- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is een voorschot, vaak gebaseerd op gebruik van afgelopen jaar, dus vorige bewoner. Elke leverancier probeert zich in te dekken, maar dit is wel te gek voor woorden.Een vriend van me gaat binnenkort intrekken in zijn nieuwe woning. Het goedkoopste energiecontract is €750,-. Het is nota bene een tussenwoning, waar hij met zijn vriendin en een kleine dreumes gaat wonen. Dat is voor normale mensen toch niet meer te betalen.
Dat snap ik. Maar hij moet het wel eerst maandelijks ophoesten, voordat hij het terugkrijgt.dat is een voorschot, vaak gebaseerd op gebruik van afgelopen jaar, dus vorige bewoner. Elke leverancier probeert zich in te dekken, maar dit is wel te gek voor woorden.
ja klopt, daarom zeg ik te gek voor woorden dit.Dat snap ik. Maar hij moet het wel eerst maandelijks ophoesten, voordat hij het terugkrijgt.
Die Yasser toch, nog een veel grotere idioot zonder historisch besef dan ik ooit had kunnen vermoeden..
Of zou hij dan toch de Batavieren, Friezen, Saksen of Franken bedoelen?
Wat Marokkaans van hem.Werkte zijn moeder dan? Zijn vader was toch al vroeg weer naar zijn bij rouw in Marokko vertrokken, om daar kinderbijslag van de andere kinderen op te strijken?
What's next, water is nat?
Ik kijk Bruce LeeKijktip voor liefhebbers: Straks bij Humberto op RTL4: Gijs Rademakers (1Vandaag opiniepanel) en Klaas Dijkhof (voormalig VVD-fractievoorzitter TK) over de hoofdpijndossiers.
Programma met meer inhoud.
Laat maar weer weten of het de moeite waard is al ben ik eigenlijk sowieso wel benieuwd naar Klaas Dijkhof.Kijktip voor liefhebbers: Straks bij Humberto op RTL4: Gijs Rademakers (1Vandaag opiniepanel) en Klaas Dijkhof (voormalig VVD-fractievoorzitter TK) over de hoofdpijndossiers.
Redelijk interessant, maar niet de moeite waard om terug te kijken.Laat maar weer weten of het de moeite waard is al ben ik eigenlijk sowieso wel benieuwd naar Klaas Dijkhof.