MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Waar heb je het toch allemaal over. Omtzigt is zelf met een verklaring gekomen waarin hij zijn eigen onzorgvuldigheid zegt te betreuren en dat zijn positie onhoudbaar is geworden.
En zijn positie is onhoudbaar geworden door de "interpretatie" van die activisten en de fophef die daarover is ontstaan.

Ik heb meer vertrouwen in Bart Nijman, GS en de toppers Huek en De Hoon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.243
En zijn positie is onhoudbaar geworden door de "interpretatie" van die activisten en de fophef die daarover is ontstaan.

Ik heb meer vertrouwen in Bart Nijman, GS en de toppers Huek en De Hoon.
Ik weet niet precies waar je op doelt. Omtzigt heeft notabene in zijn eigen toelichting een bevestiging gegeven van wat in grote lijnen reeds door NRC was opgetekend. Heel zuur voor Omtzigt want wist veel van het MH17 dossier, volgens de NRC. En die kleuter argumenten over linkse krant en dus alle stukken zijn ruk, ik zou zeggen lees een een maandje. Baudet leek enige tijd wel een eigen pagina te hebben, en daar werd echt niet louter manipulatief of negatief over hem geschreven.

Laatst bewerkt:
Ik krijg zelf trouwens altijd wel een beetje de kriebels wanneer er zo blindelings achter iemand aan gelopen wordt, alhoewel Omtzigt natuurlijk heel veel goed heeft gedaan.

Waar ik nog wat meer de kriebels van kreeg is dat Omtzigt de 'verlenging' van z'n burn-out eigenlijk toeschreef aan het feit dat er zo veel over hem gesproken wordt. Wat is dat voor kop in 't zand redenering lol. De hele formatie klapte vanwege 'Omtzigt functie elders' en het herstel van de relatie overheid-burger is zo'n beetje het hoofdpunt van die hele formatie, natuurlijk gaat het dan over jou in de media. Moet alles doodgezwegen worden zodat Pieter weer beter kan worden?

• #10.246
Toch eens gaan praten met de voorzitter, beetje mijn taak overnemen, interne relaties.

Dit is wat anderen zeggen, niet wat ik verzin.
Ik geloof best dat Omtzigt niet super geliefd is bij iedereen. Onuitstaanbare loner die nauwelijks kan samenwerken, is zijn kracht maar in de politiek waar partijdiscipline voor gaat zorgt dat natuurlijk voor botsingen. Hij doet vaak dingen zonder overleg, op eigen houtje, amper te sturen. Overigens stemt Omtzigt gewoon braaf mee met de lijn van het CDA. Dat schuurt nog weleens hem denk ik. Goed kamerlid hoor begrijp mij niet verkeerd. Maar ook hij stemde gewoon mee met de regelgeving dat nu in de volksmond "toeslagenaffaire" is gaan heten. In het geval van Sywert speelt hij ook een rol, ik ben reuze benieuwd hoe Omtzigt heeft gehandeld in deze want de berichten zijn enigszins vaag. Zelfs in de NRC, helaas voor Bart.

• #10.248
De hele formatie klapte vanwege 'Omtzigt functie elders' en het herstel van de relatie overheid-burger is zo'n beetje het hoofdpunt van die hele formatie
Gelukkig speelde er totaal geen enkele crisis en kon men vol op het orgel met allerlei flauwekul. Gelukkig beseffen de meeste partijen die er enigszins toe doen inmiddels ook dat het toch wel veel tijd heeft gekost.

• #10.251
  • #10.252
1e nummer binnen, lag onder oud papier van vandaag. Goed dat ik toch niet zomaar een hele stapel wegflikker. Eens kijken of het bevalt.
20210605_233629.jpg
Inb4 ja vul maar in. :D

Iemand interesse?, @IRONic Drunker
20210605_234550.jpg
Minstens 60eur bestellen, 30eur korting als je wijn niet lekker vindt kan je geld terugkrijgen.

Laatst bewerkt:
Ik krijg zelf trouwens altijd wel een beetje de kriebels wanneer er zo blindelings achter iemand aan gelopen wordt, alhoewel Omtzigt natuurlijk heel veel goed heeft gedaan.

Waar ik nog wat meer de kriebels van kreeg is dat Omtzigt de 'verlenging' van z'n burn-out eigenlijk toeschreef aan het feit dat er zo veel over hem gesproken wordt. Wat is dat voor kop in 't zand redenering lol. De hele formatie klapte vanwege 'Omtzigt functie elders' en het herstel van de relatie overheid-burger is zo'n beetje het hoofdpunt van die hele formatie, natuurlijk gaat het dan over jou in de media. Moet alles doodgezwegen worden zodat Pieter weer beter kan worden?

Gelukkig speelde er totaal geen enkele crisis en kon men vol op het orgel met allerlei flauwekul. Gelukkig beseffen de meeste partijen die er enigszins toe doen inmiddels ook dat het toch wel veel tijd heeft gekost.
Verstandige beslissing ook om er 4 weken tussenuit te stappen, nu was het wachten toch steeds op Omtzigt, dat is uiteindelijk ook niet goed.

Ik zeg niet dat Omtzigt helemaal niets fout heeft gedaan rond MH17, maar het is zo opgeklopt en ging alleen maar daarover dat hij dan een stap opzij moet doen, zodat het weer over MH17 zou kunnen gaan. U weet wel, waarvan Rutte de onderste steen boven zou krijgen...

Nijman, Huek en De Hoon, ik heb ze nog steeds hoger zitten dan de slijmerige scribenten van dat smaadschrift.

Ik zeg niet dat je ze zomaar in de maatschappij moet loslaten, ik ben immers niet van D66 of GL.
Die van D66 zeggen namelijk dit:

Niet van de radar verdwijnen, dat betekent in de praktijk helemaal niets, alsof we al die mensen 24/7 kunnen monitoren.

• #10.256
Zeg er maar eens wat van als het een kind is, dan heb jij al snel weer iets verkeerd gedaan.
Als mensen in de samenleving elkaar toch wat vaker zouden durven aanspreken. Kind is een gehersenspoeld loyaliteit verlengstuk van ouder(s). Weinig zin om die aan te spreken.
Nijman, Huek en De Hoon, ik heb ze nog steeds hoger zitten dan de slijmerige scribenten van dat smaadschrift.
Doel je eigenlijk niet op de professor van de paranoia, Karel van Wolferen? Moet toegeven heb in het begin van Weltschmerz een en ander gepost maar dat kanaal is een soort verlengstuk van halve garen en paranoïde dwazen geworden. Bij toeval een glimp van Brian Roy opgevangen vanmiddag, wat kon die voetballen hè.

Laatst bewerkt:
Als mensen in de samenleving elkaar toch wat vaker zouden durven aanspreken.
Eens, maar het mes tussen je ribben of, nog erger, de beschuldiging van racisme zet daar een rem op.
Doel je eigenlijk niet op de professor van de paranoia, Karel van Wolferen? Moet toegeven heb in het begin van Weltschmerz een en ander gepost maar dat kanaal is een soort verlengstuk van halve garen en paranoïde dwazen geworden. Bij toeval een glimp van Brian Roy opgevangen vanmiddag, wat kon die voetballen hè.
Neuh, Weltschmerz heb ik reeds lang achter me gelaten, beetje hetzelfde als FvD en TB, het begint heel veelbelovend, maar al snel volgt men een steile lijn naar beneden.

• #10.258
Eens, maar het mes tussen je ribben of, nog erger, de beschuldiging van racisme zet daar een rem op.
Als je een excuus zoekt om iets niet te doen vind je altijd wel iets. Enige voorzichtigheid is gezond maar paranoïde is niet nodig. Even aanvoelen per situatie. Die dames dragen denk ik geen bomgordel en dat kind heeft vast geen wapen. Je hoeft heus niet iedereen aan te gaan spreken waar je iets van vindt, maar als je loopt te filmen en het dus kennelijk de moeite vindt vanwege opwinding daarover had je m.i. ook even naar die dames kunnen lopen en vragen om uitleg.

Is dat niet hopeloos? Of valt er iets te zeggen dat ze tot spontane zelfontwikkeling brengt?

• #10.260
Die van D66 zeggen namelijk dit:

Niet van de radar verdwijnen, dat betekent in de praktijk helemaal niets, alsof we al die mensen 24/7 kunnen monitoren.

Uitgerekend jij quote toch dikwijls ene Jason W.
Nou deel ik mijzelf niet in het kamp van mensen die het eens zijn met terughalen, ik weet er te weinig van. Volgens mij gaat het over kinnen berechten en tal van andere zaken. Hoe dat allemaal zit en wat de overwegingen zijn en waren heb ik echt geen idee van.

Terug
Naar boven