- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Voortschrijdend inzicht, een kip willen zijn ipv een varken, zou ik dan zeggen.
(Referentie naar dat TPO stuk dat ik eerder postte)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke empathie?Het is natuurlijk veel makkelijker om elk restje empathie kwijt te schreeuwen bij zulk volk. Dan boeit het ook niet als ze allemaal sterven, of misschien in concentratiekampen terecht komen ofzo. Maar een idee'tje.
Dat misplaatste verbolgen gedrag. Ik kan er echt amper nog naar kijken, dat geldt overigens voor 95% van de huichelaars daar.Zegt wat ze denkt haar achterban wil horen. Haar achterban en zijzelf weten mogelijk niet eens wat het woord ' context' inhoud.Die SylvanaDat misplaatste verbolgen gedrag. Ik kan er echt amper nog naar kijken, dat geldt overigens voor 95% van de huichelaars daar.
Ja ik was er benieuwd naar maar vind een uur lang zo'n verwarde oude man aanhoren niet te doen dus ik dacht ik vraag het.Zich met een open mind verdiepen in een oplossing, zouden meer mensen moeten doen.
Die van JA21 hebben toch het hart van ons Tjer gebroken.

Verstandige keuze toch

Heel veel slimme mensen zijn een beetje' roar'Verstandige keuze toch
![]()
![]()
Ik vind Baudet serieus maar een rare
Maar niet alle rare mensen zijn slim.Heel veel slimme mensen zijn een beetje' roar'
Weet je hem nog?
![]()
Voor uw eerst volgende rustige momentje voor uwzelf met een speciaalbier, goede koffie oid erbij, de Bosmaestro:
En een interruptie bij een Demagoog66 krijgt u erbij cadeau:
Agenda 2030 was het toch.Ik ben dus echt benieuwd naar het mechanisme hierachter. Wordt onze overheid door bepaalde veiligheids diensten (CIA,NSA of...) onder druk gezet hiermee door te gaan. Vind het echt een bizarre tijd om dit allemaal te zien gebeuren.
Agenda 2030 was het toch.
Onee dat is een complot theorie. Er zit vast een hele logische beredenering achter deze influx van kansarme shitholiërs.
Ja tuurlijk ook die agenda, maar hebben deze mensen dan geen enkel moreel kompas? Om dit een land/bevolking aan te doen moet er een dwingend karakter achter zitten. Persoonlijk kan ik mij niet voorstellen dat mensen zo zijn/dit kunnen doen.Agenda 2030 was het toch.
Onee dat is een complot theorie. Er zit vast een hele logische beredenering achter deze influx van kansarme shitholiërs.
Retorische vraag?Ja tuurlijk ook die agenda, maar hebben deze mensen dan geen enkel moreel kompas?