Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Maar goed dat ze die vent gewoon weer een nieuwe bestuursfunctie hebben gegeven

20210912_092040.jpg

20210912_092106.jpg

E-_qN0-WUAQypjX.jpg

Deze cartoon verscheen afgelopen zaterdag, 9/11, in het NRC. Robert Oppenheimer, de creator, legt nu uit bij OP1.

Edit: zie nu dat ie al gepost is. Door veel mensen verkeerd geïnterpreteerd.

E-_qN0-WUAQypjX.jpg

Deze cartoon verscheen afgelopen zaterdag, 9/11, in het NRC. Robert Oppenheimer, de creator, legt nu uit bij OP1.

Edit: zie nu dat ie al gepost is. Door veel mensen verkeerd geïnterpreteerd.
Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.

Spotprenten moeten politiek correct zijn.

Kan intens genieten van dit soort spotprenten.

Irritante mens bij Op1 laat m nog geen zin uitspreken

Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.

Seksisme is inderdaad één van de kritiekpunten. Daarnaast zou het smakeloos zijn om een vergelijking tussen een terroristische daad en de Haagse politiek te letten.

Heb net een docu over 9/11 zitten kijken met veel emoties , dus moest ook wel even schakelen. Ik vind m wel goed. Die over Erdogan ook.

Vooral dit, iedereen maximaal in de ophef over Kaag als heks en seksisme, dan hoeven we het over andere betekenissen in ieder geval niet te hebben.

Han ten Broeke zei het vanmorgen wel mooi bij WNL.

Ik hoop dat Oppenheimer hier maximaal van profiteert, stond vandaag ook in de rechtbank voor een of ander.

Seksisme is inderdaad één van de kritiekpunten. Daarnaast zou het smakeloos zijn om een vergelijking tussen een terroristische daad en de Haagse politiek te letten.
Smakeloosheid is meestal een ding bij spotprenten die humorlozen ervaren. Gewoon lekker geen aandacht aan geven.

Ik vond dat ie een heel goed punt maakte. Als het over charlie hebdo gaat, of over erdogan of wat dan ook dan wordt 'ie overal geprezen en gelauwerd, zelfs in de kamer uitgenodigd om erover te spreken et cetera. Als het dan over die politici zelf gaat dan staan ze op hun achterste poten. Je kunt het niet mooi vinden, je kunt het zelfs smakeloos vinden maar hou je hypocriete gezeur over seksisme enzo maar lekker voor je

G Nekschot had altijd controversiele spotprents, totdat justitie hem opofferde door hem te doxxen terwijl ze wisten dat hij op een dodenlijst stond.

Smakeloosheid is meestal een ding bij spotprenten die humorlozen ervaren. Gewoon lekker geen aandacht aan geven.
Sylvana die niet kon lachen om het Facebook evenement 6 december Sylvana uitzwaaidag. "Is dit humor, zie je mij lachen?" Gelukkig gaat zij daar niet over.

Ze was vorige week ook wat gepikeerd dat ze van Eppinge van JA21 geen ja/nee antwoord kreeg, ze stelde immers een gesloten vraag. Dacht ze nou echt dat hij dat niet begreep of verplicht was haar spel mee te spelen?

Gisteren was er ook een rechtszaak. 4 maanden cel voor de vrouw die Oppenheimer met de dood heeft bedreigd. Dat vind ik dan wel zorgwekkend. Dat je je leven niet meer zeker bent wanneer je een spotprent plaatst.

Ik vond dat ie een heel goed punt maakte. Als het over charlie hebdo gaat, of over erdogan of wat dan ook dan wordt 'ie overal geprezen en gelauwerd, zelfs in de kamer uitgenodigd om erover te spreken et cetera. Als het dan over die politici zelf gaat dan staan ze op hun achterste poten. Je kunt het niet mooi vinden, je kunt het zelfs smakeloos vinden maar hou je hypocriete gezeur over seksisme enzo maar lekker voor je
Oftewel: mensen vinden het alleen oke als ze het met de boodschap eens zijn en het over de 'tegenstander' gaat. Ik vind dat mensen zich zo laten kennen wanneer ze geen zelfspot hebben en er niet tegen kunnen als het over hen gaat.

Terug
Naar boven