- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad echt geen gezicht. Sowieso volwassen mannen met enorme lappen tekst en nietszeggende getallen op hun polo’s. Het ergste zijn Max Verstappen polo’s , maar dit is een goede tweede.![]()
Papa Mark, mama Siegrid en zoon Wopke zijn een gezellig weekendje weg op Center Parcs.
Dat shirt past echt goed bij Wopke. Vat zijn speeches ook goed samen.![]()
Papa Mark, mama Siegrid en zoon Wopke zijn een gezellig weekendje weg op Center Parcs.
Goed punt. En Marc heeft een triceps!Dat shirt past echt goed bij Wopke. Vat zijn speeches ook goed samen.
Ja, ik rijd geen paard, ik draag paard.
Groot gelijk dat ze daar blijven wonen. Fijn dat dat kan met hun pensioen!Mijn ouders huren al 35 jaar hetzelfde huis, een groot herenhuis middenin het centrum van Middelburg. Ze betalen nog geen 500 euro per maand, hebben beiden een prima pensioen, houden een pak geld over om leuke dingen van te kunnen doen. Als ze eruit zouden gaan zouden ze voor een seniorenflat meer betalen dan ze nu doen voor een huis met vier slaapkamers, grote zolder, tuin, alles er op en er aan. Zolang ze de trap op kunnen zullen ze daar blijven wonen en ik geef ze geen ongelijk.
Was vast een heftig nachtje.... Wobke is nog wazig, zie ik![]()

De focus ligt ook niet op hem.Was vast een heftig nachtje.... Wobke is nog wazig, zie ik![]()

Scherp!
Vermijd iig alles dat allerlei teksten en cijfers bevat. Dus ook die lelietje dingen die heel groot ‘polo sports’ zeggen moeten ze in de fik steken.
Bij mij in de straat is er recent een leuk herenhuis verkocht, 950k. Naast het centrum in Arnhem.Groot gelijk dat ze daar blijven wonen. Fijn dat dat kan met hun pensioen!
Voor een herenhuis met tuin ben je nu minimaal zo'n 5 ton kwijt. Misschien een keer 3,5 in het Groningse aardbevingsgebied. Dat staat in geen verhouding met €500 huur, en dat is nu net onderdeel van het probleem.
De markt is voor investeerders
Maar goed dat zij al een week eerder geen 1.5m afstand meer hoeven te houden.![]()
Dat is nog van de wildwaterbaan. En nu op naar de bowlingbaan.Was vast een heftig nachtje.... Wobke is nog wazig, zie ik![]()
Valt me ook op dat tegenwoordig veel jongeren bij de NASA werken en space-oriented zijn, om nog maar niet te spreken over under armour. Ach ja, beter in ieder geval dan die PSG-trainingspakken met sokken en slippers eronder in de gym, + heuptasje.Vermijd iig alles dat allerlei teksten en cijfers bevat. Dus ook die lelietje dingen die heel groot ‘polo sports’ zeggen moeten ze in de fik steken.
Ik heb trouwens vroeger wel eens paard gereden. Best leuk. En lastig. Viel me wel op dat de meeste jongens wel wat ‘apart’ waren 😝
Die heeft ‘ie ook wel nodig om Nederland nog verder de ellende in te duwen
Krijg je hè met al die raketgeleerden die we importeren.Valt me ook op dat tegenwoordig veel jongeren bij de NASA werken en space-oriented zijn, om nog maar niet te spreken over under armour. Ach ja, beter in ieder geval dan die PSG-trainingspakken met sokken en slippers eronder in de gym, + heuptasje.
Ja, dat zal!Bij mij in de straat is er recent een leuk herenhuis verkocht, 950k. Naast het centrum in Arnhem.
Hier in Be gaat het ook hard, sinds de aankoop van ons huis is de geschatte waarde met 100.000e gestegen. Klinkt goed maar de realiteit is dat als we het verkopen, we nog steeds genaaid zijn omdat overal anders de prijzen ook gestegen zijn.Ja, dat zal!
Provincie Zeeland, alleen herenhuis, tuin en beschikbaar aangevinkt.
![]()