XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als addendum: ik denk niet dat een Europese burgeroorlog in de lijn der verwachting ligt. Maar een conflict en het uiteenvallen van de Unie zie ik zeker als een realistisch scenario. Ik zou er geen geld op durven inzetten dat de EU over 30 jaar nog bestaat.
Nee, want dankzij de EU leven wij al meer dan 75 jaar in vrede!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.302
Screenshot_20210606-211336_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211345_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211354_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211359_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211403_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211407_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211411_Maarten.jpgScreenshot_20210606-211415_Maarten.jpg

- Maarten

Denk je dan eerder aan een kleinere Unie, afscheiding van zuidelijke lidstaten bijvoorbeeld of complete chaos?

Ik denk dat een kleinere unie van bijv. Noord-west Europese staten wel/beter haalbaar zou zijn. Dus dan krijg je een soort Benelux+. Al denk ik ook dat dat voornamelijk economisch zal zijn. Want als de EU idd faalt, hebben landen wss niet direct zin hebben in nog zo'n experiment.

Goed interview idd. Ik herken er mijn vader in. Hij heeft altijd links gestemd, maar heeft sinds een paar jaar het idee dat links niet meer voor de blanke onder- of middenklasse opkomt. Het gaat er alleen nog maar over uitkeringstrekkers, immigranten en homo's. En de middenklasse mag het betalen. Zo ervaart hij dat althans.

Bondgenoot, ja.
Beschermer, nee.

Amerika beschermd zijn eigdn belangen. Daar is niks mis mee, maar ze zijn niet onze beschermer. In 2008 waren we de dupe van hun gestuntel.

• #10.312
Bondgenoot, ja.
Beschermer, nee.

Amerika beschermd zijn eigdn belangen. Daar is niks mis mee, maar ze zijn niet onze beschermer. In 2008 waren we de dupe van hun gestuntel.
De ambities op militair gebied van Nederland/ EU zijn zodanig dat het prettig is om Amerika als bondgenoot te hebben om ook onze veiligheid te waarborgen. Dat er verder van alles aan op te merken is eens ja :roflol:

De ambities op militair gebied van Nederland/ EU zijn zodanig dat het prettig is om Amerika als bondgenoot te hebben om ook onze veiligheid te waarborgen. Dat er verder van alles aan op te merken is eens ja :roflol:
Prettig totdat ze je in een oorlog met Rusland storten en wij de frontlinie vormen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zullen we daar dan gewoon de Polen voor gebruiken? :dunno:
Again?

EU-idee was Oekraïne, liep niet zo lekker af.

Polen en Baltische Staten betalen wel hun NAVO-contributie, skerre Ollanders rijden gratis mee.

Gelukkig heeft de KMar nu wel een genderadviseur, datdanweerwel.

Again?

EU-idee was Oekraïne, liep niet zo lekker af.

Polen en Baltische Staten betalen wel hun NAVO-contributie, skerre Ollanders rijden gratis mee.

Gelukkig heeft de KMar nu wel een genderadviseur, datdanweerwel.

Kijk daar draait het tenlotte allemaal om heden ten dage.

• #10.317
Prachtig land.

Terug
Naar boven