XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Volgt iemand iets van #hetverhaalvanLisa?
Wat een bizarre beerput is dat, ik hoop toch dat dat niet is zoals het lijkt. Ongelooflijk

Vanavond bij Jinek: Pieter Omtzigt!

Eindelijk een mogelijk antwoord op de vraag waarom Omtzigt dan toch zo vaak wel met het CDA meestemmen: het verschil tussen een kip en varkens. Wat hij zelf ook al zei, een manier om iets te bereiken.

Ontwikkelingswerker Tom de Veer over echte oplossingen voor de asielcrisis en hoe eigenlijk links en rechts dat niet willen (focus op wat ze niet willen iov wel kunnen krijgen), met uitzondering mogelijk van JA21.

Wat willen die (land)verraders bij JA21 wel?

Zich met een open mind verdiepen in een oplossing, zouden meer mensen moeten doen.
Het is natuurlijk veel makkelijker om elk restje empathie kwijt te schreeuwen bij zulk volk. Dan boeit het ook niet als ze allemaal sterven, of misschien in concentratiekampen terecht komen ofzo. Maar een idee'tje.

Het is natuurlijk veel makkelijker om elk restje empathie kwijt te schreeuwen bij zulk volk. Dan boeit het ook niet als ze allemaal sterven, of misschien in concentratiekampen terecht komen ofzo. Maar een idee'tje.
Wat een goed woord voor door het Westen betaalde opvang in de regio waarbij ook de lokale bevolking ondersteund wordt en zodat je niet alleen de mensen die wel een mensensmokkelaar kunnen betalen hier helpt met alle gevolgen van dien.

Toch heb ik het idee, dat ik dat woord eerder gezien heb, was het niet van origine een Engelse uitvinding in Afrika?

Terug
Naar boven