MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Jinek:
Brekelmans (VVD) vs Azarkan (Denk) over de asielcrisis, gecorrigeerd op feiten door Rudolf Hemmen. Dat laatste is een leuk concept.

Ik zet mijn geld deze ronde wel op Azarkan.

Goh Siewert, fraude en Co wordt niet verder vervolgd door het OM.

GOH!

Goh Siewert, fraude en Co wordt niet verder vervolgd door het OM.

GOH!
Onjuist, want onvolledig:
Maar het onderzoek naar de drie voormalige bestuurders van de stichting en de bv - Sywert van Lienden, Bernd Damme en Camille van Gestel - gaat wel door.

Ja het is wel goed, de stichting kan toch gewoon door zonder problemen? Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het nieuwe bestuur blijkt innige banden te hebben met het oude bestuur :rolleyes:

Oh en als jullie denken dat de oud bestuurders daadwerkelijk (hard) gestraft worden dan ben ik misschien te pessimistisch :p

Onjuist, want onvolledig:

"De voormalige bestuurders worden verdacht van oplichting, verduistering en witwassen."
Verduistering en witwassen?

Mkay. Dat zou betekenen dat hun belastingaangifte frauduleus is. Witwassen kan alleen als er zwart geld is gebruikt, toch?

Ja het is wel goed, de stichting kan toch gewoon door zonder problemen? Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het nieuwe bestuur blijkt innige banden te hebben met het oude bestuur :rolleyes:

Oh en als jullie denken dat de oud bestuurders daadwerkelijk (hard) gestraft worden dan ben ik misschien te pessimistisch :p
Ik snap alleen het nut van de stichting nu niet meer.

"De voormalige bestuurders worden verdacht van oplichting, verduistering en witwassen."
Verduistering en witwassen?

Mkay. Dat zou betekenen dat hun belastingaangifte frauduleus is. Witwassen kan alleen als er zwart geld is gebruikt, toch?
Als de gelden afkomstig zijn van fraude, dan is het inbrengen van deze gelden in het legale geldsysteem witwassen.

Met al die achterstanden in de zorg (en een krimpende beroepsbevolking?) kunnen we misschien nog minder doen:

Ik las dit gisteren ook, vooral het tegenovergestelde doen van hetgeen nodig is. Wereld op zijn kop.

Met al die achterstanden in de zorg (en een krimpende beroepsbevolking?) kunnen we misschien nog minder doen:

De zorg moet ook aan banden worden gelegd, iedereen moet maar 90 worden tegenwoordig en de laatste 10-20 jaar van hun leven hebben ze verzorging nodig en dat is gewoon te duur.

30+ BMI dan regel je het zelf maar, dan wordt gewoon niks meer vergoed, probleem opgelost.

science fiction comedy GIF by The Rundown with Robin Thede

en

200.gif

De zorg moet ook aan banden worden gelegd, iedereen moet maar 90 worden tegenwoordig en de laatste 10-20 jaar van hun leven hebben ze verzorging nodig en dat is gewoon te duur.

30+ BMI dan regel je het zelf maar, dan wordt gewoon niks meer vergoed, probleem opgelost.

Beetje kort door de bocht. Zoals mijn opa wil ik wel 90 worden hij liep er toen nog fit bij, dat de hersenen het dan ineens opgeven (alzheimer) kun je weinig aan doen.

Vind idd wel dat je mensen niet jaren als kasplantje moet willen verzorgen maar dat geld niet alleen voor ouderen maar bv ook voor mensen met zwaar down syndroom die de hele dag in bed liggen te kwijlen. Denk dat we dit niet moeten willen met zijn allen.

Terug
Naar boven