- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Livestream: Plenaire zaal | Tweede Kamer der Staten-Generaal
Best grappig debat nu, allemaal even hun verhaaltje voorlezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha, die gaat echt niet weg, voortschrijdend inzicht.![]()
Maar je moet eerst zeker weten dat het echt een heks is toch, dus pleuren we haar met een molensteen om dr nek in een diepe gracht kijken of ze blijft drijven. Als ze blijft drijven is ze een heks.Heksen kun je alleen laten branden op de brandstapel. Die pakt sowieso haar bezem niet.
Strak plan, start jij de petitie?Maar je moet eerst zeker weten dat het echt een heks is toch, dus pleuren we haar met een molensteen om dr nek in een diepe gracht kijken of ze blijft drijven. Als ze blijft drijven is ze een heks.
![]()
Is ze toch nog afgetreden, dat had ik nou niet verwacht.

Ze vertrekt sneller dan laatst in Afghanistan.Is ze toch nog afgetreden, dat had ik nou niet verwacht.
Ik wel. Na de motie van afkeuring tegen Rutte zei ze immers dat ze in zijn geval zou zijn opgestapt. Ze is dus in ieder geval consequent.Is ze toch nog afgetreden, dat had ik nou niet verwacht.
Daarom had ik juist verwacht dat ze zou blijven. Vaak doen ze namelijk iets anders dan ze zeggen.Ik wel. Na de motie van afkeuring tegen Rutte zei ze immers dat ze in zijn geval zou zijn opgestapt. Ze is dus in ieder geval consequent.
https://www.telegraaf.nl/video/474856670/dit-zei-kaag-eerder-over-motie-van-afkeuring-tegen-rutte
Meestal hebben ze geen actieve herinnering meer aan wat ze eerder hebben gezegd.Daarom had ik juist verwacht dat ze zou blijven. Vaak doen ze namelijk iets anders dan ze zeggen.
Tijdje terug was nog het hele kabinet afgetreden en wie zitten er weer/nog steeds?![]()