XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De lul is overdreven, maar hij start minder goed dan een jongen geboren in Oud-Zuid.
En hij start beter dan een kind van een beroeps-steuntrekker.

Denk dat het knap lastig is om gelukkig te worden als alles je aan komt waaien, maar dat is een andere discussie.

De lul is overdreven, maar hij start minder goed dan een jongen geboren in Oud-Zuid.
Als je leven alleen om veel geld draait misschien wel. Zolang je gewoon genoeg geld hebt zodat hij niets tekort komt zie ik niet waarom zijn start minder is. Je hebt geen tonnen nodig voor een goede start.

Een goede start is een stabiel gezin waarin hij veel liefde krijgt. Dat samen met een stabiele financiële situatie. Wie zegt dat Diederick uit Oud-Zuid dat heeft? Misschien is de rijke papa wel 24/7 bezig met zijn werk en krijgt Diederick niet de liefde die hij verdient, waardoor hij opgroeit als een arrogant elitair balletje waar allea draait om geld en status. Dan ben ik nog liever arm.

Dag betekent in jouw geval dus €4400 per maand aan belasting betalen.

Waarom ben je zo fel tegen een verhoging van erfbelasting terwijl je er zelf amper last van zult hebben?
Volgens mij mis ik iets. Je had het over 17k per jaar.

Ik ben tegen bijna elke vorm van belasting.

Komt goed. @ThaWasteland weet niet waar ik het verstop.
Screenshot_20220129-200800_WhatsApp.jpg

Sommige dingen moet je toch wel minstens 1x gedaan hebben in je leven.

Als je leven alleen om veel geld draait misschien wel. Zolang je gewoon genoeg geld hebt zodat hij niets tekort komt zie ik niet waarom zijn start minder is. Je hebt geen tonnen nodig voor een goede start.

Een goede start is een stabiel gezin waarin hij veel liefde krijgt. Dat samen met een stabiele financiële situatie. Wie zegt dat Diederick uit Oud-Zuid dat heeft? Misschien is de rijke papa wel 24/7 bezig met zijn werk en krijgt Diederick niet de liefde die hij verdient, waardoor hij opgroeit als een arrogant elitair balletje waar allea draait om geld en status. Dan ben ik nog liever arm.

Volgens mij mis ik iets. Je had het over 17k per jaar.

Ik ben tegen bijna elke vorm van belasting.

En de druk die op Diederick wordt uitgevoerd minimaal VWO te halen en advocaat te worden anders stelt hij zijn ouders teleur. Nou wat een geluk heeft Diederick, durf nu nog maar eens al die kansen te laten liggen.

Logischer dan nooit hoeven te werken omdat paps en mams veel geld hebben.

De vriendin van mijn beste maat is er zo eentje. Daar komt weinig van terecht, ook betreft levensgeluk.
Doet letterlijk de hele dag niks behalve drinken en webshoppen. Is totaal niet opgevoed en denkt echt dat geld aan de bomen groeit.
Geen sociale vaardigheden want altijd privéles gehad, dus ook geen enkele leuke herinnering aan haar tienerjaren met leeftijdsgenoten.
Die meid is diep van binnen doodongelukkig.

De vriendin van mijn beste maat is er zo eentje. Daar komt weinig van terecht, ook betreft levensgeluk.
Doet letterlijk de hele dag niks behalve drinken en webshoppen. Is totaal niet opgevoed en denkt echt dat geld aan de bomen groeit.
Geen sociale vaardigheden want altijd privéles gehad, dus ook geen enkele leuke herinnering aan haar tienerjaren met leeftijdsgenoten.
Die meid is diep van binnen doodongelukkig.
Dat is dus prima te voorkomen als iedereen een gelijke start krijgt. ;)

Maar ik heb geluk gehad en kan mijn kinderen minstens 1 vangnet geven, dus waarom zou ik me daar druk om maken.

Terug
Naar boven