- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus... tijd voor transparantie.Wat denken jullie dat met Rutte staat te gebeuren?
Jort riep net dat Rutte waarschijnlijk niet opnieuw premier wordt, misschien Schippers als premier en Rutte de kamer in. Kan die zijn eigen exit nog enigszins controleren.
Als een ding blijkt uit alle geluiden rondom Rutte afgelopen tien jaar, is het dat Rutte houdt van controle. Elf akkoorden buiten de kamer, knap maar kenmerkend voor de manier waarop Rutte de boel regelde.
Wat is dit nu weer voor discriminatie, schandalig!
Geloof jij dat het land kan worden bestuurd in absolute openbaarheid over alle zaken die dagelijks voorbij komen, of in transparantie tot op zekere hoogte.
die paparazzies hebben weer "goed" hun werk gedaan...wie was die fotograaf?? (wel een vakman haha)Geloof jij dat het land kan worden bestuurd in absolute openbaarheid over alle zaken die dagelijks voorbij komen, of in transparantie tot op zekere hoogte. Kortom, in hoeverre geldt transparantie.
Bart Maat. Die pas later zag dat er iets heel belangrijks was vastgelegd, ging aanvankelijk om het haastige vertrek van Ollongren na positief getest te zijn.die paparazzies hebben weer "goed" hun werk gedaan...wie was die fotograaf?? (wel een vakman haha)
Van Ollongren? Bart Maat. Niet de eerste keer dat hij zoiets schietdie paparazzies hebben weer "goed" hun werk gedaan...wie was die fotograaf?? (wel een vakman haha)
Die buigen niet voor de arrogantie van de andere partijen. Ik zou als VVD nu tegen de rest zeggen zoek het maar lekker uit zonder ons.De VVD wil door met Rutte. Tot het bittere eind...
https://nos.nl/artikel/2375236-vvd-wij-gaan-door-met-rutte.html
Zou die achterban die pal achter Rutte blijft staan, hem echt allemaal op zijn woord geloven dat zijn geheugen hem weer eens in de steek liet, of hebben ze gewoon geen alternatief?
D66, CDA, SP, PvdA, GL PvdD en Volt hebben bij elkaar 74 stemmen, dan hebben ze aan CU, SGP of Denk voldoende voor een meerderheid.
Inderdaad. Laat Kaag de verbinder het maar doen. Succes.Die buigen niet voor de arrogantie van de andere partijen. Ik zou als VVD nu tegen de rest zeggen zoek het maar lekker uit zonder ons.
Zonder CDA, VVD en PVV gaat D66 toch nog aan een meerderheid komen, vandaar dat ik hey CDA er bij zette.Inderdaad. Laat Kaag de verbinder het maar doen. Succes.
Overigens zie ik in dat overzicht van jouw het CDA staan, maar die zie ik daar niet snel instappen.
Denk je werkelijk dat de VVD gaat zeggen: Wij gaan alleen een coalitie aan met behoud van Marky Mark, of jullie zoeken het maar uit zonder de VVD?Die buigen niet voor de arrogantie van de andere partijen. Ik zou als VVD nu tegen de rest zeggen zoek het maar lekker uit zonder ons.
Alleen in theorie, maar niet als Marky Mark woord houdt...Een (minderheids)kabinet over rechts is dat een optie?
VVD, CDA, PVV, FvD en JA21 hebben 77 zetels samen.
Denk jij nou echt dat de VVD Mark aan de kant wordt geschoven omdat Kaag dat zo graag wilt?Denk je werkelijk dat de VVD gaat zeggen: Wij gaan alleen een coalitie aan met behoud van Marky Mark, of jullie zoeken het maar uit zonder de VVD?
Alleen Kaag? Het lijkt er meer op dit niemand verder wil in een coalitie met Rutte als MP, behalve de VVD zelf.Denk jij nou echt dat de VVD Mark aan de kant wordt geschoven omdat Kaag dat zo graag wilt?
Mark Rutte die zijn woord houdt.Alleen in theorie, maar niet als Marky Mark woord houdt...
Vraag het over twee weken nog een keer. Dan is iedereen het weer vergeten.Alleen Kaag? Het lijkt er meer op dit niemand verder wil in een coalitie met Rutte als MP, behalve de VVD zelf.
VVD en Cda zou al prima kunnen. 49 zetels. En de SGP kan je hier ook bij rekenen.Een (minderheids)kabinet over rechts is dat een optie?
VVD, CDA, PVV, FvD en JA21 hebben 77 zetels samen.