- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja,scheelde maar 2500.Haga en Baudet hadden toch ongeveer even veel voorkeursstemmen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja,scheelde maar 2500.Haga en Baudet hadden toch ongeveer even veel voorkeursstemmen?
Denk je dat die met van Haga willen samenwerken?
„Het gaat me om de politisering van de Tweede Wereldoorlog”, verklaart Van Haga, die eerder al uit de VVD werd gezet. „Strikt filosofisch gezien geen speld tussen te krijgen. Ik vind dat dit het exclusieve eigendom is van mensen die hebben geleden in de oorlog. Ik vind: blijf daar nou van af. Verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog doen mij altijd pijn en ik vind ze onnodig.”
Was die post zo lang dat je de de rest maar niet hebt gelezen?
Ik ben niet zo'n fan van Van Haga, ik zou hem er nooit bij willen hebben.
Was voor de verkiezingen natuurlijk een interessant vehikel om een zetel mee te bemachtigen.dus je sluit je aan bij een partij waarvan je weet dat 'ie al tijdenlang omgeven wordt door antisemitisme, nazisme, racisme en nog wat twijfelachtige -ismes, en dan ga je janken over die 5 mei poster en over de politisering van WO2
Dit is al vanaf de PS speech ingezet.Baudet lijkt nu een visie te volgen waar geen serieuze politicus aan wil blijven hangen.
Er was toen nog wel hoop op een pro-westers/nationalistisch redelijk rechts.
Meer politicus dan Thierry de kunstenaar Baudet.
Klopt, dat dacht ik toen ook, maar met de kennis van nu was dat wensdenken.Er was toen nog wel hoop op een pro-westers/nationalistisch redelijk rechts.
Meer politicus dan Thierry de kunstenaar Baudet.
VH?Vooral een handige jongen die altijd heel principieel is voor wat hem toevallig goed uitkomt op dat moment.
Aansluiting bij Otten of JA21 zou kunnen, maar daar is het ego van Van Haga te groot voor en wie wil hem erbij hebben, risico?
Ik lees ook dat ze wel blijven samenwerken en de standpunten uitdragen, opzetje voor meer spreektijd voor dezelfde idealen?JA21 denkt volgens mij fundamenteel anders over corona dan Haga. En voor Haga is dat meteen het belangrijkste punt. Dus ik zie die samenwerking niet snel gebeuren.
€2/LIemand de benzine en dieselprijzen al gezien? Windmolens en biomassa centrales moeten ergens van betaald worden.

De Houthi terroristen willen dus verduurzaming?Iemand de benzine en dieselprijzen al gezien? Windmolens en biomassa centrales moeten ergens van betaald worden.