- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.![]()
Deze cartoon verscheen afgelopen zaterdag, 9/11, in het NRC. Robert Oppenheimer, de creator, legt nu uit bij OP1.
Edit: zie nu dat ie al gepost is. Door veel mensen verkeerd geïnterpreteerd.
Seksisme is inderdaad één van de kritiekpunten. Daarnaast zou het smakeloos zijn om een vergelijking tussen een terroristische daad en de Haagse politiek te letten.Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.
Spotprenten moeten politiek correct zijn.
Vooral dit, iedereen maximaal in de ophef over Kaag als heks en seksisme, dan hoeven we het over andere betekenissen in ieder geval niet te hebben.Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.
Spotprenten moeten politiek correct zijn.
Smakeloosheid is meestal een ding bij spotprenten die humorlozen ervaren. Gewoon lekker geen aandacht aan geven.Seksisme is inderdaad één van de kritiekpunten. Daarnaast zou het smakeloos zijn om een vergelijking tussen een terroristische daad en de Haagse politiek te letten.
Wie?Kan intens genieten van dit soort spotprenten.
Irritante mens bij Op1 laat m nog geen zin uitspreken
geen idee hoe ze heet
Sylvana die niet kon lachen om het Facebook evenement 6 december Sylvana uitzwaaidag. "Is dit humor, zie je mij lachen?" Gelukkig gaat zij daar niet over.Smakeloosheid is meestal een ding bij spotprenten die humorlozen ervaren. Gewoon lekker geen aandacht aan geven.
Wie niet

De presentatrice of de dame met Splinter?geen idee hoe ze heet
moet natuurlijk allemaal weer snel want we hebben maar 12 minuten per onderwerp
Oftewel: mensen vinden het alleen oke als ze het met de boodschap eens zijn en het over de 'tegenstander' gaat. Ik vind dat mensen zich zo laten kennen wanneer ze geen zelfspot hebben en er niet tegen kunnen als het over hen gaat.Ik vond dat ie een heel goed punt maakte. Als het over charlie hebdo gaat, of over erdogan of wat dan ook dan wordt 'ie overal geprezen en gelauwerd, zelfs in de kamer uitgenodigd om erover te spreken et cetera. Als het dan over die politici zelf gaat dan staan ze op hun achterste poten. Je kunt het niet mooi vinden, je kunt het zelfs smakeloos vinden maar hou je hypocriete gezeur over seksisme enzo maar lekker voor je
Narcistische trekjes.Oftewel: mensen vinden het alleen oke als ze het met de boodschap eens zijn en het over de 'tegenstander' gaat. Ik vind dat mensen zich zo laten kennen wanneer ze geen zelfspot hebben en er niet tegen kunnen als het over hen gaat.