apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Je bedoelt de uitslag waar de VVD en D66, beide linkse partijen, de grootste werden in NL?
Nee die ben ik niet vergeten. Jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt de uitslag waar de VVD en D66, beide linkse partijen, de grootste werden in NL?
En waarom doen ze dan niets met dat stemmen?Je bedoelt de uitslag waar de VVD en D66, beide linkse partijen, de grootste werden in NL?
Nee die ben ik niet vergeten. Jij?
Deze partijen riepen allemaal niet met Rutte samen te willen gaan werken na het laatste schandaal. Maandje later draaien ze weer 180 graden.
Omdat de buit al binnen is.
Oja, die shitshow waarbij Rutte even publiekelijk "aangepakt" moest worden zodat we gaan denken dat er nu echt iets gaat veranderen.Deze partijen riepen allemaal niet met Rutte samen te willen gaan werken na het laatste schandaal. Maandje later draaien ze weer 180 graden.
Oftewel, ze doen wat ze zelf willen, beloftes zijn niks waard. T maakt dus geen drol uit wat je stemt.
Had Rutte ook niet gezegd sowieso niet met GL te willen regeren?
Dat heeft niets met het stemmen te maken, maar met de achterlijke verkiezingsbeloften die de media altijd weer weet te ontlokken. Je weet toch dat dat voor de bühne is.Deze partijen riepen allemaal niet met Rutte samen te willen gaan werken na het laatste schandaal. Maandje later draaien ze weer 180 graden.
Oftewel, ze doen wat ze zelf willen, beloftes zijn niks waard. T maakt dus geen drol uit wat je stemt.
Had Rutte ook niet gezegd sowieso niet met GL te willen regeren?
Stemmen heeft inderdaad nog vrij weinig met verkiezingsbeloftes te maken.Dat heeft niets met het stemmen te maken, maar met de achterlijke verkiezingsbeloften die de media altijd weer weet te ontlokken. Je weet toch dat dat voor de bühne is.
.Dat was ik volgens mij en als je kijkt naar de cijfers klopt dat ook.Lol wie zei nog ookal weer dat we een flink stuk naar rechts zijn opgeschoven?
Wat is minder rechts? Als je toetreedt tot het machtsblok dan zwakken je standpunten sowieso wel af.Zijn we niet naar rechts opgeschoven omdat een aantal vermeende rechtse partijen als CDA en VVD in feite steeds minder rechts zijn geworden?
Minder conservatief in ieder geval.Wat is minder rechts? Als je toetreedt tot het machtsblok dan zwakken je standpunten sowieso wel af.
Baudet mag in veel gevallen een mafklapper zijn. Wat betreft het partij kartel heeft die gewoon 100% gelijk.
Wat is dat in gewoon Nederlands?Er zijn echt mensen die denken dat VVD rechts is omdat ze niet alle means of production seizen.
Geen idee
Ja,... Tenzij het een partij is waar ze liever geen vriendjes mee zijn. Dan is het eigen schuld.Dat heeft niets met het stemmen te maken, maar met de achterlijke verkiezingsbeloften die de media altijd weer weet te ontlokken. Je weet toch dat dat voor de bühne is.