XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

En de werknemers van Unilever e.d. hebben dan maar pech als hun baanzekerheid daardoor afneemt? En de toeleveranciers, afnemers en transporteurs
Niemand heeft baan zekerheid. Dat is onzin. Daarnaast, er is werk genoeg. Dan gaan ze maar 6 weken onder hun niveau werken tot ze iets beters hebben gevonden.
Dat geldt immers ook voor de normale mensen.

Niemand heeft baan zekerheid. Dat is onzin. Daarnaast, er is werk genoeg. Dan gaan ze maar 6 weken onder hun niveau werken tot ze iets beters hebben gevonden.
Dat geldt immers ook voor de normale mensen.
Dus iets dergelijks wat een direct gevolg zou zijn van het ingrijpen van de overheid zou acceptabel zijn.

Maar het platleggen van Adel wat een gevolg is van een veranderende wereldeconomie is problematisch?

Laatst bewerkt:
Wow echt dat iemand als jij dit denkt is echt zorgwekkend. Was het de navo/europa niet die een verdacht hadden afgesloten ivm landje pik met rusland? Was het europa niet die geen contracten aan wouden gaan voor lange termijn omdat we over moeten gaan op andere energie? Komt ze allemaal wel goed uit nu alleen de normale burger mag bloeden.

Maar goed blijf vooral de nos propaganda kijken.
Oekraïne heeft kernwapens opgegeven voor veiligheidsgaranties van Rusland.

Rusland heeft zich vorig jaar ook al niet gehouden aan afspraken mbt gas.

Als je Oekraïne laat gebeuren is de volgende Moldavië,

Dus iets dergelijks wat een direct gevolg zou zijn van het ingrijpen van de overheid zou acceptabel zijn.

Maar het platleggen van Adel wat een gevolg is van een veranderende wereldeconomie is problematisch?
In beide gevallen... wat ik zeg wat voor alle normale mensen ook geldt.
Je hebt geen recht op geluk, je verdient het maar.
Er zijn genoeg nederlanders die nooit recht hebben op toeslagen en ook geen uitkering aanvragen als ze een baan verliezen, maar gewoon op krabbelen en door gaan.

Ik vind dat we Oekraïne niet moeten laten vallen. Niet vanwege Oekraïne zelf, maar omdat Putin anders door blijft gaan. Je moet hem ergens stoppen.

Gronings gas is dan nodig om de pijn te verlichten die het nu geeft. We moeten binnen drie jaar om naar andere energie.
Poetin durft geen enkel Navo-land aan te vallen, dus veel meer durft hij niet te pakken. Dat kan hij trouwens ook helemaal niet, want daar is zijn leger klaarblijkelijk niet toe in staat.
Oekraïne heeft kernwapens opgegeven voor veiligheidsgaranties van Rusland.

Rusland heeft zich vorig jaar ook al niet gehouden aan afspraken mbt gas.

Als je Oekraïne laat gebeuren is de volgende Moldavië,
Ik heb er even over nagedacht, maar dat corrupte stuk land mag hij van mij hebben. Verder kan en durft hij toch niet te gaan.

Overigens wel eens m.b.t. de zoektocht naar alternatieve energiebronnen. Die afhankelijkheid van gas van één partij is te riskant.

Nee, dat verdrag is er niet.

Was het verdrag er wel, hoe zou dit het Russische geweld rechtvaardigen?
Oo nee na 18 jaar usa 🇺🇸 Terror gaan we nu janken over 1 jaar Rusland 😂 hypocriet zooitje bij elkaar 😂😂

Ja verdrag verdracht ik ben niet zo slim.
Maar iig niet zo hypocriet 🫡

Poetin durft geen enkel Navo-land aan te vallen, dus veel meer durft hij niet te pakken. Dat kan hij trouwens ook helemaal niet, want daar is zijn leger klaarblijkelijk niet toe in staat.

Ik heb er even over nagedacht, maar dat corrupte stuk land mag hij van mij hebben. Verder kan en durft hij toch niet te gaan.

Overigens wel eens m.b.t. de zoektocht naar alternatieve energiebronnen. Die afhankelijkheid van gas van één partij is te riskant.
Geen idee waarom we niet al jarenlang kerncentrales aan het bouwen zijn en huizen uit de grond aan het stampen zijn. Ook als tijdelijk onderkomen tijdens het isoleren van de rest.

Oo nee na 18 jaar usa 🇺🇸 Terror gaan we nu janken over 1 jaar Rusland 😂 hypocriet zooitje bij elkaar 😂😂

Wordt tijd dat we de vrijheid gaan brengen in Rusland ipv hier kapot te gaan aan het gas.
Lijkt de 2de wereld oorlog wel.

@Vonk dus er was geen verdrag tussen de navo en Rusland?

Ach, ik diskwalificeer je post ook niet op een taalvaudt of autocorfail, maar ik wil wel graag dat je dat verdrag laat zien.

Two wrongs don't make a right.

Tijd voor een ander onderwerp.

• Haha
Waarderingen: Pren
Geen idee waarom we niet al jarenlang kerncentrales aan het bouwen zijn en huizen uit de grond aan het stampen zijn. Ook als tijdelijk onderkomen tijdens het isoleren van de rest.
Waarom niet? Omdat we door diverse lobbies gefuckt zijn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik bedoel meer dat het water under the bridge is dat er toen der tijd niet op een normale manier gecompenseerd is voor die bewoners met schade. En dat we daar nu "de verdorven vruchten" van "plukken".
Maar dat wil niet zeggen dat we niet alsnog iets moeten doen aan die schade in Groningen, door ze royaal te laten meedelen van de zoete vruchten de we ervan zouden kunnen plukken als land zijnde, door die velden weer aan te spreken.

1662453590695.png
1662494639456.png

Hier weer wat 'fake news' van blckbx :rolleyes:

Dat je er nog naar kunt kijken. Clown wereld.
Ben gestopt met pre-workouts

Gaslighting is een vorm van psychologische manipulatie waarbij de pleger er, al dan niet bewust,[1] op uit is het slachtoffer (tegenstander) mentaal te ontredderen. Dit probeert de pleger te bewerkstelligen door bij het slachtoffer twijfel te zaaien aan het eigen gezonde verstand. De gaslighter zal de werkelijkheid glashard ontkennen, of precies het tegendeel beweren van eerder door hem gedane uitspraken.

De term is afkomstig van de titel van het toneelstuk Gaslight (geschreven door de Britse toneelschrijver Patrick Hamilton, 1938) dat meermaals verfilmd is. De term wordt ook gebruikt in wetenschappelijke, psychologische literatuur en in de politieke journalistiek.

Het is toch om te

vomit throw up GIF

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven