apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze lullen daar allemaal maar een beetje de ruimte in, alleen Floor zegt zinnige dingen.Als ik die Marc-Marie hoor praten voelt het alsof iemand mijn trommelvlies verkracht.
Ik had het niet eens over de inhoud maar over zijn ontzettende schrale stem.Ze lullen daar allemaal maar een beetje de ruimte in, alleen Floor zegt zinnige dingen.
Ik kan me voorstellen dat dat enorm afleid, maar maak je geen zorgen, aan inhoud mis je óók helemaal nietsIk had het niet eens over de inhoud maar over zijn ontzettende schrale stem.
I know, daarom kijk ik ook nooit naar Engnek. Circle jerk van linkse deugers waar af en toe een redelijk iemand wordt uitgenodigd die dan emotioneel gestenigd wordt. Je leven moet wel echt ontzettend kut zijn als je hier graag naar kijkt.Ik kan me voorstellen dat dat enorm afleid, maar maak je geen zorgen, aan inhoud mis je óók helemaal niets
Het gedoogbeleid zorgt voor dit soort achterlijke ideeën, maak het volledig legaal, of verbiedt het gewoon.![]()
Het CDA wil gebruikers xtc direct beboeten (en daarna een taakstraf geven)
Als het aan het CDA ligt worden gebruikers van harddrugs zoals xtc straks veel harder aangepakt. Nu wordt één pilletje gedoogd, maar de partij wil dat gebruikers van bijvoorbeeld xtc direct beboet worden. Als ze daarna nog eens gepakt worden met pilletjes moeten ze van het CDA een taakstraf krijgen.www.rtlnieuws.nl
Wat een verschrikkelijk achterlijke partij is dat CDA. Tyf eens een eind op en laat
mensen lekker zelf bepalen wat ze tot zich nemen. Wij gaan toch ook niet klagen dat jullie je kinderen verzieken met waanideeën.
Ik word zo moe van die gristelijke bemoeizucht.
Pak gewoon de fabrikant en de georganiseerde misdaad maar laat de gebruiker lekker met rust. Anders krijgen we straks Amerikaanse taferelen waar men celstraffen krijgt voor drugsgebruik.Het gedoogbeleid zorgt voor dit soort achterlijke ideeën, maak het volledig legaal, of verbiedt het gewoon.

Misschien dat meer diversiteit helpt?Kwaliteit van het korps loopt gevaar: ‘Kabinet is de politie echt aan het ruïneren’
https://www.ad.nl/werk/kwaliteit-va...is-de-politie-echt-aan-het-ruineren~aa258a9b/
Misschien moeten ze eens een protest proberen?![]()
Ach, als het AD het vermeldt kan het toch niet waar zijn?Be carefull what you wish for. Weet zeker dat een grove uitbreiding van het korps op termijn niet in het voordeel is van de 'gewone' burger.

Dats waar.Ach, als het AD het vermeldt kan het toch niet waar zijn?![]()
Door de gebruiker niet aan te pakken, even los van welke sanctie, vergroot je toch de vraag?Pak gewoon de fabrikant en de georganiseerde misdaad maar laat de gebruiker lekker met rust. Anders krijgen we straks Amerikaanse taferelen waar men celstraffen krijgt voor drugsgebruik.
Of legaliseer het idd.
In Amerika is het allemaal illegaal en is er geen gedoogbeleid. Hoe goed gaat het daar? Verbieden werkt niet.Door de gebruiker niet aan te pakken, even los van welke sanctie, vergroot je toch de vraag?
Synthetische drugs zijn, net als landbouwproducten, volgens mij vooral een exportproduct. Andere drugs als cocaïne zijn vooral een doorvoerproduct. Als je wel legaliseert stopt dat toch niet de illegale productie met bijkomende criminaliteit en overlast?
Klopt, overheid moet dan de hele keten in bezit nemen. Van productie tot distributie. Denk dat geen overheid zijn hand in zo'n wespennest durft te steken. Beginnen met een goed plan zou wel een eerste stap zijn imo.Door de gebruiker niet aan te pakken, even los van welke sanctie, vergroot je toch de vraag?
Synthetische drugs zijn, net als landbouwproducten, volgens mij vooral een exportproduct. Andere drugs als cocaïne zijn vooral een doorvoerproduct. Als je wel legaliseert stopt dat toch niet de illegale productie met bijkomende criminaliteit en overlast?
Legaliseren werkt ook niet, volgens mij is dit een damned if you do, damned if you dont scenario.In Amerika is het allemaal illegaal en is er geen gedoogbeleid. Hoe goed gaat het daar? Verbieden werkt niet.
Als je dat in NL zou doen dan gaat men waarschijnlijk voor een lager THC-gehalte (de huidige "softdrugs" is niet meer te vergelijken met het hippiejointje) en dan blijft er daarnaast een illegale tak.