MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

laat Rutte maar burgemeester worden van ver-weg-ie-stan
In het bedrijfsleven houden ze niet echt van liegen en bedriegen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.482
Wat denken jullie dat met Rutte staat te gebeuren?

Jort riep net dat Rutte waarschijnlijk niet opnieuw premier wordt, misschien Schippers als premier en Rutte de kamer in. Kan die zijn eigen exit nog enigszins controleren.

Als een ding blijkt uit alle geluiden rondom Rutte afgelopen tien jaar, is het dat Rutte houdt van controle. Elf akkoorden buiten de kamer, knap maar kenmerkend voor de manier waarop Rutte de boel regelde.

Wat denken jullie dat met Rutte staat te gebeuren?

Jort riep net dat Rutte waarschijnlijk niet opnieuw premier wordt, misschien Schippers als premier en Rutte de kamer in. Kan die zijn eigen exit nog enigszins controleren.

Als een ding blijkt uit alle geluiden rondom Rutte afgelopen tien jaar, is het dat Rutte houdt van controle. Elf akkoorden buiten de kamer, knap maar kenmerkend voor de manier waarop Rutte de boel regelde.
Dus... tijd voor transparantie.

• #9.485
Geloof jij dat het land kan worden bestuurd in absolute openbaarheid over alle zaken die dagelijks voorbij komen, of in transparantie tot op zekere hoogte. Kortom, in hoeverre geldt transparantie.
die paparazzies hebben weer "goed" hun werk gedaan...wie was die fotograaf?? (wel een vakman haha)

• #9.487
die paparazzies hebben weer "goed" hun werk gedaan...wie was die fotograaf?? (wel een vakman haha)
Bart Maat. Die pas later zag dat er iets heel belangrijks was vastgelegd, ging aanvankelijk om het haastige vertrek van Ollongren na positief getest te zijn.

Laatst bewerkt:
De VVD wil door met Rutte. Tot het bittere eind...
https://nos.nl/artikel/2375236-vvd-wij-gaan-door-met-rutte.html

Zou die achterban die pal achter Rutte blijft staan, hem echt allemaal op zijn woord geloven dat zijn geheugen hem weer eens in de steek liet, of hebben ze gewoon geen alternatief?
Die buigen niet voor de arrogantie van de andere partijen. Ik zou als VVD nu tegen de rest zeggen zoek het maar lekker uit zonder ons.
D66, CDA, SP, PvdA, GL PvdD en Volt hebben bij elkaar 74 stemmen, dan hebben ze aan CU, SGP of Denk voldoende voor een meerderheid.

Die buigen niet voor de arrogantie van de andere partijen. Ik zou als VVD nu tegen de rest zeggen zoek het maar lekker uit zonder ons.
Inderdaad. Laat Kaag de verbinder het maar doen. Succes.

Overigens zie ik in dat overzicht van jouw het CDA staan, maar die zie ik daar niet snel instappen.

Een (minderheids)kabinet over rechts is dat een optie?
VVD, CDA, PVV, FvD en JA21 hebben 77 zetels samen.

Inderdaad. Laat Kaag de verbinder het maar doen. Succes.

Overigens zie ik in dat overzicht van jouw het CDA staan, maar die zie ik daar niet snel instappen.
Zonder CDA, VVD en PVV gaat D66 toch nog aan een meerderheid komen, vandaar dat ik hey CDA er bij zette.

Denk je werkelijk dat de VVD gaat zeggen: Wij gaan alleen een coalitie aan met behoud van Marky Mark, of jullie zoeken het maar uit zonder de VVD?

Alleen in theorie, maar niet als Marky Mark woord houdt...
Mark Rutte die zijn woord houdt.

tenor - 2021-04-03T171509.752.gif

Terug
Naar boven