Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Van non profit naar big profit real Quick

En dan zo'n sneaky bv gebruiken nog ook 🤣

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.202
  • #10.204
VOC schip.
Screenshot_20210603-162724_Twitter.jpg

Toen hij een grote stap maakte door zijn zekerheden op te zeggen, baan bij gemeente Amsterdam, om voor de samenleving aan de slag te gaan uit allerlei nobele redenen.
Screenshot_20210603-162809_Twitter.jpg

Inmiddels blijkt het spannende een heel andere lading te hebben.

:roflol:

Al zolang Rutte dat ik Balkenende helemaal was vergeten.

• #10.206

Hij wil een eigen woningbouwvereniging voor FvD-leden. Eigen scholen, misschien wel een ā€˜week- of dagblad opzetten’, een Forum-cryptomunt om een eigen betalingssysteem op te zetten, maar ook een datingapp voor FvD’ers. De huidige FvD-app, nu nog vooral een pr-kanaal, moet een Marktplaats voor spullen gaan worden, een vacaturebank krijgen, zelfs kunnen melden welke lunchrooms van FvD’ers zijn. ,,Ik ga mijn huis kopen van een FvD’er, mijn kinderen gaan naar een leraar die FvD’er is, ik wil mijn vakantiehuisje boeken bij een FvD’er, op zoek naar personeel via die appā€, aldus Baudet.

Leuk hoor, maar geef het nog vier jaar. Daarna is het over met Forum. Zonder die Haga en corona waren ze al uitgespeeld. Iedereen heeft kunnen zien wat voor gekkieclub Forum is.

• #10.208
Leuk hoor, maar geef het nog vier jaar. Daarna is het over met Forum. Zonder die Haga en corona waren ze al uitgespeeld. Iedereen heeft kunnen zien wat voor gekkieclub Forum is.
De man die zo tegen kartelvorming is dat hij een partij begint om, een eigen kartel te starten.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #10.210
Typetje Ć  la Van Kooten en De Bie.

• #10.211
Ik denk gerust een alleraardigste en vermakelijke man. Heeft alleen weinig te zoeken in de politiek, volgens mij heeft hij ook een soortgelijke conclusie getrokken ("geestelijke dwangbuis") voordat hij toch (weer) terugkwam in de Eerste Kamer.

Ik denk dat hij wellicht beter op zijn plek is in de EK.

@imnewhere, geen enkele reden voor imho.

Altijd als de politiek zich ergens heel druk om maakt moet je je afvragen wat men probeert te overschreeuwen:

Een beetje zelfreflectie zou niet misstaan.

Overigens heb ik u deze suggestie eerder deze week ook al volgehouden:

De vorige keer deed de NRC dat met als gevolg de Omtzigt van MH17 werd afgehaald.

Laatst bewerkt:
Ach, als hij er zelf 9 miljoen aan over heeft gehouden zal hij niet heel erg vinden.

Ik zou hetzelfde doen als ik de kans kreeg.

Voor de andere junkies:

Wat is het leven/ondernemen toch makkelijk als je de juiste connecties naar belastinggeld hebt.

Terug
Naar boven