals Halve Zoolstra?
Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.Mwa, hooguit Rutte wordt geofferd. Of dat ook echt in het landsbelang is... Het is een ervaren bestuurder en hij geniet veel aanzien in de EU. Dat eerste is van belang tijdens een crisis als deze en dat tweede is van belang omdat de Nederlandse invloed binnen de EU voornamelijk informeel is.
Ik vind het superslecht van Rutte en heb ook niet op de VVD gestemd vanwege die hele Rutte-doctrine, maar ik zie niet in wie de rol van premier beter zou kunnen vervullen. Dilemma dus.
Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Dat liegen kan nooit in het landsbelang zijn.
Gewoon weg wezen.
We proberen wel iets nieuws.
Zoals?Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Gewoon weg wezen.
Want dit is iets nieuws? De afgelopen 12 jaar hadden ze er geen probleem mee.Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Gewoon weg wezen.
Hoort een beetje bij Rutte he. Ken je deze nog? Het liegen werkte enorm in zijn voordeelRutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Gewoon weg wezen.
Hoort een beetje bij Rutte he. Ken je deze nog? Het liegen werkte enorm in zijn voordeel