XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Henk Bleker gaat even full wappie bij Jinek, pfff seizoen begint slecht.

Omtzigt bij HALF8 schijnt ook een drama geweest te zijn, die moet wel mensen om zich heen gaan verzamelen of zich ergens bij aansluiten, want alleen gaat het niet lang duren.

Een vriend van me gaat binnenkort intrekken in zijn nieuwe woning. Het goedkoopste energiecontract is €750,-. Het is nota bene een tussenwoning, waar hij met zijn vriendin en een kleine dreumes gaat wonen. Dat is voor normale mensen toch niet meer te betalen.

Een vriend van me gaat binnenkort intrekken in zijn nieuwe woning. Het goedkoopste energiecontract is €750,-. Het is nota bene een tussenwoning, waar hij met zijn vriendin en een kleine dreumes gaat wonen. Dat is voor normale mensen toch niet meer te betalen.
dat is een voorschot, vaak gebaseerd op gebruik van afgelopen jaar, dus vorige bewoner. Elke leverancier probeert zich in te dekken, maar dit is wel te gek voor woorden.

• Like
Waarderingen: Pren
dat is een voorschot, vaak gebaseerd op gebruik van afgelopen jaar, dus vorige bewoner. Elke leverancier probeert zich in te dekken, maar dit is wel te gek voor woorden.
Dat snap ik. Maar hij moet het wel eerst maandelijks ophoesten, voordat hij het terugkrijgt.

• Like
Waarderingen: Pren
Is niet te betalen voor de gemiddelde Nederlandse burger dit is echt niet meer te doen.

Die Yasser toch, nog een veel grotere idioot zonder historisch besef dan ik ooit had kunnen vermoeden..
Of zou hij dan toch de Batavieren, Friezen, Saksen of Franken bedoelen?

Laatst bewerkt:
1662037521521.png

Die Yasser toch, nog een veel grotere idioot zonder historisch besef dan ik ooit had kunnen vermoeden..
Of zou hij dan toch de Batavieren, Friezen, Saksen of Franken bedoelen?

Werkte zijn moeder dan? Zijn vader was toch al vroeg weer naar zijn bij rouw in Marokko vertrokken, om daar kinderbijslag van de andere kinderen op te strijken?

Kijktip voor liefhebbers: Straks bij Humberto op RTL4: Gijs Rademakers (1Vandaag opiniepanel) en Klaas Dijkhof (voormalig VVD-fractievoorzitter TK) over de hoofdpijndossiers.

Kijktip voor liefhebbers: Straks bij Humberto op RTL4: Gijs Rademakers (1Vandaag opiniepanel) en Klaas Dijkhof (voormalig VVD-fractievoorzitter TK) over de hoofdpijndossiers.
Laat maar weer weten of het de moeite waard is al ben ik eigenlijk sowieso wel benieuwd naar Klaas Dijkhof.

Rustige dagen. :roflol:

Bedoelen ze daar Kerst en nieuwjaarsdag mee?

Terug
Naar boven