MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De Houthi terroristen willen dus verduurzaming?
Altijd wel een excuus voor verhogingen he Steks. Benzine wordt in mijn achtertuin gemaakt en we hebben de hoogste prijzen van de wereld :D Allemaal zodat jij je 6 x pw kan laten testen

Altijd wel een excuus voor verhogingen he Steks. Benzine wordt in mijn achtertuin gemaakt en we hebben de hoogste prijzen van de wereld :D
Dat is al jaren zo, dat zorgt nu niet ineens voor de stijging van de prijs.

Ik wist niet dat de hack van die pijpleiding de olieprijs significant heeft laten stijgen.

Wat een naar mens is die Kaag. Die arrogante houding en stem.

Azarkan +1 in deze.

Wat een naar mens is die Kaag. Die arrogante houding en stem.

Azarkan +1 in deze.

Eens, alles dat ik verafschuw aan de huidige politiek
200.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.127
Kaag acteert op een heel ander niveau. Dat is even wennen. Ze komt nogal eens vrij stoïcijns over. Af en toe heb ik het idee dat ze nog moet wennen aan het lagere niveau van debatteren en vliegen afvangen in de Kamer, iets dat ze binnenskamers weleens heeft laten vallen geloof ik- weliswaar in andere bewoordingen.

Ze komt nogal omhooggevallen en arrogant over. Van die mensen die hun neus omhoog houden wanneer ze met je praten.
Kheb hier nog een grotere hekel aan dan fanatieke gelovigen.

• #10.132
Allemal uitersten. Lijkt soms wel of er bijna geen normale mensen in de kamer zitten.
Bosma vind ik top.
Bosma zit eigenlijk bij de "verkeerde" partij met een aantal van zijn kwaliteiten. Was dan al lang voorzitter geweest, en wie weet wat nog meer.

Kheb hier nog een grotere hekel aan dan fanatieke gelovigen.
Sure?

Ik snap wel dat mensen enigszins kriegel worden van een Kaag. Heb dat zelf niet, mag haar wel (moet er vaak om glimlachen als ze weer eens het woord neemt en mensen op de kast krijgt). Al heeft ze het zichzelf wel moeilijk gemaakt met nieuw leiderschap en dergelijke. Niet zo handig van haar c.q. de partij.

Laatst bewerkt:
  • #10.133

Partij van de ophef toch, of zoiets.

Partij van de ophef toch, of zoiets.
Ophef en reuring is de zuurstof van Baudet.

Denk aan de 'bevrijdingsposter' die de reden was dat drie PVV-ers uit de fractie stapten. De reactie van Baudet aan hen was iets in de trant van: dit is de manier waarop FvD werkt. Take it or leave it...

Laatst bewerkt:
  • #10.135
Ophef en reuring is de zuurstof van Baudet.

Denk aan de 'bevrijdingsposter' die de reden was dat drie fvd-ers uit de fractie stapten. De reactie van Baudet aan hen was iets in de trant van: dit is de manier waarop de fvd werkt. Take it or leave it...

Rutte blijft gewoon MP.

Leuk hè dat stemmen, doen we helemaal niks mee.

Laatst bewerkt:
Lol wie zei nog ookal weer dat we een flink stuk naar rechts zijn opgeschoven?

Terug
Naar boven