MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.302
Hoort een beetje bij Rutte he. Ken je deze nog? Het liegen werkte enorm in zijn voordeel

Al bleek, heb ik me naar aanloop van deze verkiezingen laten vertellen, uiteindelijk dat Rutte, strict genomen, niet loog, maar dat Roemer 'Eigen Risico' en 'Eigen Bijdrage' door elkaar haalde en Rutte daar handig gebruik van maakte.

• #9.304
Screenshot_20210401-194554_de Volkskrant.jpg
Screenshot_20210401-194612_de Volkskrant.jpg
Screenshot_20210401-194626_de Volkskrant.jpg
Screenshot_20210401-194709_de Volkskrant.jpg
Screenshot_20210401-194723_de Volkskrant.jpg
Screenshot_20210401-194737_de Volkskrant.jpg

Ook Ollongren is het nu vergeten.
Misschien een 1 april grap van een ambtenaar die aan het meetikken was

Proberen ze Rutte nu de Kamer uit te vervelen?
Waarom moeten al die 17 fractievoorzitters nou weer dezelfde vragen gaan stellen aan die verkenners

• #9.310
Jorritsma denkt stiekem terug aan niks zeggen en doorlopen. Dat waren nog eens tijden, en snap zo langzamerhand waarom.

• #9.313

Naamloos.pngNaamloos 2.png

Naamloos.png
Beetje de kern.

Naamloos.pngNaamloos 2.png

Laatst bewerkt:
Was te verwachten dat Rutte door zou gaan. Maar wat er gisteren in de kamer gezegd is, en hoe er uiteindelijk gestemd is, doet voor mij vooral afbreuk aan de geloofwaardigheid van veel verschillende partijen. Hoe groot zijn de belangen, als men ervoor kiest om de komende 4 jaar door te gaan met iemand die zo openlijk onbetrouwbaar is

Wat vind de rest van de VVD eigenlijk? Wat vind de achterban?

Vraagje aan de dislikers. Jullie denken dat de PVV en FvD wél concessies willen doen én verantwoordelijkheid willen nemen door mee te regeren? Of is er een andere motivatie.
Ja, andere motivatie. Inhoudelijk een slecht stuk, met een mening waar ik mij niet in kan vinden. Een foute voorstelling van zaken, politiek is concessies doen of je nu links of rechts bent.
Snap niet waarom jij het stukje plaatste ?

Was te verwachten dat Rutte door zou gaan. Maar wat er gisteren in de kamer gezegd is, en hoe er uiteindelijk gestemd is, doet voor mij vooral afbreuk aan de geloofwaardigheid van veel verschillende partijen. Hoe groot zijn de belangen, als men ervoor kiest om de komende 4 jaar door te gaan met iemand die zo openlijk onbetrouwbaar is
Kan je dan stellen dat anderen er uiteindelijk meer gevolgen van zullen ondervinden dan Rutte?

Kan je dan stellen dat anderen er uiteindelijk meer gevolgen van zullen ondervinden dan Rutte?
Dat kan je sowieso niet zo stellen. Geloofwaardig of niet, blijkbaar is er voldoende vertrouwen en goedkeuring voor zijn intenties. Wat bijvoorbeeld Omtzigt naar boven haalt, treft natuurlijk niet alleen Rutte

Terug
Naar boven