Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Klopt, en een QR op werk ook nog niet. Maar ze spelen met de gedachte van het Duitse 2G model, daarbij zou de optie om te testen verdwijnen.
Ik reageerde op de tweet die jij postte, waar een QR code gelijk wordt gesteld aan een motie om vaccineren te verplichten en dat is natuurlijk niet helemaal correct.

Dat zou zomaar kunnen inderdaad, maar dat maakt die tweet niet minder fout natuurlijk. Die tweet is gewoon te vroeg gepost als we echt gaan verplichten.

Moet je kijken wat flapdrol Omtzigt stemt.

Ik zou daar eerst wel zijn verhaal over willen horen:
1. Hij vindt dat er teveel moties worden ingediend in Nederland;
2. Als het gaat om b.v. gevaccineerden vs ongevaccineerden op de IC is hij bv tegen het bekendmaken van de aantallen per ziekenhuis omdat die aantallen zo klein zijn dat je daarmee al snel de privacy schendt;
3. Dit soort absolute uitspraken zijn nogal ongenuanceerd en absoluut, dit kan nog steeds betekenen dat hij er niet voor is of dat hij daar in bepaalde situaties onder bepaalde voorwaarden een kleine mogelijkheid wil open houden;
4. Ik zou Kuzu ook niet vertrouwen.

Ik zou daar eerst wel zijn verhaal over willen horen:
1. Hij vindt dat er teveel moties worden ingediend in Nederland;
2. Als het gaat om b.v. gevaccineerden vs ongevaccineerden op de IC is hij bv tegen het bekendmaken van de aantallen per ziekenhuis omdat die aantallen zo klein zijn dat je daarmee al snel de privacy schendt;
3. Dit soort absolute uitspraken zijn nogal ongenuanceerd en absoluut, dit kan nog steeds betekenen dat hij er niet voor is of dat hij daar in bepaalde situaties onder bepaalde voorwaarden een kleine mogelijkheid wil open houden;
4. Ik zou Kuzu ook niet vertrouwen.

4. Helemaal mee eens, professor engnek.

Maar het is natuurlijk wel bijzonder kenmerkend dat juist de cijfers die er het meest toe doen (en die landen wereldwijd zonder moeite wél openbaar maken), dat onze Hugo deze nou net niet wil verstrekken. Ouwe pinokkio. Als hij van hout was, (zo las ik ergens) dan zouden we de rest van de eeuw genoeg hout hebben voor onze biomassacentrales.

Met nog een lockdown op komst toch wel aan het overwegen om het op te pakken, de Duitse confederatie en Pruisen heb ik teveel links laten liggen

65382D61-BF3B-4479-9D06-E4B62B05A415.gif

• Like
Waarderingen: Vonk
4. Helemaal mee eens, professor engnek.

Maar het is natuurlijk wel bijzonder kenmerkend dat juist de cijfers die er het meest toe doen (en die landen wereldwijd zonder moeite wél openbaar maken), dat onze Hugo deze nou net niet wil verstrekken. Ouwe pinokkio. Als hij van hout was, (zo las ik ergens) dan zouden we de rest van de eeuw genoeg hout hebben voor onze biomassacentrales.
Let op: dit van Omtzigt ging specifiek over de cijfers per ziekenhuis, niet de totale cijfers gevaccineerd en ongevaccineerd in ziekenhuis of op ic. Met 3 mensen op een IC en dan 100% gevaccineerd weet je medische dingen over mensen.

GDPR is in het Nederlands bekend(er) als AVG, maar is hetzelfde en geldt in de hele EU.

Let op: dit van Omtzigt ging specifiek over de cijfers per ziekenhuis, niet de totale cijfers gevaccineerd en ongevaccineerd in ziekenhuis of op ic. Met 3 mensen op een IC en dan 100% gevaccineerd weet je medische dingen over mensen.

GDPR is in het Nederlands bekend(er) als AVG, maar is hetzelfde en geldt in de hele EU.

Hoe kun je die dan identificeren?
Daar heb ik jaren geleden al iets overgelezen of gehoord. Als jouw telefoon meerdere dagen ongeroerd in dat ziekenhuis is, dan is het vrijwel zeker dat jij op de IC ligt.

Laatst bewerkt:

De motie was toch van Van Houwelingen e.a. en Omtzigt stemde tegen?

FDMtg89XoAA4KC_?format=jpg&name=large.jpg

Ik zie niet in wat er mis is met de cijfers uitgesplitst per ziekenhuis, nu weet je ook dingen over mensen, alleen niet welk ziekenhuis. Het aanleveren van cijfers zegt toch 0,0 over de mensen die er liggen? Of denk ik weer te simpel?

Kort weergegeven wat hij erover zei, niet perse een stelling die je zelf maakte o.b.v. wat je over die gegevens weet? Hoe kan ik iets opzoeken waarvan ik denk dat het onmogelijk is?

https://www.google.com/search?q=hoe...rsoonlijke+identificeerbare+gegevens+afleiden lukt niet :(
Ik heb het artikel niet gelezen, maar ik denk dat hier wel iets staat wag je kan helpen.

Terug
Naar boven