- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zit een groot deel van de prijsstijging inderdaad, het bestemmingsplan aanpassen van agrarische grond naar bouwgrond hoeft geen 400 euro per m2 te kosten.Qua nieuwbouw: prijs van grond speelt toch ook een rol? Als gemeenten grond hebben verkopen ze het liever aan projectontwikkelaars, omdat die de hoofdprijs betalen?
Want 5-10 euro per maand is teveel om een tandartsverzekering te nemen? Ik vind eigen risico een grotere zorg, heb zelf regelmatig zorg ontweken i.v.m. de destijds 365-375 euro kosten. Maar de tandarts zit er gewoon standaard bij.![]()
Geen geld voor de tandarts: 'Mondzorg moet terug in het basispakket'
De medische mensenrechtenorganisatie Dokters van de Wereld maakt zich grote zorgen over het aantal Nederlanders die minder naar de tandarts gaat, omdat ze niet zijn verzekerd. Daar moet verandering in komen, vinden zij. Een petitie om de mondzorg weer terug in het basispakket te krijgen, is...www.rtlnieuws.nl
Ik hoorde hier laatst wat boomers stamelen over dat mensen in de VS de tandarts niet kunnen betalen maar in NL alles zo goed geregeld is? Kan me echt verbazen wat een plaat mensen voor hun hoofd hebben.
Afhankelijk van je verzekering wordt niet alles vergoed of is er een maximum per jaar.Want 5-10 euro per maand is teveel om een tandartsverzekering te nemen? Ik vind eigen risico een grotere zorg, heb zelf regelmatig zorg ontweken i.v.m. de destijds 365-375 euro kosten. Maar de tandarts zit er gewoon standaard bij.
Tandarts aanvullend verzekeren is echt totaal niet gunstig, het is namelijk letterlijk elke euro premie die je extra betaalt, is een euro verzekerd.Want 5-10 euro per maand is teveel om een tandartsverzekering te nemen?
Ik heb zelf het idee dat het gros van de mensen die een wortelkanaalbehandeling van 400-500 nodig hebben, sowieso al niet naar de 2x jaarlijkse controles gaan. Een wortelkanaalbehandeling krijg je echt niet 1, 2, 3, behalve misschien na een klap op je kop. Maar dan kijk ik vooral naar mensen in mijn omgeving zoals ouders van bekenden en mijn eigen ouders. Die gaan gewoon uit laksheid en domheid niet naar de tandarts, met een klein percentage dat bang is voor de tandarts.Afhankelijk van je verzekering wordt niet alles vergoed of is er een maximum per jaar.
Bij groot onderhoud zouden tandartsen soms voorstellen dat over meerdere kalenderjaren uit te smeren.
Als je al veel zorgkosten hebt, bijvoorbeeld iets chronisch, dan komt het er allemaal nog een keer bovenop.
Zie ook het bericht dat pensioengerechtigden er nogmaals flink op achteruit zullen gaan.
Ik heb een minimaal pakket voor 2 controles, wat reinigen, foto's en max 75,- aan vullingen/kiezen trekken. De kosten voor de controles zijn idd net zo hoog als de kosten voor de premie, met als klein extra'tje dat ik een klein gaatje gratis kan laten vullen. In het begin flink werk gehad met wat slecht gevulde gaatjes die over gedaan moesten worden na een kut tandarts te hebben en lakse ouders, waardoor ik zelf ook een tijdje niet naar een tandarts ging ipv een nieuwe zoeken. 4 afspraken in één jaar later en ik zit nu 3 jaar zonder problemen en counting.Tandarts aanvullend verzekeren is echt totaal niet gunstig, het is namelijk letterlijk elke euro premie die je extra betaalt, is een euro verzekerd.
Max 500 euro tandartskosten volledig verzekeren kost 40,20 per maand extra, ofwel 482,40 per jaar. Mooie verzekering waar je eventueel een slordige 18 euro mee kan besparen of een veelvoud van dat bedrag kan verspillen door er wel voor te betalen maar niet te gebruiken. Kies je ervoor om 75% te laten vergoeden kom je iets goedkoper uit, maar je kan het echt beter zelf die premie jaarlijks apart zetten en sparen in plaats van hiervoor verzekeren.
Ik betaal €10 per maand voor €250 100% vergoed.Tandarts aanvullend verzekeren is echt totaal niet gunstig, het is namelijk letterlijk elke euro premie die je extra betaalt, is een euro verzekerd.
Max 500 euro tandartskosten volledig verzekeren kost 40,20 per maand extra, ofwel 482,40 per jaar. Mooie verzekering waar je eventueel een slordige 18 euro mee kan besparen of een veelvoud van dat bedrag kan verspillen door er wel voor te betalen maar niet te gebruiken. Kies je ervoor om 75% te laten vergoeden kom je iets goedkoper uit, maar je kan het echt beter zelf die premie jaarlijks apart zetten en sparen in plaats van hiervoor verzekeren.

Soms toch nog goed nieuws![]()
Plan PvdA-leden kan ’Kaag-coalitie’ dwarsbomen
De PvdA-ledenraad die zaterdag wordt gehouden kan wel eens van doorslaggevend belang worden voor de formatie. Ter tafel komt waarschijnlijk een voorstel van PvdA-leden om niet in een kabinet met de…www.telegraaf.nl

Heb je geluk gehad dan, bij mij hebben ze vijf keer een vulling opnieuw moeten zetten en nu proberen ze mij een wortelkanaalbehandeling aan te smeren, toen ik vroeg van kan het te maken hebben met die vulling 5 keer eruit en erin, nee hoor meneer.Ik ging altijd voor niks naar de tandarts, in 2 minuten weer buiten. Wat ik ook aan troep at nooit gaatjes gehad.
Sinds een tijd dat ik zelfs dat kleine beetje geld echt niet kon missen ook niet meer naar controles gegaan. Kan eigen risico ook niet missen eigenlijk. Nergens last van. Zal ik nu allemaal gaatjes hebben en plots al m'n tanden verliezen?![]()
Een foto kost jou geld, rekenen ze gewoon door. Zo'n foto is easy money.het maken van een foto kost ze geld zal daar wel aan liggen.
Inderdaad, dat is het eerste wat ie doet als ik op controle kom.Een foto kost jou geld, rekenen ze gewoon door. Zo'n foto is easy money.
Het was ook de week waarin de ministerraad instemde met het voorstel van demissionair minister Ollongren om Marcelis Boereboom aan te stellen als secretaris-generaal bij het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport.
goh wie had dat verwacht.Lilian Ploumen heeft een nieuwe look valt me vandaag (al/pas) op, dat is een signaal, maar waarvan?![]()
Plan PvdA-leden kan ’Kaag-coalitie’ dwarsbomen
De PvdA-ledenraad die zaterdag wordt gehouden kan wel eens van doorslaggevend belang worden voor de formatie. Ter tafel komt waarschijnlijk een voorstel van PvdA-leden om niet in een kabinet met de…www.telegraaf.nl