Met minderjarigen lastigvallen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met minderjarigen lastigvallen?
Freek Jansen heeft het over statushouders, neem je dan alleen die, of ook hun kinderen en eventuele kleinkinderen.
Allemaal inderdaad. Kan natuurlijk niet. Was maar wijsneuzerig dat het idee dan wel zou schelen op de huizenmarkt.Freek Jansen heeft het over statushouders, neem je dan alleen die, of ook hun kinderen en eventuele kleinkinderen.
Dan was de huizenmarkt helemaal ruk geweest omdat er dan al jaren geen nieuwe huizen meer werden opgeleverd.Allemaal inderdaad. Kan natuurlijk niet. Was maar wijsneuzerig dat het idee dan wel zou schelen op de huizenmarkt.
Veel goedkope grond vrij om zelf wat op te bouwen.Dan was de huizenmarkt helemaal ruk geweest omdat er dan al jaren geen nieuwe huizen meer werden opgeleverd.
Bouwen lukt me nog wel maar stuccen is echt een kutklus.
Je zou maar op die partij gestemd hebben. Ik zou mij echt vies voelen.Breaking: Sidney Smeets kapt ermee...
Kortst zittende 2e kamerlid ever?
https://nos.nl/artikel/2376867-smee...-d66-na-beschuldigingen-ongewenst-gedrag.html

Inderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.Je zou maar op die partij gestemd hebben. Ik zou mij echt vies voelen.
![]()
Hap hap.Inderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.
Liever grapjes in een app groep dan een pedofielInderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.
Liever gr(iezelige)appjes dan p(edop)appjes!
Antisemitisch? Thierry is toch verloofd met een joodse?Inderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.
Gelukkig behoudt die zijn zetel niet. Daar kunnen sommige mensen nog wel een voorbeeld aan nemen.Breaking: Sidney Smeets kapt ermee...
Kortst zittende 2e kamerlid ever?
https://nos.nl/artikel/2376867-smee...-d66-na-beschuldigingen-ongewenst-gedrag.html
Enig idee wat er nu met die vrijgekomen zetel gebeurt?Gelukkig behoudt die zijn zetel niet. Daar kunnen sommige mensen nog wel een voorbeeld aan nemen.
Die gaat naar Ad van den Berg.Enig idee wat er nu met die vrijgekomen zetel gebeurt?
Meneer Ad?
Vanaf 2:46 mocht ik hem ooit tegenkomen.![]()
![]()
Denk je dat ie ook D66 heeft gestemd?
Zo ja, heeft ie nu ook spijt van zijn stem?
Geeft 'm terug aan de partij, neem aan dat de volgende op de lijst alsnog de kamer inkomt.Enig idee wat er nu met die vrijgekomen zetel gebeurt?