- Waardering
- 15.487
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
presentatrice
een dame met een splinter heeft een pincet nodig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
presentatrice
Dat is het probleem. Gebrek aan zelfspot, incasseringsvermogen en veel te hoge eigendunk. Mijn oma waarschuwde me er voor: de humor is als eerste weg bij extremisten. Hebben we nogal veel van laatste tijd.Oftewel: mensen vinden het alleen oke als ze het met de boodschap eens zijn en het over de 'tegenstander' gaat. Ik vind dat mensen zich zo laten kennen wanneer ze geen zelfspot hebben en er niet tegen kunnen als het over hen gaat.
Hitler had best humor. Misschien kwam het door al dat lachgas.Dat is het probleem. Gebrek aan zelfspot, incasseringsvermogen en veel te hoge eigendunk. Mijn oma waarschuwde me er voor: de humor is als eerste weg bij extremisten. Hebben we nogal veel van laatste tijd.
Drugs maakt ieder een beter mens.Hitler had best humor. Misschien kwam het door al dat lachgas.
Als hij zou zeggen 'Nee', dan krijgt hij om z'n oren dat hij dus ook vindt dat de politie een organisatie is die racistisch te werk gaat.Het antwoord is ja, dat weten we allemaal. Maar als je dat zegt, zijn de rapen gaar. De spreekwoordelijke rapen dan hè.
Als uit onderzoek is gebleken dat een Marrokaan van 20 in een Audi A6 vaker bij criminaliteit is betrokken dan een bejaarde in een Fiat Panda vind ik het een logische conclusie om je te focussen op de doelgroep die vaker betrokken is bij crimineel gedrag, dus de jonge Marokkaan in een dikke auto.Als hij zou zeggen 'Nee', dan krijgt hij om z'n oren dat hij dus ook vindt dat de politie een organisatie is die racistisch te werk gaat.
Dan zijn de poppen aan het dansen. De spreekwoordelijke poppen. @hansteeuwenHet antwoord is ja, dat weten we allemaal. Maar als je dat zegt, zijn de rapen gaar. De spreekwoordelijke rapen dan hè.
Dat is van hetzelfde laken een pak. Figuurlijk dan. Weet je wie er van lakens een pak maken? De Ku Klux Klan.Dan zijn de poppen aan het dansen. De spreekwoordelijke poppen. @hansteeuwen
Ik -als vrouw-vind dat gejank over seksisme eerder beledigend dan het seksisme an sich. Daar zie ik wel de humor van in. Serieus vergeleken worden met zo'n halve terrorist als haar, niet.Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.
Spotprenten moeten politiek correct zijn.

Rare lui, die mensen met een NOS = fake news spandoek.
Kijk dit
Dan dit
”Ze had nog kunnen leven” beweert huisarts bij Nieuwsuur over…
Op 1 september jl. zond Nieuwsuur een reportage uit over de arbeiderswijk Heilust in Kerkrade waar de vaccinatiegraad zorgelijk laag zou zijn. Zo laag dat een 39 jarige ongevaccineerde patiënt aan corona zou zijn overleden.www.blckbx.tv
Rare lui, die mensen met een NOS = fake news spandoek.
Kijk dit
Dan dit
”Ze had nog kunnen leven” beweert huisarts bij Nieuwsuur over…
Op 1 september jl. zond Nieuwsuur een reportage uit over de arbeiderswijk Heilust in Kerkrade waar de vaccinatiegraad zorgelijk laag zou zijn. Zo laag dat een 39 jarige ongevaccineerde patiënt aan corona zou zijn overleden.www.blckbx.tv
Die Gideon is echt top. Niet dat achterbakse slappe PC gelul maar recht voor zijn raap. Noemt het beestje bij de naam, trapt tegen heilige huisjes en heeft gewoon vaak gelijk.
Niks verandert, zo gaat het al jaren. Best triest.Ik volg die debatten eigenlijk nooit, maar het lijkt gvd wel een kleuterklasje, ja maar hij begon, nee jij zei, nee jij, nee jij .... echt niet normaal dit.