MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Heb al even niet zoveel poep gelezen. Waar we ook erg goed in zijn is generaliseren en alles over één kam scheren. Dat extreme gedachtegoed en haat zal niets beter maken, volgens mij hebben wij dat in de geschiedenis al vaker meegemaakt.

1623149674822.jpeg
Dit zijn algemeenheden die mi wel redelijk kloppen.

Overigens zie je dat ook binnen de groep autochtone Nederlanders dat er met name aan de onderkant flink doorgefokt wordt.

Voor meer vragen over demografie en de onbetaalbaarheid van kinderen in mn de middenklasse, zie ook Jan Latten.

Volgens mij daalt het gemiddeld aantal kinderen omgekeerd evenredig met de welvaart en zie je ook binnen allochtone groepen het aantal kinderen dalen, al ligt dat gemiddelde hoger dan de autochtone groep die niet eens in de buurt komt van vervanging.

Het zijn juist de religieuzen die met hun voeten in Nederland, maar met hoofd en hart in land van oorsprong (geen herkomst, hier geboren) blijven leven.

Het beleid van bv Turkije is erop gericht dit zo te houden. Er stroomt heel veel geld die kant op en die mensen laten zich heel makkelijk mobiliseren. Van de Turkse Nederlanders die stemmen stemt de overgrote meerderheid op Erdoğan, de buitenlandse stemmen maken nogal eens het verschil. Al lijkt er recent een kentering te hebben plaatsgevonden en is de AK-partij wat grote steden kwijtgeraakt.

Overigens zie je dat ook binnen de groep autochtone Nederlanders dat er met name aan de onderkant flink doorgefokt wordt.

Voor meer vragen over demografie en de onbetaalbaarheid van kinderen in mn de middenklasse, zie ook Jan Latten.
Dude, hoe bedoel je ze kloppen redelijk? kan je dit beargumenteren met statistieken.

Alleen wel een beetje slecht overgebracht. Haar eigen taalkunde is ook niet geweldig, ondanks haar boreale poging. Leese "Alleen onderontwikkelden en allochtonen planten zich voort" > Toekomst: domme mensen.

Genoeg domme etnische Nederlanders die in hetzelfde schuitje zitten. Of zijn we vergeten dat er zat tokkies bestaan?
Volgens mij daalt het gemiddeld aantal kinderen omgekeerd evenredig met de welvaart en zie je ook binnen allochtone groepen het aantal kinderen dalen, al ligt dat gemiddelde hoger dan de autochtone groep die niet eens in de buurt komt van vervanging.
Dit is eerder de realiteit. Maar het grappige is dat extreem-rechts-DBB al die kut buitenlanders liever zo min mogelijk geeft en speciale sloppenwijken ontwikkelt om ze in te laten rotten. Ironisch gezien krijg je dan juist het probleem wat ze niet willen hebben :D. Zie Afrika, de sloppencontinent van de wereld. En zie hoe dat beetje bij beetje samen met een toenemende welvaart verbetert her en der.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.369
Zo doorzichtig dit.

Sywert is de scapegoat zodat niemand het over de 5 miljard euro heeft die niet verantwoordbaar is door het ontbreken van bonnetjes.
Er is niet gezegd dat daarmee geld is verdwenen of spullen niet of minder zijn geleverd. Dat moet nog blijken en misschien is dat voor een deel niet meer te achterhalen. Dat zijn misschien bijkomende kosten tijdens een crisis waarbij acuut moet worden gehandeld. Kan van worden geleerd en dat zal in regelparadijs Nederland gedaan worden ook.
Er komt overigens een onderzoek waarbij ook gekeken gaat worden naar de handel en wandel van de overheid tijdens de mondkapjes deal.

onbetaalbaarheid van kinderen in mn de middenklasse
Dit is in China ook een probleem aan het worden, daar mogen mensen nu zelfs 3 kinderen nemen aangezien er een tekort begint te ontstaan, omdat de meesten maar 1 kind kunnen betalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.372
Dit is in China ook een probleem aan het worden, daar mogen mensen nu zelfs 3 kinderen nemen aangezien er een tekort begint te ontstaan, omdat de meesten maar 1 kind kunnen betalen.
En een vergrijzing die de welvaart weleens zou kunnen begrenzen. Mogelijk dat China mede daardoor niet eens echt kan profiteren van de rijkdom c.q. superstaat in wording.

Respectloos zijn tegen andere opvattingen is voor paupers. Ben toch blij dat ik een docent ben. Ondanks dat ik zelf niet gelovig ben, heb ik morgen een gastspreker uitgenodigd om het ontstaansgeschiedenis vanuit religieus perspectief uit te leggen. Mooi in contrast na mijn uitleg vanuit de wetenschap (biologie). Hopelijk zijn mijn leerlingen later was respectvoller tegen de medemens.

Respectloos zijn tegen andere opvattingen is voor paupers. Ben toch blij dat ik een docent ben. Ondanks dat ik zelf niet gelovig ben, heb ik morgen een gastspreker uitgenodigd om het ontstaansgeschiedenis vanuit religieus perspectief uit te leggen. Mooi in contrast na mijn uitleg vanuit de wetenschap (biologie). Hopelijk zijn mijn leerlingen later was respectvoller tegen de medemens.
Je aangevallen voelen om iets wat niet over jou gaat. :roflol:

Verder bedankt voor je mening en als beloning voor je moral high ground krijg je een lolly.

Alleen wel een beetje slecht overgebracht. Haar eigen taalkunde is ook niet geweldig, ondanks haar boreale poging. Leese "Alleen onderontwikkelden en allochtonen planten zich voort" > Toekomst: domme mensen.

Genoeg domme etnische Nederlanders die in hetzelfde schuitje zitten. Of zijn we vergeten dat er zat tokkies bestaan?
Volgens mij doelt ze met 'onderontwikkelden' dus op die tokkies. Die vlieger gaat alleen niet op, want intelligentie is niet erfelijk. Al blijkt wel dat je omgeving veel invloed heeft op hoe je die intelligentie ontwikkelt en benut.

Je aangevallen voelen om iets wat niet over jou gaat. :roflol:

Verder bedankt voor je mening en als beloning voor je moral high ground krijg je een lolly.
Dat jij nou niet slim genoeg bent om in te zien dat het wel invloed heeft op een ander en ook jezelf. We leven in een samenleving, je zult er toch mee moeten leven en een ander moeten accepteren. Doe je dat niet en ga je alles wat niet in jouw plaatje past haten, dan krijg je van die leuke groeperingen vol wraakzucht. Dus al dat haat van jou en elk ander, is olie wat op een open vlam gedumpt wordt.

Het bewijs ligt zo duidelijk voor je ogen, maar toch zien maar weinig mensen het. Kijk naar de scheiding tussen de republikeinen en democraten die in de laatste jaren in de VS is verergerd. Hoe verder we van elkaar af gaan staan, hoe groter het probleem wordt. Om dat in deze situatie te schetsen, ben jij een democraat. Jij haat republikeinen en zegt: "Republikeinen zijn paupers." Ik ben een democraat, maar ik zeg er toch wat van. Jij zegt vervolgens: "Je aangevallen voelen om iets wat niet over jou gaat. :roflol:" Maar ondertussen is er zoveel olie op het vuur gegooid, dat het compleet is gaan escaleren tussen de democraten en de republikeinen en het hele land in puin stort.

Volgens mij doelt ze met 'onderontwikkelden' dus op die tokkies. Die vlieger gaat alleen niet op, want intelligentie is niet erfelijk. Al blijkt wel dat je omgeving veel invloed heeft op hoe je die intelligentie ontwikkelt en benut.
Dat klopt. Maar in haar situatie noemt ze iedereen dus dom. Allochtonen hoeven voor zover ik weet niet dom te zijn.

jongens jongens jongens
rustig
we zijn het er toch allemaal mee eens dat iemand die een boek schrijft over haar jeugd niet met de dood bedreigd zou moeten worden

Terug
Naar boven