Ik kreeg vaak de taak van notulist.Fixed.
Want een voorzitter moet vooral anderen laten praten en zwijgen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg vaak de taak van notulist.Fixed.
Want een voorzitter moet vooral anderen laten praten en zwijgen!

Het is heel merkwaardig dat mensen heel heftig reageren op mogelijke fraude met uitkeringen (want: ons belastinggeld), maar tegelijkertijd mensen die belastingen weten te vermijden als helden zien. Beide levert minder geld op voor lerarensalarissen.
Lijstjes waar het meeste geld verkeerd terecht komt suggereren dat je beter hoger in de boom kan zoeken dan tussen de wortels.
En geeft weer hoe er totale waanzin rondom Omtzigt hangt. Die optocht ik weet niet hoor, moet daar een beetje om lachen.Terug on topic: https://www.geenstijl.nl/5158502/min-zes-vvd-op-sterven-na-dood/
Als Omtzigt een partij zou oprichten en er zouden nu verkiezingen zijn, zou hij wss de grootste partij worden volgens Maurice de Hond. Overigens stond hij voor het formatieschandaal al op +/- 23 virtuele zetels. Zegt m.i. ook wel een boel over het wantrouwen jegens politici.
Komt misschien ook wel door de uitspraak op 12:20Terug on topic: https://www.geenstijl.nl/5158502/min-zes-vvd-op-sterven-na-dood/
Als Omtzigt een partij zou oprichten en er zouden nu verkiezingen zijn, zou hij wss de grootste partij worden volgens Maurice de Hond. Overigens stond hij voor het formatieschandaal al op +/- 23 virtuele zetels. Zegt m.i. ook wel een boel over het wantrouwen jegens politici.
Vanmorgen ook gezien? Ik dacht te zien hoe de heren Ruding (cda) en Rosenthal (vvd) indirect de "soms blaffende" manier van politiek voeren van Mevrouw Marijnissen enigszins afserveerde. Althans was mijn indruk, en werd zichtbaar wat het verschil is tussen besturen en alleen kamerlid zijn inhoudt.Komt misschien ook wel door de uitspraak op 12:20
![]()
WNL Op Zondag | NPO Start
Rechts georiënteerde ochtendshow. Met nieuws, brandende kwesties en prominente gasten. Gepresenteerd door Rick Nieman.www.npostart.nl
Geeft vooral aan dat een integere politicus dermate zeldzaam is, dat hij meteen 28 zetels kan binnenharken.En geeft weer hoe er totale waanzin rondom Omtzigt hangt. Die optocht ik weet niet hoor, moet daar een beetje om lachen.
Goed kamerlid. Kan zijn tanden ergens in vastbijten. Daar ligt zijn kracht, met name in controlerende zin.Geeft vooral aan dat een integere politicus dermate zeldzaam is, dat hij meteen 28 zetels kan binnenharken.
Goed kamerlid. Kan zijn tanden ergens in vastbijten. Daar ligt zijn kracht, met name in controlerende zin.
Presenteert zichzelf wel bij voorkeur als een eenling kamerlid. Schijnt ook lastig samenwerken met hem zijn. Trekt ook dikwijls eigen plannen. Dat maakt een heel goed kamerlid geen goede leider van een partij, of fractie. Is mijn idee als hij daadwerkelijk een eigen partij zou gaan oprichten, wat ik uitsluit. Daarmee doe ik dergelijke peilingen af als waanzin.
Eens. Of oneliners tijdens debatten omdat camera's van journaal erop staan.Eens. Dat neemt echter niet weg dat ik graag nog 100 van zulke kamerleden zou hebben. Liever dat dan kamerleden die jarenlang leuke oneliners roepen om ze op Twitter te gooien om vervolgens weer lekker achterover te kunnen leunen.
Ik ben stiekem wel een beetje Omtzigt fan geworden.
Dat zijn mensen die ergens voor staan, altijd. En in zijn functie hoort hij ook lastig te zijn.
Alleen van het begin een stukje gezien. Ik zal het straks eens terug kijken.Vanmorgen ook gezien? Ik dacht te zien hoe de heren Ruding (cda) en Rosenthal (vvd) indirect de "soms blaffende" manier van politiek voeren van Mevrouw Marijnissen enigszins afserveerde. Althans was mijn indruk, en werd zichtbaar wat het verschil is tussen besturen en alleen kamerlid zijn inhoudt.
Volgens mij was dat net voor het aftreden van het kabinet.Van wanneer is dit? Voor de verkiezingen?
Zo ja, ben benieuwd of die uitspraak rond de 4e minuut heeft meegespeeld met de rtl verkiezingsdebatten (waar de kiezer vragen mocht stellen).
Dat zijn mensen die ergens voor staan, altijd. En in zijn functie hoort hij ook lastig te zijn.
Alleen van het begin een stukje gezien. Ik zal het straks eens terug kijken.
Het 'blaffende' van Marijnissen zal ook wel komen omdat ze lang niet altijd serieus wordt genomen? Net als Ploumen wordt ze nog wel eens weg gezet als 'dat lieve vrouwtje die het toch wel goed vindt'.
Gaat niet gebeuren denk ik, in elk geval niet zonder nieuwe verkiezingen.