- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Iedereen werkt ook niet even hard voor zijn geld. De een komt het makkelijker aanwaaien dan de ander. En mensen die hard werken voor een rotsalaris zijn evengoed onmisbaar in de maatschappij. En dat zijn ook de mensen die vaak de hardste klappen vangen (als het slechter gaat met de economie, bezuinigingen, toeslagenaffaires, ect).Oh, die quote, ja soms voelt het wel vreemd dat ieder even veel te zeggen heeft over de overheidsuitgaven terwijl niet iedereen hetzelfde inlegt. En verder vind ik het ook vreemd dat je mensen laat stemmen op bijv Kaag puur en alleen omdat het een vrouw is. Het zou goed zijn als mensen lichtelijk gedwongen worden om zich iets te verdiepen in de politiek, al was het alleen maar het invullen van de stemwijzer oid.
Ik weet niet of je daarom doelt?
Dat mensen op Kaag stemmen, puur omdat ze vrouw is, vind ik echt zo ongeveer de slechtste reden die er bestaat. Maar dat hoor ik wel van vrouwen in mijn omgeving. Maargoed, het zou al schelen als die onzinnige quote "als je niet stemt, mag je ook niet klagen" de kop in wordt gedrukt.
Haha ja als we dan toch mogen kiezen, ga ik het liefst voor die stemchecker