XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Heksen kun je alleen laten branden op de brandstapel. Die pakt sowieso haar bezem niet.
Maar je moet eerst zeker weten dat het echt een heks is toch, dus pleuren we haar met een molensteen om dr nek in een diepe gracht kijken of ze blijft drijven. Als ze blijft drijven is ze een heks.

steve o jackass GIF

Is ze toch nog afgetreden, dat had ik nou niet verwacht.

Komt dalijk gewoon terug als Minister-president. Dat is immers vaak wat dit soort virussen doen, gemuteerd en hardnekkig terugkomen.

Flying Witch Halloween GIF

Tijdje terug was nog het hele kabinet afgetreden en wie zitten er weer/nog steeds? :o

Daarom had ik juist verwacht dat ze zou blijven. Vaak doen ze namelijk iets anders dan ze zeggen.
Meestal hebben ze geen actieve herinnering meer aan wat ze eerder hebben gezegd.

Tenzij het over TB gaat. Die heeft het gewoon nooit gezegd, het zijn leugens en fake news of framing.

Tijdje terug was nog het hele kabinet afgetreden en wie zitten er weer/nog steeds? :o

Aftreden betekent natuurlijk helemaal niets als je vervolgens wel verder gaat met de onderhandelingen voor een Rutte 4 waarbij je Vice Premier zult worden. Ik dacht dat we inmiddels alle bananen wel uit de republiek hadden geïmporteerd, maar kennelijk zijn er altijd nog nieuwe trossen te vinden.

Ik moet zeggen dat ik gisteren wel even heb genoten. Kaag heeft op alle mogelijke manieren de formatie gedwarsboomd door de ChristenUnie bij voorbaat al uit te sluiten (herhaardelijk en niet heel subtiel). En dan was gisteren de payback van de ChristenUnie. Karma!

Een mooie en trieste dag tegelijk.

Ministers zijn ontdaan.
Het kabinet is al 9 maanden demissionair, ze zijn allemaal allang ontslagen en Kaag is nu geloof ik het twaalfde (?) kabinetslid van Rutte-III dat aftreedt.
De formatie duurt al meer dan een half jaar en er zit nog totaal geen schot in, er is van alles te doen over de corona-aanpak.
Maar de D66-ministers zijn hierover pas echt ontdaan

Terug
Naar boven