XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Even los van het debat, maar Arib maakt ook een wat vermoeide en verwarde indruk of ligt dat aan mij? Niet gewend van haar.

Stel hij moet aftreden, zal ie dan gaan huilen net zoals Halve Zoolstra?

Mwa, hooguit Rutte wordt geofferd. Of dat ook echt in het landsbelang is... Het is een ervaren bestuurder en hij geniet veel aanzien in de EU. Dat eerste is van belang tijdens een crisis als deze en dat tweede is van belang omdat de Nederlandse invloed binnen de EU voornamelijk informeel is.

Ik vind het superslecht van Rutte en heb ook niet op de VVD gestemd vanwege die hele Rutte-doctrine, maar ik zie niet in wie de rol van premier beter zou kunnen vervullen. Dilemma dus.

maar ik zie niet in wie de rol van premier beter zou kunnen vervullen.
b2ap3_large_Sylvanasimons7121.png

Kunnen die daartoe verplicht worden?
Dat denk ik niet, ze zitten er als privépersonen op het moment. Maar ze zitten daar toch ook niet voor jan lul.
Nu weer dat telefoontje. Er moet nu echt volledige openheid van zaken worden gegeven. Wat een shitshow.

Als ik het goed begrijp, dan zou hij in dit geval moeten aftreden als premier van het demissionair kabinet, maar dan zou hij toch gewoon alsnog het volgende kabinet kunnen leiden (of er moeten verkiezingen komen)?

Mwa, hooguit Rutte wordt geofferd. Of dat ook echt in het landsbelang is... Het is een ervaren bestuurder en hij geniet veel aanzien in de EU. Dat eerste is van belang tijdens een crisis als deze en dat tweede is van belang omdat de Nederlandse invloed binnen de EU voornamelijk informeel is.

Ik vind het superslecht van Rutte en heb ook niet op de VVD gestemd vanwege die hele Rutte-doctrine, maar ik zie niet in wie de rol van premier beter zou kunnen vervullen. Dilemma dus.
Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Dat liegen kan nooit in het landsbelang zijn.
Gewoon weg wezen.
We proberen wel iets nieuws.

Rutte kan nu ook niet meer. Ik zou met zo'n leugenachtig karakter niet kunnen samenwerken.
Gewoon weg wezen.

Ze zeggen dat Rutte het goed heeft gedaan als premier de afgelopen 10 jaar.
Nou en dan dit kroonstuk op je werk. chapeau, chapeau, chapeau hoor "Mark"

Ik denk dat hij het nog véél beter zal doen als pathologische leugenaar met selectief geheugenverlies....

Elders

Gewoon weg wezen.
Want dit is iets nieuws? De afgelopen 12 jaar hadden ze er geen probleem mee.

Wat dat betreft hebben ze allemaal boter op het hoofd. Er zijn vaak genoeg kansen geweest om hem naar huis te sturen. Moties van wantrouwen door Wilders zijn keer op keer weggestemd.

Nieuwe verkiezingen uitschrijven lijkt me sowieso niet goed in de huidige crisis. Nóg langer wachten op een missionair kabinet.
Fascinerende situatie toch echt voor de politieke junkies. CDA en met name D66 zitten ook in een lastig parket met die motie die er aan komt. Want ze moeten hoe dan ook door met de VVD in formatiegesprekken. Wordt een ongemakkelijke sfeer als zij Rutte hebben laten vallen

Gewoon weg wezen.
Hoort een beetje bij Rutte he. Ken je deze nog? Het liegen werkte enorm in zijn voordeel

Nou als dit het nieuwe leiderschap is waar Kaag het over had. Laat maar zitten.

Terug
Naar boven