Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Laatst bewerkt:
Voortschrijdend inzicht, een kip willen zijn ipv een varken, zou ik dan zeggen.
beterleven_3sterren_188x97.jpg

soms, heel soms kan ik even genieten van die soap.

Die Sylvana :roflol: Dat misplaatste verbolgen gedrag. Ik kan er echt amper nog naar kijken, dat geldt overigens voor 95% van de huichelaars daar.
Zegt wat ze denkt haar achterban wil horen. Haar achterban en zijzelf weten mogelijk niet eens wat het woord ' context' inhoud.

Zich met een open mind verdiepen in een oplossing, zouden meer mensen moeten doen.
Ja ik was er benieuwd naar maar vind een uur lang zo'n verwarde oude man aanhoren niet te doen dus ik dacht ik vraag het.

Als het om opvang in de regio gaat is dat niet zo baanbrekend en enkel bij JA21 te vinden? Vanwaar het idee dat rechts dat niet zou willen? Dacht dat die alles prima vinden zolang ze maar niet hier komen, en je met reële oplossingen die rechts niet wilde dus iets suggereerde waarbij ze alsnog hier kwamen.

Ben je niet in de war met Volt?
Die van JA21 hebben toch het hart van ons Tjer gebroken. :treuren:

Heel veel slimme mensen zijn een beetje' roar'

Weet je hem nog?

einstein GIF
Maar niet alle rare mensen zijn slim.

Enige intelligentie zal Baudet wel hebben, maar in heb toch het idee dat ie behoorlijk hard van de wagen gevallen is. Of zoals Wim Kieft zou zeggen, wel heel erg in zichzelf is gaan geloven.

Het is geen Pim, zal ik maar zeggen.

Voor uw eerst volgende rustige momentje voor uwzelf met een speciaalbier, goede koffie oid erbij, de Bosmaestro:

En een interruptie bij een Demagoog66 krijgt u erbij cadeau:

Ik ben dus echt benieuwd naar het mechanisme hierachter. Wordt onze overheid door bepaalde veiligheids diensten (CIA,NSA of...) onder druk gezet hiermee door te gaan. Vind het echt een bizarre tijd om dit allemaal te zien gebeuren.
Agenda 2030 was het toch.

Onee dat is een complot theorie. Er zit vast een hele logische beredenering achter deze influx van kansarme shitholiërs.

Onee dat is een complot theorie. Er zit vast een hele logische beredenering achter deze influx van kansarme shitholiërs.

Enorme schaarste creëren behoort inderdaad tot die agenda, net als het omvolken en geld waardeloos maken. Ik snap ook wel dat veel mensen het niet in kunnen zien, het zijn heel veel kleine puzzelstukjes, die op zichzelf staand geen enkel beeld schetsen.

Ja tuurlijk ook die agenda, maar hebben deze mensen dan geen enkel moreel kompas? Om dit een land/bevolking aan te doen moet er een dwingend karakter achter zitten. Persoonlijk kan ik mij niet voorstellen dat mensen zo zijn/dit kunnen doen.

Terug
Naar boven