MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Volgens mij heb ik me er wel aan gehouden ja. En dat heeft mij toen inderdaad erg beperkt. Mijn ongenoegen daarover was ook wel duidelijk denk ik?

Maar ik spreek nu over tegenwoordige tijd. Coronamaatregelen zijn voorbij toch?
Ik dacht dat jij een aantal keer vermeld had dat je je niet aan de mondkapjesplicht hield.

Nee ik heb altijd weinig aandacht gekregen. Dat maken jullie wel ruimschoots goed. Ik vind het alleen jammer dat ik vooral aandacht krijg van r**ards en een stuk minder van mensen die wel functionerende hersenen hebben. Hoe jullie je gedragen vind ik ook zonde voor het forum.
Als je gewoon niks zegt krijg je die aandacht ook niet, misschien een idee? Veel zinnigs komt er namelijk niet uit je.

Keertje naar de ggz zou ook geen kwaad kunnen. :aai::kiss:

Dat risico neem je zodra je deelneemt aan het verkeer en niet pas wanneer de de maximumsnelheid overschrijd.
Er is altijd risico, ik had het over het extra risico van harder rijden.

Ik dacht dat jij een aantal keer vermeld had dat je je niet aan de mondkapjesplicht hield.
Ik denk dat je in de war bent. Ik moest 2 keer naar sollicitatie en heb toen in de trein een kapje op gedaan omdat ik geen tijd en geld voor boetes had. Ik heb er wel tot opgeroepen om je er niet aan te houden.

Als je gewoon niks zegt krijg je die aandacht ook niet, misschien een idee? Veel zinnigs komt er namelijk niet uit je.
Dit bedoel ik dus. :roflol:

Maar er zijn hier ook mensen die wel normaal kunnen doen waarvoor ik nog dingen zeg.

Ik ga idd naar de ggz, heb geen schaamte om dat te vertellen hier.

Maar daar ben jij te goed voor niet?
Nee hoor ben er wel eens geweest voor soa tests. Krijg je een handig smsje om te laten zien aan een nieuwe date dat je safe bent. :thumbup:

Maar er is geen magische grens (de snelheidslimiet) waarbij het risico ineens drastisch toeneemt.
Is de snelheidslimiet bij landswegen en in de bebouwde kom niet grotendeels voor de verkeersveiligheid? Waarboven het gevaar steeds verder drastisch toeneemt?

Nee hoor ben er wel eens geweest voor soa tests. Krijg je een handig smsje om te laten zien aan een nieuwe date dat je safe bent. :thumbup:
Rare plek voor een soa test, idem heeft de ggz niks te maken met verslaving(en).

Zou de volgende keer naar de ggd gaan voor een soa test, heb je meer aan.

Nvmd

Laatst bewerkt:
Is de snelheidslimiet bij landswegen en in de bebouwde kom niet grotendeels voor de verkeersveiligheid? Waarboven het gevaar steeds verder drastisch toeneemt?
Geen idee, maat ik maak me ook vooral schuldig aan te hard rijden op snelwegen.

Terug
Naar boven