MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Geen idee, maat ik maak me ook vooral schuldig aan te hard rijden op snelwegen.
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te geloven wanneer mensen dit zeggen. En dan binnen de stad 'oh ja als je even niet oplet rij je zo 20 te hard' of 'het voelt anders zo traag' of 'ja anders ben je juist gevaarlijk door je snelheid niet aan de rest van het verkeer aan te passen'. Jajaja.

Misschien ben je de uitzondering.

Rare plek voor een soa test, idem heeft de ggz niks te maken met verslaving(en).

Zou de volgende keer naar de ggd gaan voor een soa test, heb je meer aan.
Oh lol die letters vielen me niet op joh. Dacht dat je bij ggz voor verslavingshulp terecht kon, maar ben daar inderdaad geen expert in. Kun je nog wel ergens terecht?

Ik dacht dat jij een aantal keer vermeld had dat je je niet aan de mondkapjesplicht hield.
Oh ik herriner me net, had inderdaad een keer zonder kapje op een boodschap gehaald bij de Jumbo. Toen die ene n*ger dat ook deed! Weet niet meer of het toen nog wetmatig gold? Er werd niet meer gehandhaafd. En sowieso was die wet niet rechtmatig.

Oh lol die letters vielen me niet op joh. Dacht dat je bij ggz voor verslavingshulp terecht kon, maar ben daar inderdaad geen expert in. Kun je nog wel ergens terecht?
Nee ga ook stoppen bij de ggz, na al jou onzin te hebben gelezen besef ik dat ik het helemaal niet nodig heb. Ik wil niet een plek bezet houden voor mensen zoals jou die het harder nodig hebben. :)

Nee ga ook stoppen bij de ggz, na al jou onzin te hebben gelezen besef ik dat ik het helemaal niet nodig heb. Ik wil niet een plek bezet houden voor mensen zoals jou die het harder nodig hebben. :)
Waarvoor ging je naar de ggz dan?

Mijn auto is slechts een bescheiden Fiesta.
Daar komt Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks

1661876117976.png

In z'n Fiesta

Liefdesverdriet, ik had onze relatie verbroken. Maar we blijven nu vriendjes
Helpen ze ook bij existentiële crisissen veroorzaakt door het leven in een maatschappij die bestaat uit achterlijke mislukte autoritaire mensen welke geen mensenrechten willen respecteren?

Helpen ze ook bij existentiële crisissen veroorzaakt door het leven in een maatschappij die bestaat uit achterlijke mislukte autoritaire mensen welke geen mensenrechten willen respecteren?
Ja, dan komen met een busje voorrijden en nemen ze een vest met extra lange mouwen mee.

• Haha
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven