- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zij is wel diegene die de bezuinigingen door heeft gevoerd. En daarnaast natuurlijk eindverantwoordelijke bij defensie.Hennis moge dan politiek verantwoordelijk zijn, het probleem ligt eerder bij het geldtekort dat bij defensie is ontstaan door de bezuinigingen van het kabinet.
Naar mijn mening is het dus toch ietwsat onredelijk/oneerlijk om het gehele probleem in haar schoenen te schuiven, aangezien haar voorgangers en collega's in principe allen verantwoordelijk zijn.
Die keuze was niet aan haar, dat is wat haar partijprogramma voorschreef, zij was enkel de ongelukkige die moest roeien met die riemen die ze had gekregen als minister van defensie.Maar zij is wel diegene die de bezuinigingen door heeft gevoerd.

Militairen (en veteranen) zeggen dat hij gelijk heeft.Let ook op het einde: "Neeehhh, u mag ook niet klappen", aldus mevrouw de voorzitter........
Ik zou zeggen, geef een staande ovatie voor het betoog van Baudet.
Militairen (en veteranen) zeggen dat hij gelijk heeft.
Baudet zat er niet ver naast: 'Militairen schaffen eigen uitrusting aan' - Politiek - Voor nieuws, achtergronden en columns

Was vorige week ook al dat mensen voor m klapte. Bleken er fans van Thierry, of in ieder geval mensen die het eens waren met zijn betoog, op de tribute te zitten. Kregen direct commentaar van Arib aangezien dat niet zou mogen.Let ook op het einde: "Neeehhh, u mag ook niet klappen", aldus mevrouw de voorzitter........
Ik zou zeggen, geef een staande ovatie voor het betoog van Baudet.
Militairen (en veteranen) zeggen dat hij gelijk heeft.
Baudet zat er niet ver naast: 'Militairen schaffen eigen uitrusting aan' - Politiek - Voor nieuws, achtergronden en columns
Was vorige week ook al dat mensen voor m klapte. Bleken er fans van Thierry, of in ieder geval mensen die het eens waren met zijn betoog, op de tribute te zitten. Kregen direct commentaar van Arib aangezien dat niet zou mogen.
Baudet zat er niet ver naast, had daar niet moeten staan: Baudet heeft gelijk..?Militairen (en veteranen) zeggen dat hij gelijk heeft.
Dat had correcter geweest.Baudet zat er niet ver naast, had daar niet moeten staan: Baudet heeft gelijk..?
Peter Verhaar is echt een r*tard. Ik heb hem een keer mogen ontmoeten, wat een pisvlek.