- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Het zou fantastisch zijn!
Dat dan toch weer een Christelijke partij de primeur heeft, zoals ook bij het eerste openlijk homoseksuele bewindspersoon.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou fantastisch zijn!
Hoort een beetje bij Rutte he. Ken je deze nog? Het liegen werkte enorm in zijn voordeel
Vraagje aan de dislikers. Jullie denken dat de PVV en FvD wél concessies willen doen én verantwoordelijkheid willen nemen door mee te regeren? Of is er een andere motivatie.
GL wordt een middenpartij genoemdVraagje aan de dislikers. Jullie denken dat de PVV en FvD wél concessies willen doen én verantwoordelijkheid willen nemen door mee te regeren? Of is er een andere motivatie.

Ja, andere motivatie. Inhoudelijk een slecht stuk, met een mening waar ik mij niet in kan vinden. Een foute voorstelling van zaken, politiek is concessies doen of je nu links of rechts bent.Vraagje aan de dislikers. Jullie denken dat de PVV en FvD wél concessies willen doen én verantwoordelijkheid willen nemen door mee te regeren? Of is er een andere motivatie.
Kan je dan stellen dat anderen er uiteindelijk meer gevolgen van zullen ondervinden dan Rutte?Was te verwachten dat Rutte door zou gaan. Maar wat er gisteren in de kamer gezegd is, en hoe er uiteindelijk gestemd is, doet voor mij vooral afbreuk aan de geloofwaardigheid van veel verschillende partijen. Hoe groot zijn de belangen, als men ervoor kiest om de komende 4 jaar door te gaan met iemand die zo openlijk onbetrouwbaar is
Pvv heeft afgelopen jaar meer consessies gedaan dan groen linksVraagje aan de dislikers. Jullie denken dat de PVV en FvD wél concessies willen doen én verantwoordelijkheid willen nemen door mee te regeren? Of is er een andere motivatie.
Dat kan je sowieso niet zo stellen. Geloofwaardig of niet, blijkbaar is er voldoende vertrouwen en goedkeuring voor zijn intenties. Wat bijvoorbeeld Omtzigt naar boven haalt, treft natuurlijk niet alleen RutteKan je dan stellen dat anderen er uiteindelijk meer gevolgen van zullen ondervinden dan Rutte?