MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.842

"Bent u bereid om te bevorderen dat de RMS-vlag, die bij de beëindiging van de kaping bij De Punt en thans in de collectie van het Mariniersmuseum is opgenomen, aan de RMS-regering wordt teruggegeven?"

Ik hoop maar dat ik dit verkeerd begrijp.

Ik wil Sylvana graag teruggeven aan Suriname, kan dat ook?

"Bent u bereid om te bevorderen dat de RMS-vlag, die bij de beëindiging van de kaping bij De Punt en thans in de collectie van het Mariniersmuseum is opgenomen, aan de RMS-regering wordt teruggegeven?"

Ik hoop maar dat ik dit verkeerd begrijp.

En als je het goed begrijpt wat dan? Ik snap de meerwaarde in ieder geval niet.

• #9.845
En als je het goed begrijpt wat dan? Ik snap de meerwaarde in ieder geval niet.
Dat als ik het goed begrijp, Syl in oude wonden gaat poeren en mensen als slachtoffer wegzet die ze helemaal niet zijn of waren. Een nieuw verdienmodel in de maak.

Ik denk dat de Molukkers voor een zeer terechte zaak strijden, maar die treinkapers waren gewoon terroristen.

Voor alle de uitkeringen moeten vooral niet te hoog zijn dat mensen er van kunnen leven, want dat stimuleert niet roepers:

Hoe vergaat het mensen die gaan werken naast hun uitkering? Op initiatief van de Landelijke Cliëntenraad (LCR) is dat onlangs onderzocht, en het leverde een verbazingwekkend totaalplaatje op: zes op de tien uitkeringsgerechtigden komt in financiële problemen door aan de slag te gaan. Werken loont dus vaak niet, maar brengt mensen juist in de problemen.

Dat als ik het goed begrijp, Syl in oude wonden gaat poeren en mensen als slachtoffer wegzet die ze helemaal niet zijn of waren. Een nieuw verdienmodel in de maak.

Wil ze ook het hoofd van Van Agt erbij om aan de muur te hangen?

Of is dat alles vergeven en vergeten omdat hij , opkomend voor de rechten van Palestijnen, meehelpt aan de Endlosung die BIJ1 voorstaat?

Die sylvana gaat voor zoveel tijdverspilling zorgen in kamer, allemaal van die kleine onzinnige dingen oprakelen waar het land niks mee opschiet. Echt een 1 doel partij en totaal geen intentie om het beste voor Nederland te doen.

Laatst bewerkt:
  • #9.851
Wil ze ook het hoofd van Van Agt erbij om aan de muur te hangen?

Of is dat alles vergeven en vergeten omdat hij , opkomend voor de rechten van Palestijnen, meehelpt aan de Endlosung die BIJ1 voorstaat?
Eerlijk gezegd vind ik die nieuwkomers veel te hoog van de toren blazen. 1 zetel en roepen Rutte ter verantwoording alsof ze samen hebben geknikkerd. Ga heen, terug de kooi in waar je vroeger zo heftig in tekeer ging.

Eerlijk gezegd vind ik die nieuwkomers veel te hoog van de toren blazen. 1 zetel en roepen Rutte ter verantwoording alsof ze samen hebben geknikkerd. Ga heen, terug de kooi in waar je vroeger zo heftig in tekeer ging.
Die van BBB doet het aardig.

Syl is dit ook een beetje aan de achterban verplicht, de eerste dag al op een motie van GW meestemmen, dan ben je hard op weg een moffenhoer te worden in haar kringen.

Volt met 3 zetels en groeiend in Europa kan ook nog wel iets worden in de toekomst.

• #9.855
Volt met 3 zetels en groeiend in Europa kan ook nog wel iets worden in de toekomst.
Ja vergeten. Slimme fatsoenlijke vent die kerel in ieder geval. Kijken hoe die het gaan doen komende jaren.
JA21 zou FvD kunnen saneren, PVV in theorie maar Wilders heeft denk ik een te grote fanbase.

Vind ik echt overkomen als zo'n typische boerentrien
Ministerie van het platteland op minstens 100 kilometer van den haag
koekoek

Iedere 'burn' van GL is er één!

De enige die wat kan worden is JA21. Dan moeten ze heel stabiel blijven, geen rare mensen aantrekken en geen gekke fratsen zoals proleet Baudet en consorten.
Dat is een nogal grote "als".

• #9.859
Lijkt me echt super verstandig ja
Beleid bespreken via een commerciële berichtenservice van facebook

Afvoeren, terug naar schubbekutteveen met dat mens

Terug
Naar boven