ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naam van die bv is ook typisch. Hij moet nog even langer stilzitten. Zelfs Geertje wil wat nog overgebleven is van de stoppels gaan scheren.Van non profit naar big profit real Quick
En dan zo'n sneaky bv gebruiken nog ook š¤£
Naam van die bv is ook typisch. Hij moet nog even langer stilzitten. Zelfs Geertje wil wat nog overgebleven is van de stoppels gaan scheren.
Vanaf minuut 2.
VOC schip.

Hij wil een eigen woningbouwvereniging voor FvD-leden. Eigen scholen, misschien wel een āweek- of dagblad opzettenā, een Forum-cryptomunt om een eigen betalingssysteem op te zetten, maar ook een datingapp voor FvDāers. De huidige FvD-app, nu nog vooral een pr-kanaal, moet een Marktplaats voor spullen gaan worden, een vacaturebank krijgen, zelfs kunnen melden welke lunchrooms van FvDāers zijn. ,,Ik ga mijn huis kopen van een FvDāer, mijn kinderen gaan naar een leraar die FvDāer is, ik wil mijn vakantiehuisje boeken bij een FvDāer, op zoek naar personeel via die appā, aldus Baudet.
![]()
Baudet wil partij uitbouwen tot soort gesloten samenleving: eigen munt, datingapp en scholen
Thierry Baudet zinspeelt op een eigen Forum-cryptomunt, als onderdeel van het āForumlandā dat hij als een soort zuil wil vormgeven. Dat idee, dat al lang geleden postvatte, wordt steeds concreter.www.ad.nl
De man die zo tegen kartelvorming is dat hij een partij begint om, een eigen kartel te starten.Leuk hoor, maar geef het nog vier jaar. Daarna is het over met Forum. Zonder die Haga en corona waren ze al uitgespeeld. Iedereen heeft kunnen zien wat voor gekkieclub Forum is.
Ik denk gerust een alleraardigste en vermakelijke man. Heeft alleen weinig te zoeken in de politiek, volgens mij heeft hij ook een soortgelijke conclusie getrokken ("geestelijke dwangbuis") voordat hij toch (weer) terugkwam in de Eerste Kamer.Die Theo Hiddema is een oom van mij. Ik schaam me daar soms wel eens voor...
Ik denk gerust een alleraardigste en vermakelijke man. Heeft alleen weinig te zoeken in de politiek, volgens mij heeft hij ook een soortgelijke conclusie getrokken ("geestelijke dwangbuis") voordat hij toch (weer) terugkwam in de Eerste Kamer.
Kansen krijg je niet, je mag ze pakken.
Oh, dus dit sloeg op dat hele gendergedoe:āIf Only You Knew The Power Of The Dark Side...ā ~~ Sith lord Kaag