MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

En met terugwerkende kracht vanaf zeg 1965?
Freek Jansen heeft het over statushouders, neem je dan alleen die, of ook hun kinderen en eventuele kleinkinderen.

Volgens mij is stas-Def Visser van Joegoslavische afkomst en de zoon van Afshin Ellian zit namens de VVD in 's lands grootste Kwetterende Kwebbel Kantine.

Als je er gastarbeiders bij wil halen, dan moet je eigenlijk al eerder beginnen zodat je de Zuid Europeanen ook erbij hebt.

Gezien de sociaal-economische positie van Duitsers met een Turkse achtergrond tov Turkse Nederlanders is de oververtegenwoordiging van groepen voormalige gastarbeiders in de sociale sector eerder het bewijs van falend beleid op andere terreinen.

Buiten daadwerkelijke tekorten in de sociale woningbouw is er ook geen alternatief voor mensen die er een beetje tussen hangen. Laat u overigens niets wijsmaken, het aantal scheefwoners is enerzijds beperkt, anderzijds vooral door een gebrek aan opties.

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.
Liever grapjes in een app groep dan een pedofiel

Inderdaad. Achteraf had ik beter FvD kunnen stemmen, met hun gezellige appgroepjes waarin racistische, antisemitische en homofobe berichten worden gedeeld. Allemaal prima volgens Thierry. Niks aan doen.
Antisemitisch? Thierry is toch verloofd met een joodse?

En m.b.t. die "wat zou je doen als je zus thuiskomt met een n*ger" grap.
Stel die vraag eens aan een paar random mocro's op straat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.833
Smeets behoudt zijn zetel niet?
Volgende keer maar stemmen op vereniging Martijn.

images (2).jpeg

763.jpeg

Denk je dat ie ook D66 heeft gestemd?
Zo ja, heeft ie nu ook spijt van zijn stem?

Terug
Naar boven