Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

1631567839698.jpg

'Een zwart persoon is vaak lui'

Oftewel: mensen vinden het alleen oke als ze het met de boodschap eens zijn en het over de 'tegenstander' gaat. Ik vind dat mensen zich zo laten kennen wanneer ze geen zelfspot hebben en er niet tegen kunnen als het over hen gaat.
Dat is het probleem. Gebrek aan zelfspot, incasseringsvermogen en veel te hoge eigendunk. Mijn oma waarschuwde me er voor: de humor is als eerste weg bij extremisten. Hebben we nogal veel van laatste tijd.

Het antwoord is ja, dat weten we allemaal. Maar als je dat zegt, zijn de rapen gaar. De spreekwoordelijke rapen dan hè.
Als hij zou zeggen 'Nee', dan krijgt hij om z'n oren dat hij dus ook vindt dat de politie een organisatie is die racistisch te werk gaat.

Als hij zou zeggen 'Nee', dan krijgt hij om z'n oren dat hij dus ook vindt dat de politie een organisatie is die racistisch te werk gaat.
Als uit onderzoek is gebleken dat een Marrokaan van 20 in een Audi A6 vaker bij criminaliteit is betrokken dan een bejaarde in een Fiat Panda vind ik het een logische conclusie om je te focussen op de doelgroep die vaker betrokken is bij crimineel gedrag, dus de jonge Marokkaan in een dikke auto.

Ik las vooral veel verontwaardiging over dat deze sterke powervrouw is afgebeeld als heks en dat dat seksisme is.

Spotprenten moeten politiek correct zijn.
Ik -als vrouw-vind dat gejank over seksisme eerder beledigend dan het seksisme an sich. Daar zie ik wel de humor van in. Serieus vergeleken worden met zo'n halve terrorist als haar, niet.

Maargoed, volgens Kaag is er een plekje in hel voor vrouwen zoals mij :o

Was te verwachten. De cijfers mogen toch niet meer worden bijgehouden omdat het te kwetsend is ofzo?

56C4F748-2406-45B9-9AA1-62EE0809B659.jpeg

Rare lui, die mensen met een NOS = fake news spandoek.

Kijk dit

Dan dit

Kijk dit

Dan dit

Die Gideon is echt top. Niet dat achterbakse slappe PC gelul maar recht voor zijn raap. Noemt het beestje bij de naam, trapt tegen heilige huisjes en heeft gewoon vaak gelijk.

Kijk dit

Dan dit

Masterclass trollen, hij krijgt ze wel makkelijk op de kast. Ergens heeft hij dezelfde stijl als Kaag, rustig en zakelijk blijven.

Ellemeet van GL is hypocriet met hoofdletters De woorden van Rosemuller hebben ook wel bijgedragen aan de moord op Fortuyn door de terroristische tak van GL.

Vergelijkingen met WO2 zijn wel jammer.

Inhoudelijk komt hij hier totaal niet verder mee, filmpje voor eigen publiek. Anderzijds maakt het ook niet uit wat hij zegt: het is niet goed of het deugd niet.

Die Gideon is echt top. Niet dat achterbakse slappe PC gelul maar recht voor zijn raap. Noemt het beestje bij de naam, trapt tegen heilige huisjes en heeft gewoon vaak gelijk.

Ik volg die debatten eigenlijk nooit, maar het lijkt gvd wel een kleuterklasje, ja maar hij begon, nee jij zei, nee jij, nee jij .... echt niet normaal dit.

Best betaalde poppenkast spelers sinds Jan Klaassen en Katrijn ;)

Terug
Naar boven