Je komt een beetje labiel over. Als het woordje 'pauper' dit soort emoties teweeg brengen bij je moet je, je misschien achter de oren krabben.Dat jij nou niet slim genoeg bent om in te zien dat het wel invloed heeft op een ander en ook jezelf. We leven in een samenleving, je zult er toch mee moeten leven en een ander moeten accepteren. Doe je dat niet en ga je alles wat niet in jouw plaatje past haten, dan krijg je van die leuke groeperingen vol wraakzucht. Dus al dat haat van jou en elk ander, is olie wat op een open vlam gedumpt wordt.
Het bewijs ligt zo duidelijk voor je ogen, maar toch zien maar weinig mensen het. Kijk naar de scheiding tussen de republikeinen en democraten die in de laatste jaren in de VS is verergerd. Hoe verder we van elkaar af gaan staan, hoe groter het probleem wordt. Om dat in deze situatie te schetsen, ben jij een democraat. Jij haat republikeinen en zegt: "Republikeinen zijn paupers." Ik ben een democraat, maar ik zeg er toch wat van. Jij zegt vervolgens: "Je aangevallen voelen om iets wat niet over jou gaat." Maar ondertussen is er zoveel olie op het vuur gegooid, dat het compleet is gaan escaleren tussen de democraten en de republikeinen en het hele land in puin stort.
Ik heb aan geen groep een hekel en ik zie mijzelf ook niet tot een groep behoren waar haat tegen andere de boventoon voert. Bedankt dat je dat alvast voor mij invult jij ruimdenkende leraar die is uitgenodigd als gastspreker.
Geloof is anno 2021 naar mijn inziens voor paupers ja. Net als dat dikke volgevreten mensen met een uitkering paupers zijn. Net als de directeuren van Booking.com. Net als Sywert en veel politici. Hebben die invloed op mijn leven? Nee. Nouja politici de afgelopen periode helaas wel. Voor de rest haal ik mijn schouders op en ga ik weer verder met mijn leven.
Maar goed. Ik zal wel niet slim genoeg zijn om dat geblaat van je te snappen.

" Maar ondertussen is er zoveel olie op het vuur gegooid, dat het compleet is gaan escaleren tussen de democraten en de republikeinen en het hele land in puin stort.
. Maar ja, met die extreme uitspraken hier tegenover buitenlanders/allochtonen en merendeels FvD, is het wel veilig om te zeggen dat er extreemrechtse DBBers zijn.
niet al te serieus nemen.