- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Ze kunnen ook moeilijk anders. Alle kopstukken lopen anders nog meer schade op. Het is niet alleen Rutte meer die hier pijn van heeft. Hij blijft nu ook erg slim stil.Korte analyse van punten van orde aan begin debat (ik ga het niet kijken):
VVD, D66, CDA en CU mikken op bescherming coalitie en evt voortzetten. GL wil nog steeds heel graag meeregeren.

Ze wordt er niet lelijker op als ze boos wordt...

Bij Wilders dacht ik nog een klein duwtje en ze gaat huilen. Zal ook achter de schermen wel gebeurt zijn, Rutte ging zijn sloofje snel troosten.
Het was geen kritiek op het falende onderwijs of de almacht van Techreuzen als Google, maar wat geschamper over het eeuwige zoeken naar nieuwe slachtoffers die gered moeten worden van de 'progressieven'. LHBTI is een beetje als het getal Pi geworden, tegenwoordig wordt het dan ook maar vaak ergens afgekort en een + achter gezet. Ook zijn er groepen die vinden dat door het toevoegen van sommige andere groepen hun punt juist ondermijnd wordt.Alphabet-jongeren?
Omdat ze allemaal praktisch analfabeet zijn?![]()
De Apothekers uit Aleppo, de Derivatenexperts uit Damascus, Huisartsen uit Homs?Ik kreeg vandaag van iemand te horen dat Syrische vluchtelingen gemiddeld hoger zijn opgeleid dan Nederlanders van dezelfde leeftijd.
Dat zijn geen Syriërs, maar Nederlanders, Belgen en Fransen.
Aha. Dus hier zijn het ook geen Nederlanders, maar Turken, Marokkanen, Syriërs en Afrikanen?Dat zijn geen Syriërs, maar Nederlanders, Belgen en Fransen.
Raqqa was een IS bolwerk, leden van IS kwamen van over de hele wereld en hadden veelal niet (ook) de Syrische nationaliteit of afkomst, dat was het punt dat ik wilde maken.Aha. Dus hier zijn het ook geen Nederlanders, maar Turken, Marokkanen, Syriërs en Afrikanen?
Ja, tenzij ze in voor ons land uitkomen op internationale sportevenementen.Aha. Dus hier zijn het ook geen Nederlanders, maar Turken, Marokkanen, Syriërs en Afrikanen?
We zitten nog steeds in de eerste termijn van het debat en daarin komt het kabinet (en dus ook Rutte) nog niet aan het woord.Het is niet alleen Rutte meer die hier pijn van heeft. Hij blijft nu ook erg slim stil.
I knowRaqqa was een IS bolwerk, leden van IS kwamen van over de hele wereld en hadden veelal niet (ook) de Syrische nationaliteit of afkomst, dat was het punt dat ik wilde maken.

You know I know you knew, maar ik snapte niet helemaal jouw punt of grap in reactie daarop.
Korte analyse van punten van orde aan begin debat (ik ga het niet kijken):
VVD, D66, CDA en CU mikken op bescherming coalitie en evt voortzetten. GL wil nog steeds heel graag meeregeren.
Née, de meerderheid van het parlement gebruikt zijn meerderheid. Het staat niet buitenspel, het parlement doet gewoon mee.Dat is dus exact het probleem. Een meerderheidscoalitie zet het parlement buiten spel, zo lang zij elkaar vasthouden. De democratie of iig de controlerende macht is overleden aan fractiediscipline en partijen, die hun eigen belangen behartigen ipv die van de samenleving.
Ik bedoel de afgelopen tijd. Maakt notulen openbaar en daarna heeft hij vooral zijn mond gehouden en de media het werk laten doen. Met al dat gespeculeer aan talkshowtafels.We zitten nog steeds in de eerste termijn van het debat en daarin komt het kabinet (en dus ook Rutte) nog niet aan het woord.