AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De geschiedenis herhaalt zich maar al te graag.

1630477874472.png

Niks mis mee, soms moet je iemand omkopen / beetje lobbyen om wat leuks te bereiken.

Laatst bewerkt:
Ahh dus de festivalbranche had ook wat Kamerleden moeten omkopen om festivals te mogen geven :lol:
Als de Gravinfluencer een festival had willen organiseren, dan waren festivals gewoon toegestaan.

Vergelijk de VS: bikerrally in Sturfis buiten is onverantwoord, verjaardag Obama is een sophisticated and vaccinated crowd.

Het lastige is wel dat wij van mensen die niet tot het Koninklijk Huis behoren verwachten dat ze zelf een centjes verdienen en als ze dat dan erg goed, min of meer binnen de regels, doen dan zeuren we ook weer.

Als de Gravinfluencer een festival had willen organiseren, dan waren festivals gewoon toegestaan.

Vergelijk de VS: bikerrally in Sturfis buiten is onverantwoord, verjaardag Obama is een sophisticated and vaccinated crowd.

Het lastige is wel dat wij van mensen die niet tot het Koninklijk Huis behoren verwachten dat ze zelf een centjes verdienen en als ze dat dan erg goed, min of meer binnen de regels, doen dan zeuren we ook weer.

Ja het is jammer dat hij niet van muziek houdt, maar van auto's ;)

Het zit hem denk ik vooral in het stukje min of meer, waarin een grijs gebied aan machtsmisbruik wordt tentoongesteld.

Ik moet de beste man in elk geval niet voor de auto krijgen, zou ik zomaar eens het gas voor de rem aan kunnen zien, of kramp in mijn been kunnen krijgen :haha:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Als niet-politicus kan je ook veel meer lobbygeld ontvangen. Beetje extra subsidie voor ... bedrijf er bij lobbyen en ineens heb je ergens een adviesfunctie van 100k per jaar er bij.

Heftig. En ze ziet af van haar wachtgeld?
Dat zal, als iemand weet wat ze gaat verdienen ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk!

Ergens snap ik het wel, totaal geen zicht op de duur van de demissionaire status.

Laten we haar bespaarde wachtgeld inzetten voor een hoger doel, vroegpensioen en volledig terugtrekken uit het openbare leven van Ingrid van Engelshoven, de minister van Euh zeggen en genderneutraal speelgoed.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Dat zal, als iemand weet wat ze gaat verdienen ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk!

Ergens snap ik het wel, totaal geen zicht op de duur van de demissionaire status.

Laten we haar bespaarde wachtgeld inzetten voor een hoger doel, vroegpensioen en volledig terugtrekken uit het openbare leven van Ingrid van Engelshoven, de minister van Euh zeggen en genderneutraal speelgoed.

Aye, ik stem voor. :D

Wanneer de overheid landeigenaren gaat onteigenen om aan stikstof doeleinden te voldoen.

Lekker hoor. De overheid begint een steeds groter lachertje te worden.

Moeten we straks zeker meelwormen eten.

We worden echt via alle hoeken in onze poepert genomen, hierboven zomaar iets dat me te binnen schiet.

De mensen die denken dat ' de overheid' het beste met je voor heeft.

stupid the incredibles GIF

Terug
Naar boven