MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Van der Lee van GL, heeft het over het 'Iron Shield' van Israël, beetje het equivalent van proberen met een regenboogvlag met vrede erop een anti-semitisme pro-palastinademo proberen bij te wonen.

Wat vreemd dat mensen steeds meer racistisch en nationalistisch worden.

Want dat deden ze nog niet...

Gaat Halsema wel merken, Marokkaanse die ik sprak die de BM oa adviseert over maatregelen ivm veiligheid en leefbaarheid gaf tussen de regels duidelijk aan dat de klik van de afdeling waar ze werkte met Eberhard van der Laan wel beter was. Ze had nog een soort van hoofddoek op ook en die is er op eigen kracht ook gewoon gekomen.

Maar dat zal dan volgens de deugers wel weer de verkeerde diversiteit zijn. Mensen die iets aan problemen doen, dat moeten we niet willen met z'n allen. Zielig zijn zorgt voor een ononderbroken stroom belastinggeld en voortrekkerij. Hoe is het ook al weer met die intens corrupte mevrouw van de anti-radicalisering task force of het clientisme in Zuid-Oost?

Misschien kan Halsema alleen nog maar interviews geven aan niet-witte interviewers, lijkt me leuk. Dat ze moet kiezen tussen Raquel en Lisette van WNL, Fidan Ekiz, of toch maar omroep Zwart.

Van de week was Aboutaleb bij Beau, wat een verademing! Iemand die ergens voor staat, man en paard durft te noemen, mensen wil helpen en problemen wil aanpakken. Dat ie het privé jammer vindt dat z'n dochters het liever met Jan en Piet doen, dan met Mohammed en Ali moet ook gewoon kunnen en z'n merkwaardige uitspraken over het een beetje salafist zijn van iedere moslim daar stappen we ook wel overheen.

Aboutaleb is degene die tijdens de BLM demo's op z'n post zat. Halsema was degene die wilde laten zien dat ze er voor sommige "Amsterdammers" iets meer is dan voor andere. Dat zegt eigenlijk alles!

Was dat niet die r*tard die pas bedacht dat de avondklok vervelend was toen het de schransbijeenkomsten van ramadom ingewikkeld zou maken? Dat de overige 50% van z'n stad er ook al een tijd last van had was niet helemaal doorgedrongen denk ik.

Daar stap ik juist niet overeen.

Ik vind Aboutaleb een wolf in schaapskleren.
Het maakt niet uit hoe waardeloos of bekrompen zijn plan is, Aboutaleb weet het altijd zo te brengen dat hij zelf sympathiek overkomt.
Voor veel Nederlanders is dat het enige wat telt.

Voor iedereen, behalve @Liefhebster van Mannen, morgen zit Klaas Dijkhof bij WNL op Zondag.

Zij heeft dit allang met een hartje eromheen in haar agenda staan.

• Love
Waarderingen: LM
Het maakt niet uit hoe waardeloos of bekrompen zijn plan is, Aboutaleb weet het altijd zo te brengen dat hij zelf sympathiek overkomt.
Voor veel Nederlanders is dat het enige wat telt.
Alleen al daarmee is hij al zoveel beter dan Halsema.

Wat is minder rechts? Als je toetreedt tot het machtsblok dan zwakken je standpunten sowieso wel af.

Baudet mag in veel gevallen een mafklapper zijn. Wat betreft het partij kartel heeft die gewoon 100% gelijk.
Wat is dit nou voor mentaliteit broeder, Hitler had ook gelijk over dat het verdrag van Versailles vernederend was. Als ik 3 mensen het ziekenhuis in rij en ik roep vervolgens dat een olifant een zoogdier is heb je dan nog steeds dezelfde mening?

Wat is dit nou voor mentaliteit broeder, Hitler had ook gelijk over dat het verdrag van Versailles vernederend was. Als ik 3 mensen het ziekenhuis in rij en ik roep vervolgens dat een olifant een zoogdier is heb je dan nog steeds dezelfde mening?

Dan heb je gelijk wat betreft die olifant. Dat staat verder los van het feit dat je drie mensen het ziekenhuis hebt ingereden.

Het blijft één van de beste sprekers in 's lands vergaderzaal.

Mooi hoe hij ook de politieke geschiedenis (KVP) erin verwerkt.

Niet over bovenstaande fragment:
Wat een dweil die Jaïr, als metrosexuele ecto denken dat je wel een wedstrijdje push ups kan doen tegen Knops.

EDIT: langer filmpje met mooie intro via de Roze RebellenClub

Laatst bewerkt:

Lastige situatie voor Sywert. Geroyeerd worden uit een politieke partij of 9 miljoen in je zak :roflol:
Ach nee, het is het CDA, de kans dat hij geroyeerd wordt is niet zo groot :roflol:

Grapperhaus met zijn schoonmoeder, de Jonge in februari zonder mondkapje in de ijzerwinkel, Wobke die toch kon schaatsen, Bijleveld die tegen alle adviezen in met kerst naar een kerkdienst ging... Zelf geschreven regels gelden doorgaans niet voor cda'ers. Sywert past perfect in die club.

Zelf geschreven regels gelden doorgaans niet voor cda'ers.
Maar welke regel heeft Sywert overtreden?

Is dat soms eigenlijk niet erger, politici en wat daar omheen hangt kunnen ongesanctioneerd regels breken, maar als er fophef of een hetze komt dan zijn ze kansloos? Behalve Rutte, die zegt gewoon iets over bijna 2 miljoen stemmen en Kaag gaat weer terug d'r hok in.

P.S. Je vergeet PS!

Laatst bewerkt:
De box 3 belasting zal nu ook wel sneuvelen op basis van strijd met mensenrechten (eigendom) bij een rechter.

Of geldt het negeren van de scheiding der machten alleen voor de jihad van het klimaatkalifaat?

Terug
Naar boven